آموزش لوله بازکنی به روش خانگی رفع گرفتگی لوله ها بدون استفاده از مواد شیمیایی

آب داغ را باز کنید تا وارد لوله شود و جداره لوله را کاملا پاکسازی کند. اگر گرفتگی لوله‌ها کم باشد خودتان می‌توانید با ساخت لوله بازکن به روش خانگی گرفتگی را برطرف کنید و دیگر به تماس با شرکت لوله بازکنی نیازی نخواهید داشت. همین ویژگی ها و در دسترس بودن این محلول، باعث شده که بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب توالت و ظرفشویی محسوب گردد.

خدمات لوله کشی

با باز کردن لوله خواهید دید که چه موادی باعث گرفتگی شده‌اند. با تمیز کردن آنها و بسته دوباره اتصالات مشکل شما حل می‌شود. سپس با استفاده از یک انبر، انتهای آن را به شکل قلاب در آورید. این محصول باعث از بین رفتن هر گونه چربی، مو و ضایعات غذایی وارد شده در لوله های فاضلاب گردیده و در نهایت بوی بد حاصله را مرتفع میسازد؛ ضمن اينك …

برای بازکردن لوله های آشپزخانه فنر زنی لوله بهترین کار است چون چربی های داخل لوله را از بین میبرد و همین طور هیچ گونه کثیف کاری هم ندارد. با گذشت زمان و ورود چربی و مواد ریز به داخل سینک یا کاسه دستشویی لوله های این وسایل دچار گرفتگی می شود . یکی از کارآمد ترین روش های لوله بازکنی استفاده از محلول لوله بازکناست که ما براحتی میتوانیم از آن برای باز کردن گرفتگی های سطحی و در برخی موارد گرفتگی شدید لوله استفاده کنیم. رفع گرفتگی لوله های سرویس بهداشتی نسبت به جاهایی مانند حمام و آشپزخانه کار بیشتری نیاز دارد. شاید در نگاه اول، لوله بازکنی ساده بنظر برسد، اما با توجه به اینکه رفع گرفتگی لوله فاضلاب کار کثیفی است و در هر زمان و مکانی ممکن است پیش بیاید، اینطور نیست.

بله، تیم تعمیر برتر پس از تشخیص مشکل با استفاده از بروزترین دستگاه ها در صورت رضایت شما و توافق طرفین اقدام به لوله بازکنی ارزان رفع مشکل می‌نماید. اسید لوله باز کن در کنار تمام مزایایی که دارد، دارای خطرات احتمالی نیز می باشد. اطلاع نداشتن از این خطرات و هرگونه سهل انگاری در هنگام استفاده از مایع لوله باز کن باعث به وجود آمدن خسارات جبران ناپذیری خواهد شد. و راهنمایی های لازم رو رایگان به مشتریان گفته میشود, اگر لازم باشد سرویسکاران ماهر به محل مورد نظر ارسال میشود. با باز کردن یک پنجره کوچک در طبقه پایین و یک پنجره کوچک در طبقه بالا، به کاهش تراکم ایجاد شده در طول شب کمک کنید.

تعداد دفعات فنر زنی، سختی ومیزان گرفتگی لوله و زمان کار مورد نیاز بر نرخ لوله بازکنی تاثیر دارند. در صورتی که کار با استفاده ازمواد و مایع لوله بازکنی رفع شود که خوش شانس بوده اید. اما در اکثرمواقع باید به دنبال شماره لوله بازکنی باشید تا با استفاده از دستگاهلوله بازکنی اقدام به لوله باز کنی و فنر لوله رفع گرفتگی لوله نمایند.

  • برای این سوال شما جواب قطعی وجود ندارد چرا که ممکن هست بنا به تجربه خود یک برند خاصی از مایع لوله بازکنی را معرفی کند.
  • تخلیه چاه لوله بازکنی الهیه آماده خدمات رسانی به عزیزانی است که در غرب تهران و منطقه 1 ساکن هستند و دچار گرفتگی لوله شده اند.
  • روش دیگر که بسیار بی دردسرتر از روش تخریب است، رفع نشتی لوله به وسیله دستگاه نشت یاب است.
  • یکی دیگر از مقصران انسداد خط فاضلاب، ریشه درختان است، و هنگامی که آنها خط را مسدود کردند، کار بسیار کمی می توانید انجام دهید.
  • چون رضایت مشتریان مان اولین اولویت ماست.در هر صورت از عملکرد نیروی اعزام شده رضایت نداشتید، در اسرع وقت نیروی جدیدی به محل شما اعزام خواهیم کرد.

هر خانه متفاوت است، بنابراین ممکن است بخواهید از آخرین بازرسی یا نقشه ساختمان برای پیدا کردن شیر مشورت کنید. بله برای تغییر لوله های سیستم لوله کشی یا تغییر لوله کشی توکار به لوله کشی روکار یا لوله کشی زیر سقفی ما سرویسکار باتجربه به محل اعزام می کنیم. اطلاعات خوب و مفیدتون در همه زمینه های مربوط به لوله بازکنی و بهداشت شیرآلات و سرویس بهداشتی می نویسید، بسیار تشکر می کنم. بسیار سوال می شود که خدمات اسنپ لوله چیست؟ در واقع اسنپ لوله به معنی ارائه خدمات لوله بازکنی با سرعت بالا و بدون فوت وقت است. چاه بست توالت ایرانی یک قطعه از جنس پلاستیک به شکل دایره است که در بسیاری از منازل به چشم می‌ خورد و بر روی سنگ توالت ایرانی نصب می کنند.

علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه و سایر نقاط خانه

گرفتگی لوله میتواند در هر قسمتی از ساختمان مثل توالت، آشپزخانه، حمام، کف شوی ها و غیره رخ… بر روی انتهای فنر لوله بازکن به توجه به نوع گرفتگی لوله سری های مخصوص نصب می شود. دستگاه با چرخاندن فنر لوله بازکنی در داخل لوله، تمام گرفتگی های لوله را باز می کند.

آموزش لوله بازکنی به روش خانگی رفع گرفتگی لوله ها بدون استفاده از مواد شیمیایی

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج