این کمک میکند مطمئن شوید که بقیه اعضای تیم با آخرین جزئیات و بهترین توانایی خود کار میکنند. مزیتی که پلتفرمهای CRM نسبت به سایر سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری دارند این است که میتوانید ببینید چه کسی و چگونه با شرکت شما تعامل دارد. به عنوان مثال، یک سرنخ پس از دیدن یک تبلیغ خاص در رسانههای اجتماعی، با موفقیت فرمی را در صفحه فرود crm چیست نرم افزار پر کرد. شرکتها در هر اندازه از رسانههای اجتماعی استفاده میکنند و به معیارهای آن پلتفرمها متکی هستند. گوگل آنالیتیکس ابزار مهمی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار، حداقل، برای نظارت بر ترافیک وب سایت خود از آن استفاده میکنند. اطلاعات مشتری را ذخیره کنید، تمامی مذاکرات را ثبت کنید، برای مشتری پیش فاکتور صادر کنید، برای پیش فاکتور زمان پیگیری تنظیم کنید تا در زمان مشخص سامانه به شما آلارم دهد.
- البته اگر تصمیم دارید هزینه زیادی نکنید هم باز این راه پیشنهاد نمیشود، در نهایت هیچگاه نرم افزاری که مدنظرتان بوده است را نخواهید داشت.
- انبار محصول به پایان رسید مسئول انبار با همین نرم افزار می تواند به راحتی سفارش خرید دهد.
- وقتی تعداد زیادی از مشتریان را داشته باشید نمیتوانید با آنها مستقیم صحبت کنید.
- یکی از موثرترین راههای استفاده از نرم افزار CRM در مجموعه مدیریتی و سازمانی است.
هنگامی که شخصی تبدیل به مشتری میشود، به این معنی نیست که جمع آوری و تجزیه و تحلیل دادهها تمام شده است. مکان یک فرد در قیف فروش شما چیزی نیست که گوگل آنالیتیکس یا پلتفرمهای رسانههای اجتماعی بتوانند به شما نشان دهند، اما گزارشهای نرم افزار CRM شما میتوانند موقعیت مشتری را در قیف فروش به شما نشان دهند. در حقیقت سرنخهایی هستند که در مقطعی به سمت پایینتر از قیف فروش شما پیش میروند و به خرید نزدیک میشوند، به فرصت تبدیل میشوند. به عنوان مثال، ممکن است آنها با فردی در تیم فروش شما صحبت کرده و درخواست نسخه نمایشی داشته باشند، یا ممکن است کالایی را در سبد خرید خود در سایت تجارت الکترونیک شما قرار دهند. از بهترین بومی سازهای موجود می توان به نسخه های پارس ویتایگر اشاره نمود که می توانید بسته های فارسی ساز و شمسی ساز را از ویتایگر فارسی دریافت کنید. همچنین پکیج های پارس ویتایگر که شامل ماژول های اضافه ای نیز هستند را می توانید از سایت پارس ویتایگر دریافت نمایید.
سبد خرید شما
مدیران ایرانی که با مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM آشنایی دارند، شروع به جستجو درباره بهترین نرم افزار CRM ایرانی مناسب برای کسب و کارشان می کنند. شرکت ها از نرم افزار CRM برای پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتری، استفاده از داده ها برای به تصویر کشیدن فرصت ها، ایجاد قیف های فروش و انجام کمپین های وفادار سازی مشتریان استفاده می کنند. بزرگترین فایده نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری این است که به شما امکان می دهد مشتری ها را طبق انتظارات خود دسته بندی کنید و به مشتریان بیشتر از پیش توجه کنید. همچنین در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به آیکنهای زرد، سبز، خاکستری و قرمز از وضعیت کارهای همکاران خود در قبال این فروشها و نحوه ارتباط با مشتری مطلع گردند. این قابلیت از اهمیت بالایی در کاربری نرم افزار CRM ابری (سی آر ام) به جهت پیشبرد فروش خدمات و محصولات در شرکت برخوردار است.
مزیتهای نرم افزار CRM سرو (SarvCRM)
کارشناسان متخصص ما بر اساس نیازهای شما کمک میکند بهترین نرم افزار CRM را پیاده سازی نمایید. تیم پرسام این نرم افزار را به همراه پوسته فارسی که قابلیت استفاده از زبان فارسی به همراه سایر زبانها و قابلیت تقویم شمسی در تمام بخش های نرم افزار دارد را به شما ارائه میدهد. لازم به ذکر است مهمترین وجه تمایز نسخه نرمافزاری ارایه شده توسط تیم کارشناسی شرکت پرسام، ارائه راهکارهای جامع برای نیاز سازمانهای در زمینههای مختلف تولیدی، بازرگانی، خدماتی و… با اندازههای کوچک و متوسط و بزرگ همراه با خدمات مشاورهای میباشد. همه شرکت های نرم افزاری خوب هستند اما برای هر کسب و کاری باید نسخه متفاوتی پیچید ، پس گول امکانات نرم افزار CRM را نخورید.
تحقق اهداف فروش بدون نظارت بر عملکرد افراد تیم و زیر نظر گرفتن KPIها تقریبا غیر ممکنه. شما به ابزاری نیاز دارید که تنها با یک نگاه KPIها رو ببینید و عملکرد افراد رو با هم مقایسه کنید. با توجه به این نقش مهم، استفاده از ابزارهایی که به مدیریت بهتر نمایندگان کمک کند ضروری است. همچنین در هر لحظه از وضعیت درخواست خود مطلع شده و در پایان دریافت خدمات نیز با تکمیل فرم نظرسنجی بازخورد خود را از کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت اعلام کنند.
مزیت دوم: مدیریت یکپارچه ارتباطات با مشتری
نرم افزار CRM چیست؟ مدیریت ارتباط با مشتری چه ویژگیهایی دارد و چگونه به کسبوکار شما کمک میکند؟-نرم افزار CRM