پایگاه مشتریان IBKR 19 درصد در یک سال جهش کرد و به 2.29 میلیون رسید
تلاشهای اخیر Interactive Brokers بر تعهد این شرکت به گسترش خدمات خود در آسیا و اروپا تأکید میکند و حضور آن در بازار جهانی را تقویت کرده است.
IBKR همچنین از افزایش تعداد مشتریان برای یک ماه متوالی خبر داد. تعداد کل حساب ها به 2.29 میلیون رسید که 19 درصد نسبت به سال قبل و 1 درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت.
معاملات متوسط درآمد روزانه (DARTs) نتیجه بالاتری معادل 5 درصد به صورت ماهانه به دست آورد. با این حال، آنها 3٪ سال به سال (سال سال) کاهش یافتند. شاخص ارزش ویژه مشتری نهایی به 365 میلیارد دلار رسید که ماهانه و سالانه بالاتر بود.
گروه کارگزاران تعاملی (NASDAQ: IBKR)، یک کارگزار الکترونیک جهانی خودکار، معیارهای عملکرد ماهانه خود را برای ماه ژوئن منتشر کرده است که نشان دهنده رشد قوی در بخش کارگزاری الکترونیکی آن است. این گزارش نشان دهنده افزایش 24 درصدی حقوق صاحبان سرمایه نهایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و افزایش 6 درصدی نسبت به ماه قبل است.
به خواندن ادامه دهید
به طور همزمان، Interactive Brokers ردپای خود را در فضای دارایی دیجیتال گسترش می دهد. این شرکت پیشنهادات ارزهای دیجیتال خود را در آسیا گسترش داده است، به طور خاص این خدمات را در هنگ کنگ در پاسخ به افزایش تقاضای مشتریان راه اندازی کرده است.
الکترونیک مستقر در آمریکا پلت فرم معاملاتی
پلت فرم معاملاتی
در فضای FX، یک پلت فرم معاملات ارزی نرم افزاری است که توسط کارگزاران به پایگاه مشتریان مربوطه خود ارائه می شود و به عنوان معامله گران در بازار گسترده تر دسترسی پیدا می کند. معمولاً، این نشاندهنده یک رابط آنلاین یا برنامه تلفن همراه است که با ابزارهایی برای پردازش سفارش کامل میشود. هر کارگزاری برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان مختلف به یک یا چند پلتفرم معاملاتی نیاز دارد. به عنوان ستون فقرات پیشنهاد شرکت، یک پلت فرم معاملاتی به مشتریان مظنه ها، مجموعه ای از ابزارها برای تجارت، واقعی ارائه می کند.
در فضای FX، یک پلت فرم معاملات ارزی نرم افزاری است که توسط کارگزاران به پایگاه مشتریان مربوطه خود ارائه می شود و به عنوان معامله گران در بازار گسترده تر دسترسی پیدا می کند. معمولاً، این نشاندهنده یک رابط آنلاین یا برنامه تلفن همراه است که با ابزارهایی برای پردازش سفارش کامل میشود. هر کارگزاری برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان مختلف به یک یا چند پلتفرم معاملاتی نیاز دارد. به عنوان ستون فقرات پیشنهاد شرکت، یک پلت فرم معاملاتی به مشتریان مظنه ها، مجموعه ای از ابزارها برای تجارت، واقعی ارائه می کند. این اصطلاح را بخوانید موقعیت قابل توجهی را به عنوان کارگزار بین المللی اولیه برای Sinopac Securities، یک شرکت تجاری برجسته از تایوان، به دست آورده است. Sinopac به مشتریان خردهفروشی و سازمانی با طیف گستردهای از گزینههای معاملاتی پاسخ میدهد.
معاملات متوسط درآمد روزانه (DARTs) نتیجه بالاتری معادل 5 درصد به صورت ماهانه به دست آورد. با این حال، آنها 3٪ سال به سال (سال سال) کاهش یافتند. شاخص ارزش ویژه مشتری نهایی به 365 میلیارد دلار رسید که ماهانه و سالانه بالاتر بود.
معیارهای مورد توجه در ماه ژوئن، معاملات متوسط درآمد روزانه (DART)، پایان مانده وام حاشیه مشتری، پایان مانده اعتبار مشتری، و تعداد کل حساب های مشتری بود. هر یک از این شاخصها روند امیدوارکنندهای را نشان میدهند که نشاندهنده مشارکت قوی مشتری و سلامت مالی پلتفرم است.
در جدیدترین اقدام برای تنوع بخشیدن به عرضه های جهانی خود، Interactive Brokers از طرح هایی برای افزایش تعداد بازارهای تحت پوشش خود پرده برداری کرده است. این کارگزار الکترونیکی قصد دارد به مشتریان این فرصت را بدهد تا سهام را در دو بورس جدید اروپایی – نزدک کپنهاگ (CPH) و بورس اوراق بهادار پراگ (PSE) معامله کنند. این گسترش به معاملات کسری سهام واجد شرایط نزدک کپنهاگ گسترش می یابد.
IBKR همچنین از افزایش تعداد مشتریان برای یک ماه متوالی خبر داد. تعداد کل حساب ها به 2.29 میلیون رسید که 19 درصد نسبت به سال قبل و 1 درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت.
مانده وام حاشیه مشتری پایان یافته با 2 درصد کاهش در سال به سطح 41.9 میلیارد دلار رسید، اما به صورت ماهانه 5 درصد افزایش یافت. در عین حال، مانده اعتباری مشتریان پایانی 7 درصد به صورت سالانه بالاتر بود و به سطح 98.9 میلیارد دلار رسید.
با این حال، همه ارقام در این گزارش مثبت نبودند. تعدیل بازار اوراق بهادار دولتی اینتراکتیو بروکرز در ایالات متحده منجر به زیان 1.6 میلیون دلاری برای سه ماهه منتهی به ژوئن شد.
گسترش کارگزاران تعاملی در اروپا و آسیا
مانده وام حاشیه مشتری پایان یافته با 2 درصد کاهش در سال به سطح 41.9 میلیارد دلار رسید، اما به صورت ماهانه 5 درصد افزایش یافت. در عین حال، مانده اعتباری مشتریان پایانی 7 درصد به صورت سالانه بالاتر بود و به سطح 98.9 میلیارد دلار رسید.