چرا بخش های مالی باید فرصتی برای اتوماسیون فرآیندهای رباتیک بدهند؟
یکی از استراتژی هایی که ممکن است به مؤسسات مالی کمک کند تا بر موانع بازاریابی خود غلبه کنند، اجرای یک برنامه بازاریابی وابسته است. در نتیجه، آنها ممکن است پیامهای بازاریابی خود را گسترش دهند و بازده بلندمدت قابل توجهی را با سربار کمی دریافت کنند.
به خواندن ادامه دهید
کارمندان می توانند با عدم انجام کارهایی مانند ورود داده ها و عملیات دستی بارها و بارها در زمان صرفه جویی کنند. در نتیجه بهره وری بالاتر، کاهش مصرف انرژی و کوتاه شدن زمان پردازش، بخش مالی باید انتظار کاهش 25 تا 50 درصدی هزینه را از پذیرش این فناوری داشته باشد.
کاهش افزونگی
برنامه وابسته PaykickStart
آستر نقره ای
بنابراین پاسخ به کسب درآمدهای بیشتر، یک شرکت فین تک باید در منافذ نفوذ کند برنامه های وابسته که روزانه پرداخت می کنند. برای اینکه فرآیند شکار قابل اعتمادترین برنامه وابسته باشد، لیستی را در زیر برای شما ثبت کرده ایم.
شبکه وابسته AdCrax
تعجبی ندارد که مؤسسات مالی دائماً چند کار را انجام می دهند. همه آنها بسیار مهم هستند و بررسی آنها چندین ساعت طول می کشد. با این حال، فناوریهای RPA به کسبوکارها این امکان را میدهد تا با خودکارسازی فرآیندهای تکراری، در هزینههای نیروی کار صرفهجویی کنند.
اتوماسیون با RPA قابلیتی است که هزینه زیادی ندارد. حداقل منابع و کارکنان توانمند فناوری اطلاعات تمام چیزی است که برای پیاده سازی سیستم ها توسط موسسات مالی با هر اندازه ای لازم است.
به خواندن ادامه دهید
ایجاد یک برنامه شریک تأثیر مفیدی بر بهینه سازی موتورهای جستجو دارد، هزینه های بازاریابی را کاهش می دهد، آگاهی از برند را افزایش می دهد و تعدادی از مزایای دیگر را برای مؤسسات مالی ارائه می دهد.
ادغام فناوری ربات در طرحهای توسعه برنامههای بانکی توسط سیستمهای اتوماسیون فرآیند روباتیک امکانپذیر شده است. این ربات ها به سرعت به سوالات کاربران پاسخ می دهند و به کاربران کمک می کنند تا بهترین راه ها را برای حل مشکلات خود بیابند.
بنابراین، در این پرتو، در اینجا پستی وجود دارد که در مورد شایستگی های RPA، به ویژه در صنایع مالی و بانکی بحث می کند.
حفظ مشتری
شبکه وابسته AdCrax
با استفاده از فناوریهای پیشرفته مانند هوش مصنوعی و ML، RPA میتواند به سرعت و به آسانی دادههای مربوطه را برای هر پرس و جوی داده شده از حجم عظیمی از دادههای نگهداری شده در پایگاههای داده دریافت کند.
ایجاد یک برنامه شریک تأثیر مفیدی بر بهینه سازی موتورهای جستجو دارد، هزینه های بازاریابی را کاهش می دهد، آگاهی از برند را افزایش می دهد و تعدادی از مزایای دیگر را برای مؤسسات مالی ارائه می دهد.
ادغام فناوری ربات در طرحهای توسعه برنامههای بانکی توسط سیستمهای اتوماسیون فرآیند روباتیک امکانپذیر شده است. این ربات ها به سرعت به سوالات کاربران پاسخ می دهند و به کاربران کمک می کنند تا بهترین راه ها را برای حل مشکلات خود بیابند.
گسترش خردهفروشی آنلاین و تمایل فزاینده به روشهای پرداخت ساده، پیشبینیها را برای بخش مالی جهانی افزایش میدهد که انتظار میرود تا سال ۲۰۲۲ از ۲۶.۵ تریلیون دلار فراتر رود.
با این حال، سیستمهای اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) در انجام این نوع بررسیهای اولیه عالی هستند. این سیستمها با گذراندن چند مرحله برای تعیین مشروعیت یک برنامه یا انتقال، تقلب را به سرعت و با دقت تشخیص میدهند.
به گفته گارتنر، استفاده از اتوماسیون فرآیندهای رباتیک در فرآیندهای گزارشدهی مالی میتواند باعث صرفهجویی 25000 ساعته کارمندان در بخشهای مالی شود که ناشی از خطاهای انسانی است. این را می توان با خودکار کردن عملیات دستی قبلی انجام داد.
تقریباً همه مؤسسات مالی کارهای معمولی مانند رسیدگی به وام، پردازش درخواست کارت اعتباری، مشتری خود را بشناسید (KYC) یا مبارزه با پول شویی (AML) انجام می دهند. کسبوکارها میتوانند با استفاده از سیستمهای RPA در زمان، تلاش و هزینه صرفهجویی کنند، که فقط به ورودی داده، دسترسی و دستورالعملها برای مدیریت مؤثر عملیات نیاز دارند.
اطلاعات آپارتمان
این روزها، توسعه دهندگان در هنگام توسعه برنامه های بانکی، تعامل و کاربرپسندی را هدف قرار می دهند. اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) برای مشاغل مفید است زیرا به ربات ها اجازه می دهد مشکلات را سریع و آسان حل کنند. ربات ها همچنین نقش مهمی در اتوماسیون و پردازش تراکنش های پولی از طریق اپلیکیشن های موبایل دارند.
مقرون به صرفه بودن
کارمندان می توانند با عدم انجام کارهایی مانند ورود داده ها و عملیات دستی بارها و بارها در زمان صرفه جویی کنند. در نتیجه بهره وری بالاتر، کاهش مصرف انرژی و کوتاه شدن زمان پردازش، بخش مالی باید انتظار کاهش 25 تا 50 درصدی هزینه را از پذیرش این فناوری داشته باشد.
کاهش افزونگی
متأسفانه کلاهبرداری و سایر روش های مورد استفاده برای آسیب رساندن به اعتبار بانک بسیار رایج است. از آنجایی که هیچ روشی برای کشف تقلب وجود ندارد، مؤسسات مالی معمولاً از ترکیبی از روشها استفاده میکنند.
پردازش خودکار همچنین از سیستمهای شخص ثالث برای جمعآوری دقیق دادهها برای سرعت بخشیدن به مراحل حسابهای دریافتنی یا حسابهای پرداختنی در صورت وجود ناسازگاری یا کمبود جزئیات در صورتحسابها استفاده میکند. از سوی دیگر، RPA این کار را سریع و آسان می کند.
تشخیص تقلب
تقریباً همه مؤسسات مالی کارهای معمولی مانند رسیدگی به وام، پردازش درخواست کارت اعتباری، مشتری خود را بشناسید (KYC) یا مبارزه با پول شویی (AML) انجام می دهند. کسبوکارها میتوانند با استفاده از سیستمهای RPA در زمان، تلاش و هزینه صرفهجویی کنند، که فقط به ورودی داده، دسترسی و دستورالعملها برای مدیریت مؤثر عملیات نیاز دارند.
اطلاعات آپارتمان
موسسات مالی و بانکی با کاهش فرآیندهای غیرضروری و تعداد افراد مورد نیاز برای اداره آنها می توانند در هزینه های زیادی صرفه جویی کنند.
موسسات مالی و بانکی با کاهش فرآیندهای غیرضروری و تعداد افراد مورد نیاز برای اداره آنها می توانند در هزینه های زیادی صرفه جویی کنند.
به طور خلاصه، بازاریابی وابسته یک روش بازاریابی است که برای استفاده توسط مشاغل فین تک و ارائه دهندگان خدمات مالی کاملاً مؤثر است.
تعجبی ندارد که مؤسسات مالی دائماً چند کار را انجام می دهند. همه آنها بسیار مهم هستند و بررسی آنها چندین ساعت طول می کشد. با این حال، فناوریهای RPA به کسبوکارها این امکان را میدهد تا با خودکارسازی فرآیندهای تکراری، در هزینههای نیروی کار صرفهجویی کنند.
برنامه وابسته کلیک Magick
با مقایسه الگوهای معمول کلاهبرداری، سازمان های مالی می توانند پس از اجرای سیستم های RPA به آنها پایان دهند. در نتیجه، نام خوب این شرکت برای مدت طولانی تری حفظ خواهد شد.
چگونه یک موسسه مالی می تواند درآمد خود را افزایش دهد؟ یادگیری در مورد برنامه های وابسته که روزانه پرداخت می کنند
مطمئناً، تبلیغات شرکتهای فینتک و بخشهای بانکی یک کار چالش برانگیز برای بازاریابها و یافتن مناسبترین برنامههای وابسته است که روزانه برای تبلیغ خدمات و استفاده حداکثری از آنها هزینه پرداخت میکنند.
برنامه وابسته Leadstead
برنامه وابسته Leadstead
ساخت، استقرار، تجزیه و تحلیل و مدیریت تنها بخشی از بسیاری از مشاغل انسانی است که ممکن است با کمک اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)، یک فناوری نرم افزاری پیشرفته که از مهارت ربات های نرم افزاری برای بازتولید و انجام این کارها استفاده می کند، خودکار شوند. سایر عملیات
مطمئناً، تبلیغات شرکتهای فینتک و بخشهای بانکی یک کار چالش برانگیز برای بازاریابها و یافتن مناسبترین برنامههای وابسته است که روزانه برای تبلیغ خدمات و استفاده حداکثری از آنها هزینه پرداخت میکنند.
گسترش خردهفروشی آنلاین و تمایل فزاینده به روشهای پرداخت ساده، پیشبینیها را برای بخش مالی جهانی افزایش میدهد که انتظار میرود تا سال ۲۰۲۲ از ۲۶.۵ تریلیون دلار فراتر رود.
پردازش خودکار همچنین از سیستمهای شخص ثالث برای جمعآوری دقیق دادهها برای سرعت بخشیدن به مراحل حسابهای دریافتنی یا حسابهای پرداختنی در صورت وجود ناسازگاری یا کمبود جزئیات در صورتحسابها استفاده میکند. از سوی دیگر، RPA این کار را سریع و آسان می کند.
تشخیص تقلب
یکی از استراتژی هایی که ممکن است به مؤسسات مالی کمک کند تا بر موانع بازاریابی خود غلبه کنند، اجرای یک برنامه بازاریابی وابسته است. در نتیجه، آنها ممکن است پیامهای بازاریابی خود را گسترش دهند و بازده بلندمدت قابل توجهی را با سربار کمی دریافت کنند.
بنابراین پاسخ به کسب درآمدهای بیشتر، یک شرکت فین تک باید در منافذ نفوذ کند برنامه های وابسته که روزانه پرداخت می کنند. برای اینکه فرآیند شکار قابل اعتمادترین برنامه وابسته باشد، لیستی را در زیر برای شما ثبت کرده ایم.
برنامه وابسته PaykickStart
آستر نقره ای
برنامه وابسته کلیک Magick
متأسفانه کلاهبرداری و سایر روش های مورد استفاده برای آسیب رساندن به اعتبار بانک بسیار رایج است. از آنجایی که هیچ روشی برای کشف تقلب وجود ندارد، مؤسسات مالی معمولاً از ترکیبی از روشها استفاده میکنند.
از آنجایی که امور مالی و حسابداری رشتههایی هستند که با تعداد زیادی از رویههای با حجم بالا سروکار دارند، RPA مزایای فوقالعادهای را برای آن مشاغل ارائه میکند.
بانکها و مؤسسات مالی برای رشد و توسعه اقتصاد هر کشوری حیاتی هستند، اما آنها عادت دارند در تلاشهای مضاعف بیهوده شرکت کنند. اسناد باید سازماندهی شوند، به سؤالات مشتریان پاسخ داده شود، اطلاعات مالیاتی و مشتریان باید ثبت شود، و برای جلوگیری از کلاهبرداری و سرقت باید هوشیاری حفظ شود. مراقبت از این فعالیت های معمول می تواند کارایی را کاهش دهد.
با استفاده از فناوریهای پیشرفته مانند هوش مصنوعی و ML، RPA میتواند به سرعت و به آسانی دادههای مربوطه را برای هر پرس و جوی داده شده از حجم عظیمی از دادههای نگهداری شده در پایگاههای داده دریافت کند.
برنامه وابسته Warrior Plus
به طور خلاصه، بازاریابی وابسته یک روش بازاریابی است که برای استفاده توسط مشاغل فین تک و ارائه دهندگان خدمات مالی کاملاً مؤثر است.
با مقایسه الگوهای معمول کلاهبرداری، سازمان های مالی می توانند پس از اجرای سیستم های RPA به آنها پایان دهند. در نتیجه، نام خوب این شرکت برای مدت طولانی تری حفظ خواهد شد.
چگونه یک موسسه مالی می تواند درآمد خود را افزایش دهد؟ یادگیری در مورد برنامه های وابسته که روزانه پرداخت می کنند
این روزها، توسعه دهندگان در هنگام توسعه برنامه های بانکی، تعامل و کاربرپسندی را هدف قرار می دهند. اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) برای مشاغل مفید است زیرا به ربات ها اجازه می دهد مشکلات را سریع و آسان حل کنند. ربات ها همچنین نقش مهمی در اتوماسیون و پردازش تراکنش های پولی از طریق اپلیکیشن های موبایل دارند.