نحوه جذب و حفظ سرمایه گذار مدرن

آقای آندرئو در توضیح بیشتر در مورد این موضوع اظهار داشت که “حضور همه جانبه برای به دست آوردن مشتریان جدید نیز کلیدی است، اما برای حفظ آنها به تجربه عالی مشتری نیاز دارید.”

خانم Badiola Mateos توضیح داد: «شخصی‌سازی و شخصی‌سازی فوق‌العاده نقش مهمی در نحوه هدف‌گیری مخاطب بازی می‌کند.

Wealth 3.0 امروز در هتل Parklane در لیماسول، قبرس برگزار شد که به عنوان یک رویداد جذاب و مشارکتی شکل گرفت که در آن چالش‌های کلیدی و ابتکارات خلاقانه مد روز مورد بحث قرار می‌گرفت.

با توجه به پتانسیل های مرتبط با این فناوری، این موضوعی بوده است که بسیاری در صنعت مشتاق دیدن بازی هستند. با یک آنالوگ متفاوت، سخنرانان به نحوه هدف قرار دادن مخاطبان و مشتریان جدید پرداختند که همیشه ثابت شده است که موضوع داغی است.

با توجه به پتانسیل های مرتبط با این فناوری، این موضوعی بوده است که بسیاری در صنعت مشتاق دیدن بازی هستند. با یک آنالوگ متفاوت، سخنرانان به نحوه هدف قرار دادن مخاطبان و مشتریان جدید پرداختند که همیشه ثابت شده است که موضوع داغی است.

سرمایه گذاران و فضای تجارت خرده فروشی امروزی فضایی است که با توانایی آن در تکامل تعریف می شود. این شامل توانایی جذب و حفظ معامله گران می شود که بسیاری از آنها گزینه ها یا جایگزین های بی شماری در اختیار دارند. این معضل و بسیاری از موضوعات امروز در نمایش کامل بود ثروت 3.0: چگونه می توان سرمایه گذار مدرن را جذب و حفظ کرد که توسط Refinitiv سازماندهی شده است.

خانم Badiola Mateos توضیح داد: «شخصی‌سازی و شخصی‌سازی فوق‌العاده نقش مهمی در نحوه هدف‌گیری مخاطب بازی می‌کند.

به خواندن ادامه دهید

این جلسه به موضوعات مختلفی از جمله استقرار هوش مصنوعی (AI) و نقش آن در حوزه تجارت پرداخت. به گفته آقای بانس، «ما می‌توانیم ببینیم که مردم در حال آزمایش معاملات با کمک هوش مصنوعی هستند و متوجه می‌شوند که تراکنش‌های کوچکی اتفاق می‌افتد».

البته، جذب یا حفظ مشتریان یک موضوع است، اما کشف بازار هدف شما یک شاهکار دیگر است. برای آن، اعضای میزگرد به طور طولانی در مورد بهترین شیوه ها و نحوه پیاده سازی رابط های مختلف در سراسر حوزه های قضایی جهانی صحبت کردند.

با اتخاذ موضعی متفاوت، خانم بدیولا متئوس احساس کرد که «هر محتوایی در فرم ویدیو تضمین شده است که ترافیک و تعامل بالاتری را به همراه دارد و با داده ها ثابت شده است و اینجا باقی می ماند.

Finance Magnates Group به عنوان شریک رسانه ای در این رویداد حضور داشت و مدیر بازرگانی آندریا بادیولا ماتئوس پنلی تحت عنوان را مدیریت می کرد. شخصی شدن: نحوه جذب، فعال کردن و حفظ سرمایه گذار مدرن.


منبع: https://www.financemagnates.com//forex/highlights-from-wealth-30-how-to-attract-and-retain-the-modern-investor/

در نهایت، به عنوان مثال، «مهم است که بازارهای هدف خود را پیدا کنید و بر اساس آنها رابط ایجاد کنید. نمی‌توانید رابط‌های غربی را به سمت بازار آسیا هدف قرار دهید، زیرا داده‌ها نشان می‌دهند که آنها واقعاً به سرعت شکست می‌خورند.»

به خواندن ادامه دهید

در واقع، همه‌گیری COVID-19 تأثیر پایداری بر چشم‌انداز سرمایه‌گذاری، به‌ویژه برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروش داشته است. با ظهور پلتفرم های معاملات آنلاین و جوامع رسانه های اجتماعی، افراد بیشتری نسبت به قبل در بازار سهام شرکت می کنند. این امر چالش های جدیدی را برای فعالان بازار برای جذب و حفظ این سرمایه گذاران ایجاد می کند.

در موضوع برندسازی و بازاریابی، سخنرانان همچنین به رویکردهای همه‌کاناله و اثربخشی کلی آنها در سال 2023 و پس از آن پرداختند. از نظر omnichannel، شما باید داده ها را ببینید و تصمیم بگیرید که کدام کانال برای مخاطبان شما بهتر کار می کند و به ارسال مطالب مورد نظر خود ادامه دهید. به عنوان مثال، من تلگرام دارم اما به ندرت از آن استفاده می کنم، بنابراین اگر موجودی خود را برای من ارسال کنید، هرگز آن را باز نمی کنم.

Finance Magnates Group به عنوان شریک رسانه ای در این رویداد حضور داشت و مدیر بازرگانی آندریا بادیولا ماتئوس پنلی تحت عنوان را مدیریت می کرد. شخصی شدن: نحوه جذب، فعال کردن و حفظ سرمایه گذار مدرن.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج