آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس و راهنمای استفاده از آن Coinex سبدگردانی اختصاصی بورس ، ارز و فارکس

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس و راهنمای استفاده از آن Coinex سبدگردانی اختصاصی بورس ، ارز و فارکس و به قیمت ۲۰ هزار تومان برسد ، در اینصورت شما ضرر کرده اید چون صبور نبوده و اگر میلگرد ها را همان لحظه خرید می کردید می توانستید با قیمت پایین تر آن را خریداری کنید. از سمت دیگر با پایین آمدن قیمت این کالا، کارخانه میلگردسازی سود خوبی خواهد کرد چون میلگرد ها را با قیمت بالاتری فروخته است و عکس این قضیه هم وجود دارد. معاملات فیوچرز یا همان بازار معاملات آتی همانطور که از اسم آن مشخص است به آینده مربوط میشود.

در فوتر سایت کوینکس (کادر پایینی سایت کوینکس) روی لینک Submit Request کلیک کرده و مشکل خود را برای پشتیبان های این صرافی توضیح دهید. کافیه در سایت coinmarketcap رفته و روی ارز موردنظر خود کلیک کنید تا صفحه مربوط به آن ارز باز شود و با کلیک روی گزینه ی Market، می توانید ببینید ارز موردنظر خود را در کدام صرافی می توانید خرید کنید. بله متاسفانه پس از فعال کردن شماره همراه، امکان غیرفعال کردن آن وجود ندارد،حتما TOTP را نیز فعال نمایید تا در صورت اختلال در دریافت پیامک، مشکلی در ورود به حساب خود پیدا نکنید. در زیر کادر Actual می‌بینید که عبارت Withdrawal fees نوشته که منظور از آن کارمزد برداشت است، که برای انتقال از مقدار ارزهای شما کم می‌شود و مابقی را شما می‌توانید انتقال دهید.

به طور خلاصه می‌توان دیفای را هرگونه خدمات مالی توصیف کرد که بر روی بلاک چین های عمومی مانند بیت کوین و اتریوم انجام می‌شود. این سایت بین ۳۰۷ صرافی برتر ثبت‌شده در سایت معتبر کوین مارکت کپ (Coinmarketcap.com) رتبه ۴۵ را دارد که نشان‌دهنده این هست که می‌توان به آن اعتماد کرد. ابتدا از سایت الکسا کمک می‌گیرم که تقریباً متخصصان سئو با آن آشنایی کافی دارند و برای بررسی این صرافی، می‌توان از آن کمک گرفت. شاید یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این سایت، ۲۴ ساعته بودن آن هست که هر موقع از شبانه‌روز، شما بر اساس تحلیل، قصد خرید یا فروش داشته باشید، هیچ‌گونه نگرانی ندارید و همان لحظه می‌توانید اقدام کنید. در آخر با کلیک روی گزینه KYC آلارم Authentication Info KYC نمایش داده می‌شود که یک کد چند رقمی وجود دارد.

در صورتی که این عدد ۱۰ درصد عدد کل بازار های کریپتوکارنسی می‌باشد. در مقابل کلمه APY مقدار سود روزانه را می توانید ببینید که در اینجا ۵۷ درصد می باشد که هر روز مقدار آن تغییر می نماید. هیچ وقت در یک کانال افقی که بازار رنج و ساید هست به ترید نپردازید. در زیر هم تمام آموزش ها را البته برای افراد مبتدی به صورت ویدیو تهیه کرده ایم که می‌توانید آن را ببینید. برای آموزش تحلیل تکنیکال و فاندامنتال میتونید از آموزش‌های استاد مهدی تات استفاده کنید که سالهاست در این زمینه به معامله گری پرداخته.

فرض کنید در پوزیشنی قرار است ۱۰۰۰ دلار برای معامله قرار دهیم. نبایستی تمامی ۱۰۰۰ دلار را در یک معامله بگذاریم بلکه در چند مرحله آن را به کار می گیریم. تریدرها باید چند پوزیشن با قیمت های متفاوت در نظر بگیرند تا بتوانند متوسط قیمت ورودی خود را که در عبارت Avg Entry نمایش می شود پایین بیاورند. همانطور که قبلا گفته شد سعی کنید که ۵ درصد از مبلغ کیف پول خود را در معامله شرکت دهید.

زیرا سایت کوینکس در ایران فیلتر شده و عملا امکان دسترسی به این سایت به صورت مستقیم برای کاربران ایرانی وجود ندارد. در نظر داشته باشید که این ایراد هیچ ارتباطی به سیاست‌های کوینکس نداشته و سیاست‌های داخلی باعث بروز این مشکل شده است. ممکن است شما نیز شایعاتی در ارتباط با محدودیت های کوینکس با کاربران ایرانی شنیده باشید. اما این موارد شایعه بوده ومی توانید به سادگی مراحل ثبت نام خود را انجام دهید. نکته ی قابل توجه این است که در این صرافی نیازی به احراز هویت کوینکس نبوده و می توانید ثبت نام خود را با آی پی کشور ایران انجام بدهید و روزانه به میزان ده هزار دلار برداشت یا واریز ارزی را انجام بدهید. این صرافی به کاربران امکان استفاده از API سایت خود را می‌دهد.

اموزش ثبت نام در کوینکس coinex

در نتیجه کاربران ایرانی‌ به راحتی می‌توانند مراحل احراز هویت را طی کنند و به طور قانونی و بدون نیاز به vpn از امکانات این صرافی استفاده ثبت نام کوینکس ورود کنند. CoinEx در سال ۲۰۱۷ (سال 1396) در هنگ کنگ تأسیس شد و یک صرافی ارز دیجیتال بین‌المللی است. بنیانگذار این صرافی یانگ هایپو ، یک جوان 32 ساله است. وی فارغ التحصیل از دانشگاه پلی تکنیک در رشته ریاضیات کاربردی، یکی از اعضای انجمن بیت کوین و مؤسس استخر بیت کوین، لایت کوین بیت کوین کش ViaBTC پنجمین استخر قدرتمند ماینینگ در دنیاست.

پس از گذراندن گام‌های بالا، وضعیت تایید شناسه با عنوان «تایید ارائه شده برای حسابرسی» نشان داده می‌شود و نتیجه در عرض 24 ساعت به ایمیل شما ارسال می‌گردد. تایید اعتبار شناسه فقط برای حساب کوینکس روی سقف برداشت 24 ساعته تاثیر می‌گذارد و در استفاده از دیگر قابلیت‌های «CoinEx» بی‌تاثیر است. «Google Authenticator» یک سرویس احراز هویت بر اساس گذرواژه‌های یک‌بار مصرف یا «TOTP» است.

همیشه صرافی ها به خاطر نوسان های شدید بازارهای مالی مقدار حسابی از شما کنار می گذارند که غیر قابل استفاده است مثلا اگر ۱۰۰ دلار دارید مارجین شما ۹۰ دلار است و با ۹۰ دلار می توانید معامله کنید. برای آنکه بتوانید در هر ارزی که بخواهید در آن سرمایه‌گذاری کنید اول باید حداقل ۱۰۰ دلار از آن را بخرید و همچنین ۱۰۰ دلار Usdt در حساب خود داشته باشید. در در ادامه به شما نحوه ورود به این قسمت را توضیح میدهیم و قوانین آن را به شما می گوییم. توجه داشته باشید شما می توانید بعد از ۲۴ ساعت تمام پول خود را از این طرح ها سودش خارج کنید البته اگر که نیاز داشته باشید وگرنه در هر زمانی که بخواهید می‌توانید پولتان را از این طرح برداشت کنید. همراهان عزیز یادتان باشد که سود کردن در بازار کریپتوکارنسی و روش اسپات به شرطی که تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را یاد بگیرید و یک دید تکنیکال و معامله گری پیدا کنید بسیار آسان است. در مرحله بعد در قسمت Id verification گزینه verify را انتخاب کنید.

بروکر ifc ❤️ بررسی ifc markets و معرفی بهترین حساب

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج