اسب های تروجان رمزنگاری شده

به خواندن ادامه دهید

تا به امروز، بالاترین مشخصات پروژه بازی های رمزنگاری Axie Infinity بوده است که در پایان سال 2021 به طور میانگین دو میلیون بازیکن ماهانه داشت و تا اواسط سال 2022 ادامه داشت. برای اینکه چیزی بیشتر از یک پونزی شیبدار نیست، به معنای کسب سود در طول یک بازار گاوی، با لباس بازی است.

علاوه بر این، تأثیری که هنوز تعریف نشده است، به نظر می‌رسد که یادگیری ماشینی آماده ایجاد آن است، و آینده حتی غیرقابل پیش‌بینی‌تر می‌شود و برای دگرگونی سریع باز می‌شود.

آیا هنوز امکان کپی کردن وجود داشت؟ البته، اما امکان تهیه کپی از هنر فیزیکی نیز وجود دارد، و این به ندرت مشکلی ایجاد می کند: اثر هنری اصلی به دلیل وجود کپی از ارزش و یکپارچگی آن کاسته نمی شود. و اکنون، از طریق NFT ها، این واقعیت ها به هنر دیجیتال نیز اعمال می شود، همانطور که در هنر فیزیکی اعمال شد.

در دنیای هنر دیجیتال، یکی از مؤلفه‌های مهم NFTها این است که مالکیت و کمبود را ممکن می‌سازند. در سال 2021، دوره‌ای بود که NFT‌ها از رونق اولیه برخوردار بودند، که در آن بدبین‌ها آن‌ها را بی‌معنی می‌دانستند، زیرا می‌توان به سادگی روی NFT کلیک راست کرد و سپس تصویر را به صورت رایگان در رایانه شخصی خود ذخیره کرد.

از طریق ارائه منشأ روی زنجیره و با فعال کردن بازارهای هنر دیجیتال (که مسلماً به راحتی در دسترس هستند و نسبت به بازارهای هنری سنتی، عرصه‌ای بعید هستند) خلاقیت هنری، ناگهان استفاده از ابزار بلاک چین سودآور است.

در هیچ جای دیگری، به جز در کریپتو، چنین ترکیبی از تأثیرات و پس‌زمینه‌های مختلط وجود ندارد که در آن بحث کشاورزی بازده و توکنومیک با صحبت‌هایی درباره هنر، انیمه و تصاویر هوش مصنوعی همپوشانی داشته باشد. برنامه نویسان، شاعران و شیک پوشان را به کار بیاندازید، به غیر از کارآفرینان و VC ها، کل بسته را با برخی فرصت طلبان دور از دسترس جمع کنید، و این یک بازی حدس زدن است که این سواری ممکن است ما را به کجا برساند.

به این ترتیب، کریپتو هنوز نتوانسته خود را به‌عنوان سود قابل توجهی برای دنیای بازی ثابت کند، اما به نظر می‌رسد که ظاهر شدن یک محصول پایدار و باکیفیت، با تعدادی از استودیوهای بازی web3 که بر روی نسخه‌های جدید کار می‌کنند، یک مسئله زمان باشد. در حال حاضر، همه نگاه ها به یک شرکت بازی سازی وب 3 به نام Limit Break و پروژه DigiDaigaku آن است.

به خواندن ادامه دهید

اسب تروجان شی ای است که به نظر می رسد دعوت کننده یا مطلوب است اما برای قاچاق چیزی پنهان استفاده می شود که گیرنده در غیر این صورت نمی پذیرفت.

برخی از مردم انتظار یک مدینه فاضله فناوری را دارند، در حالی که برخی دیگر پیش‌بینی‌های شک‌آمیزتری انجام می‌دهند، اما به احتمال زیاد، مانند تقریباً همه چیز، واقعیت در وسط قرار دارد: یک وب باز، قابل مالکیت، و همیشه در حال تغییر که یک بازتاب در زمان واقعی را ارائه می‌کند. از آنچه که ما، کاربران، وارد می کنیم.


