برخی از مردم انتظار یک مدینه فاضله فناوری را دارند، در حالی که برخی دیگر پیشبینیهای شکآمیزتری انجام میدهند، اما به احتمال زیاد، مانند تقریباً همه چیز، واقعیت در وسط قرار دارد: یک وب باز، قابل مالکیت، و همیشه در حال تغییر که یک بازتاب در زمان واقعی را ارائه میکند. از آنچه که ما، کاربران، وارد می کنیم.
از قضا، کپی دیجیتال یکی از مشکلات دقیقی بود که NFT ها حل کردند. در حالی که تصاویر آنلاین بیپایان قابل تکرار هستند، اکنون میتوان از طریق NFTها، یک اصل قطعی وجود داشت: نشانهای که هنرمند عمداً کار خود را به آن ضمیمه کرده بود و قابل تأیید، جمعآوری و به راحتی قابل مبادله بود. چنین جمع آوری و تجارت همیشه با هنر فیزیکی امکان پذیر بود و اکنون در حوزه دیجیتال نیز قابل اجرا بود.
آنچه محتمل به نظر میرسد این است که همه رشتهها و رشتهها تحت تأثیر قرار میگیرند و به درجات مختلف به شکلی در رمزنگاری وارد میشوند. شاید، در پایان، این فضای در حال ظهور، و روشهای تراکنش که آن را فعال میکند، همان چیزی باشد که ما آن را web3 یا را متاورس
در دنیای ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین به عنوان اسب تروجان شناخته می شود. در این حالت، خریداران ابتدا با افزایش تاریخی قیمت ارز دیجیتال جذب میشوند، اما با نگهداری و معامله سکهها، خریداران ناآگاهانه بیت کوین را قانونی و ارگانیک میکنند. بنابراین، مزایای واقعی آن، عدم تمرکز، عرضه ثابت و آزادی از برنامه ریزان مرکزی، بیشتر منتشر می شود.
به خواندن ادامه دهید
آیا هنوز امکان کپی کردن وجود داشت؟ البته، اما امکان تهیه کپی از هنر فیزیکی نیز وجود دارد، و این به ندرت مشکلی ایجاد می کند: اثر هنری اصلی به دلیل وجود کپی از ارزش و یکپارچگی آن کاسته نمی شود. و اکنون، از طریق NFT ها، این واقعیت ها به هنر دیجیتال نیز اعمال می شود، همانطور که در هنر فیزیکی اعمال شد.
این رویکردی است که بدون عذرخواهی از NFT ها برای ایجاد جامعه و تبلیغات استفاده می کند و در عین حال آگاه است که بازی ها خود هدف نهایی هستند، و اگر بتوان آن را از بین برد، مانند NFT های مرتبط با هنر، وعده می دهد که مزایای بلاک چین را برای کاربران جدید باز کند. .
ایجاد Web3 و Metaverse
اخیراً، نه تنها بیتکوین، بلکه سایر جنبههای دنیای کریپتو را میبینیم که عادی شده و به جریان اصلی تبدیل میشوند، از طریق آنچه که در حال رشد به گروه متنوعی از اسبهای تروجان است که هر کدام هدف بلاک چین متفاوتی را نشان میدهند.
رمزگذاری از طریق هنر
در دنیای ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین به عنوان اسب تروجان شناخته می شود. در این حالت، خریداران ابتدا با افزایش تاریخی قیمت ارز دیجیتال جذب میشوند، اما با نگهداری و معامله سکهها، خریداران ناآگاهانه بیت کوین را قانونی و ارگانیک میکنند. بنابراین، مزایای واقعی آن، عدم تمرکز، عرضه ثابت و آزادی از برنامه ریزان مرکزی، بیشتر منتشر می شود.
علاوه بر این، تأثیری که هنوز تعریف نشده است، به نظر میرسد که یادگیری ماشینی آماده ایجاد آن است، و آینده حتی غیرقابل پیشبینیتر میشود و برای دگرگونی سریع باز میشود.
با توجه به اهمیت بلاک چین در این ساختار و پرداختهایی که این لایهها انجام میدهند، این بنای نوظهور رمزارزها را تقریباً تحت رادار قرار میدهد و از نزدیک به برنامههای مالی غیرمتمرکز پیوند میخورد که خود با فعالیتهای سفتهبازی سر و صدا میکنند.
به این ترتیب، کریپتو هنوز نتوانسته خود را بهعنوان سود قابل توجهی برای دنیای بازی ثابت کند، اما به نظر میرسد که ظاهر شدن یک محصول پایدار و باکیفیت، با تعدادی از استودیوهای بازی web3 که بر روی نسخههای جدید کار میکنند، یک مسئله زمان باشد. در حال حاضر، همه نگاه ها به یک شرکت بازی سازی وب 3 به نام Limit Break و پروژه DigiDaigaku آن است.
در فوریه، Limit Break مجموعهای از NFTهای بازی DigiDaigaku را منتشر میکند که خریداران باید یک کد QR را اسکن کنند که در یک آگهی تبلیغاتی در Super Bowl آینده نمایش داده میشود. این تقریباً همانقدری است که یک کمپین تبلیغاتی/توزیع میتواند کسب کند، و ممکن است نشاندهندهی نوع حضوری باشد که بازیهای وب 3 میتوانند به دست آورند.
کاربردهای ذکر شده در اینجا بخش های به هم پیوسته یک عرصه جدید هستند. هنر و طراحی، بازی، تجارت و تعاملات اجتماعی آنلاین با رمزارز در هسته خود ترکیب می شوند تا محیط جدیدی ایجاد کنند که با ظرفیت تبادل ارزش بدون اشخاص ثالث در کنار هم قرار می گیرد.
این جلسه اخیر FMLS22 را در مورد NFT برای فین تک ها بررسی کنید.
رمزنگاری از طریق بازی
به چند سال قبل برگردید، و بسیاری از افراد پیشبینی نمیکردند که فناوری کریپتو ممکن است از طریق پیوندهایش با دنیای هنر برای مصرف انتخاب شود، پیدا نمیکردید، اما این دقیقاً همان چیزی است که رخ داده است.
آیا هنوز امکان کپی کردن وجود داشت؟ البته، اما امکان تهیه کپی از هنر فیزیکی نیز وجود دارد، و این به ندرت مشکلی ایجاد می کند: اثر هنری اصلی به دلیل وجود کپی از ارزش و یکپارچگی آن کاسته نمی شود. و اکنون، از طریق NFT ها، این واقعیت ها به هنر دیجیتال نیز اعمال می شود، همانطور که در هنر فیزیکی اعمال شد.
اسب تروجان شی ای است که به نظر می رسد دعوت کننده یا مطلوب است اما برای قاچاق چیزی پنهان استفاده می شود که گیرنده در غیر این صورت نمی پذیرفت.
برخی از مردم انتظار یک مدینه فاضله فناوری را دارند، در حالی که برخی دیگر پیشبینیهای شکآمیزتری انجام میدهند، اما به احتمال زیاد، مانند تقریباً همه چیز، واقعیت در وسط قرار دارد: یک وب باز، قابل مالکیت، و همیشه در حال تغییر که یک بازتاب در زمان واقعی را ارائه میکند. از آنچه که ما، کاربران، وارد می کنیم.
منبع: https://www.financemagnates.com//cryptocurrency/crypto-trojan-horses/
به چند سال قبل برگردید، و بسیاری از افراد پیشبینی نمیکردند که فناوری کریپتو ممکن است از طریق پیوندهایش با دنیای هنر برای مصرف انتخاب شود، پیدا نمیکردید، اما این دقیقاً همان چیزی است که رخ داده است.