در حال حاضر، شش مدل استاندارد با پورشه AG در دسترس هستند. اکثر آنها اصلاحاتی دارند. اینها خودروهای سری 718 و 911، تایکان تمام الکتریکی، پانامرای شیک و همچنین شاسی بلندهای ماکان و کاین هستند.
فولکس واگن 911 میلیون سهم پورشه را به افتخار مدل پرچمدار 911 این برند راه اندازی کرد. 455.5 میلیون سهم برای سهام ممتاز و 455.5 میلیون سهم سهام عادی است.
در حالی که پورشه در سال 2021 تنها 3.5 درصد از کل عرضه خودرو توسط گروه فولکس واگن را به خود اختصاص داد، این برند 12 درصد از درآمد کلی و 26 درصد از سود عملیاتی خود را تولید کرد.
قابل ذکر است، نتایج مالی فعلی پورشه با احساسات بازار هماهنگ است. علیرغم آشفتگی اقتصادی، این شرکت در کنار سایر تولیدکنندگان برندهای لوکس، از جمله لامبورگینی و بنتلی، به لطف مشتریان ثروتمند خود، رکورد فروش را تضمین می کند.
اهداف پورشه
Lutz Meschke معاون رئیس هیئت مدیره و مدیر مالی Porsche AG در مورد اولین عرضه در بازار اظهار داشت: “ما در مسیر هستیم – ما معتقدیم که پورشه AG با مدل تجاری قوی و عملکرد مالی قانع کننده خود، آماده است تا IPO خود را راه اندازی کند.”
درست مانند تعویض دنده، IPO اهداف بلندپروازانه ای را تعیین می کند. هیئت مدیره شرکت تأیید می کند که این فهرست آنها را قادر می سازد تا در مفهوم لوکس مدرن تجدید نظر کنند و این ایده را با پایداری و مسئولیت اجتماعی تکمیل کنند. پورشه در تلاش است تا ضمن توسعه محصولات و خدمات درجه یک خود، تکامل یابد و مسئولیت اجتماعی را بر عهده بگیرد.
اینجاست P911، شاخص سهام پورشه است که می تواند راهنمای شما در رقابت برای رفاه مالی شما باشد.
آنچه باید در مورد پورشه IPO بدانید
پورشه تخمین می زند که حاشیه سود فروش آن برای کل سال 2022 از 17 تا 18 درصد متغیر است که ارزشی در حدود 38 تا 39 میلیارد یورو خواهد داشت. در میان مدت، این شرکت قصد دارد حاشیه سود 17-19٪ ایجاد کند. در نهایت، می توان آن را به بیش از 20 درصد در دراز مدت افزایش داد.
پورشه AG در سال 2021 بیش از 300 هزار خودرو تولید کرد که یک رکورد جدید برای این شرکت است.
خودروهای پورشه در سراسر جهان بسیار محبوب هستند. خاورمیانه و آفریقا می توانند بالاترین تقاضا را داشته باشند که 43 درصد از کل فروش را تامین می کند. سهم شیر از فروش به چین، بزرگترین بازار این شرکت می رسد.
نتایج مالی
گروه فولکس واگن از برندهای مختلفی تشکیل شده است، از خودروهای خانوادگی مانند اشکودا گرفته تا برندهای درجه یک مانند لامبورگینی، دوکاتی، آئودی و بنتلی. پورشه مروارید گروه فولکس واگن بوده و هست.
پورشه AG با وجود آشفتگی بازار، فروش گسترده و احتمال قوی رکود جهانی، جرأت کرد تا به یک شرکت سهامی عام تبدیل شود. این شرکت حرکتی جسورانه به سمت رویای خود، یعنی آزادی، استقلال و توسعه انجام داد.
این مطلب در تاریخ جمعه 28 اکتبر 2022 ساعت 5:17 صبح منتشر شده است و در زیر رویدادها ثبت شده است. شما می توانید هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. تو می توانی یک پاسخ بگذارید، یا پیگیری از سایت خودتان.