منبع: https://www.financemagnates.com//cryptocurrency/crypto-trojan-horses/

برخی از مردم انتظار یک مدینه فاضله فناوری را دارند، در حالی که برخی دیگر پیش‌بینی‌های شک‌آمیزتری انجام می‌دهند، اما به احتمال زیاد، مانند تقریباً همه چیز، واقعیت در وسط قرار دارد: یک وب باز، قابل مالکیت، و همیشه در حال تغییر که یک بازتاب در زمان واقعی را ارائه می‌کند. از آنچه که ما، کاربران، وارد می کنیم.

آنچه محتمل به نظر می‌رسد این است که همه رشته‌ها و رشته‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرند و به درجات مختلف به شکلی در رمزنگاری وارد می‌شوند. شاید، در پایان، این فضای در حال ظهور، و روش‌های تراکنش که آن را فعال می‌کند، همان چیزی باشد که ما آن را web3 یا را متاورس

با توجه به اهمیت بلاک چین در این ساختار و پرداخت‌هایی که این لایه‌ها انجام می‌دهند، این بنای نوظهور رمزارزها را تقریباً تحت رادار قرار می‌دهد و از نزدیک به برنامه‌های مالی غیرمتمرکز پیوند می‌خورد که خود با فعالیت‌های سفته‌بازی سر و صدا می‌کنند.

از قضا، کپی دیجیتال یکی از مشکلات دقیقی بود که NFT ها حل کردند. در حالی که تصاویر آنلاین بی‌پایان قابل تکرار هستند، اکنون می‌توان از طریق NFT‌ها، یک اصل قطعی وجود داشت: نشانه‌ای که هنرمند عمداً کار خود را به آن ضمیمه کرده بود و قابل تأیید، جمع‌آوری و به راحتی قابل مبادله بود. چنین جمع آوری و تجارت همیشه با هنر فیزیکی امکان پذیر بود و اکنون در حوزه دیجیتال نیز قابل اجرا بود.

در دنیای هنر دیجیتال، یکی از مؤلفه‌های مهم NFTها این است که مالکیت و کمبود را ممکن می‌سازند. در سال 2021، دوره‌ای بود که NFT‌ها از رونق اولیه برخوردار بودند، که در آن بدبین‌ها آن‌ها را بی‌معنی می‌دانستند، زیرا می‌توان به سادگی روی NFT کلیک راست کرد و سپس تصویر را به صورت رایگان در رایانه شخصی خود ذخیره کرد.

در فوریه، Limit Break مجموعه‌ای از NFT‌های بازی DigiDaigaku را منتشر می‌کند که خریداران باید یک کد QR را اسکن کنند که در یک آگهی تبلیغاتی در Super Bowl آینده نمایش داده می‌شود. این تقریباً همانقدری است که یک کمپین تبلیغاتی/توزیع می‌تواند کسب کند، و ممکن است نشان‌دهنده‌ی نوع حضوری باشد که بازی‌های وب 3 می‌توانند به دست آورند.

آیا هنوز امکان کپی کردن وجود داشت؟ البته، اما امکان تهیه کپی از هنر فیزیکی نیز وجود دارد، و این به ندرت مشکلی ایجاد می کند: اثر هنری اصلی به دلیل وجود کپی از ارزش و یکپارچگی آن کاسته نمی شود. و اکنون، از طریق NFT ها، این واقعیت ها به هنر دیجیتال نیز اعمال می شود، همانطور که در هنر فیزیکی اعمال شد.

به چند سال قبل برگردید، و بسیاری از افراد پیش‌بینی نمی‌کردند که فناوری کریپتو ممکن است از طریق پیوندهایش با دنیای هنر برای مصرف انتخاب شود، پیدا نمی‌کردید، اما این دقیقاً همان چیزی است که رخ داده است.