آیا برای اعلام نرخ بعدی فدرال رزرو آماده هستید؟

پلتفرم تجاری برنده جایزه NinjaTrader را دانلود کنید و امروز با یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/are-you-ready-for-the-next-fed-rate-announcement/

در زمان نگارش این مقاله، اعضای کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) پشت درهای بسته گرد هم می‌آیند تا برای اعلام نرخ بعدی فدرال رزرو آماده شوند. سرمایه گذاران و معامله گران در سراسر جهان مشتاقانه منتظر نتیجه این نشست هستند. انتظار می‌رود افزایش نرخ‌ها و انقباضات کمی ادامه یابد، اما تاثیر آن بر بازارها و اقتصاد همچنان دیده می‌شود.

موضوعات عبارتند از:

دوست دارید بیشتر بدانید؟

NinjaTrader بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان را با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، کارگزاری معاملات آتی تخفیف و پشتیبانی در سطح جهانی قدرت می دهد. NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک شبیه ساز معاملاتی همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و تست بک تست استراتژی استفاده کنید.

Jimmy Iuorio اخیراً در قسمتی از “See the Futures” شرکت کرد تا در مورد نتایج احتمالی این گزارش و همچنین تاریخچه داده های صندوق فدرال رزرو بحث کند. کل قسمت را اینجا ببینید:

به رویدادهای پخش زنده روزانه NinjaTrader بپیوندید، زیرا ما بازارهای آتی را در زمان واقعی آماده، تجزیه و تحلیل و معامله می کنیم. مشاهده رویدادهای آینده

با NinjaTrader شروع کنید

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج