اتاق فرار منفی چهار تهران, صادقیه | allescape

اما به دلیل تغییرات اساسی ای که در زندگی تک تک ما به خاطر کوید 19 به وجود آمده است، همه چیز، حتی بازی‌ها نیز به سمت آنلاین شدن رفتند. از این رو متخصصان این صنعت تصمیم گرفتند، تا با طراحی و ساخت اتاق فرار آنلاین، شرایطی فراهم کنند تا این بازی نیز به صورت اینترنتی قابل انجام باشد. نمی‌توان گفت که مخاطبان اتاق فرار، افراد و یا گروه‌های خاصی هستند که در این بازی شرکت می‌کنند.

اتاق فرار منفی چهار

این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است. اگر علاقه به یک فضای پیچیده و کمی چالشی برای هر فردید، این اتاق فرار به‌شدت به شما پیشنهاد ‌می‌شود زیرا نه‌تنها شما از نظر گروهی بلکه از نظر انفرادی نیز می‌توانید خود را محک بزنید. در مجموعه اسکیپ هوم ما برای شما دو اتاق فرار با نام‌های پاپوش و خانه اشباح را معرفی می‌کنیم و امید بر آن است، این اطلاعات برای شما مفید واقع شود.

اتاق فرار منفی چهار تهران, صادقیه | allescape

اتاق ها هر کدام دارای سناریوی متفاوتی به همراه یک دکور متفاوت هستند و گستره وسیعی برای لذت بردن شما را مهیا می کنند. مجموعه اسکیپ روم توصیه کرده آن‌هایی که حداقل تجربه 5 بازی در اتاق فرارهای مختلف را داشته‌اند، برای انجام این بازی اقدام کنند و دلیل آن هم روند پیچیده بازی و گیم‌پلی سختش است. نکته‌ای که باید بدانید این است که این بازی فقط برای افراد بالای 18 سال است و به هیچ عنوان افراد کمتر از این سن، حتی با داشتن رضایت‌نامه والدینشان امکان بازی کردن در آن را ندارند. بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی کرده است. فضاسازی‌ها کاملاً واقعی است و شما در یک کارگاه متروکه و پر از زامبی قرار گرفته‌اید. بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت.

مجموعه اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری

فقط این که بعد از رزرو آنلاین، از طریق تلفن، به ما اطلاع بدید تا گیم مستر اون بازی رو در جریان قرار بدیم و هماهنگی های لازم بهترین سایت اتاق فرار انجام بشه. با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید. در داستان‌ها بیان‌شده که در یک جزیره گنجینه‌ای باارزش وجود دارد که شما را به ثروتمندترین فرد کره‌ زمین تبدیل می‌کند.

  • در آن دوره، ورود و خروج موفق از این مازها، مراسمی برای خاندان سلطنتی و مهمان‌های آن‌ها بود؛ چالشی جذاب برای شرکت‌کنندگان که از آن به‌عنوان سرگرمی یاد می‌کردند.
  • فردی که در پیش از بازی، طول بازی و پس از آن، بر محتوا و فعالیت های شرکت کنندگان در محیط نظارت می کند و گاهی در راهنمایی و هینت دادن از طریق صفحه مانیتور اتاق نیز ایفای نقش می کند و به کمک شرکت کننده ها می آید.
  • این بازی‌ها معمولاً دارای یک داستان یا تم مشخصی هستند و بازیکنان باید در طول بازی تیمی راه‌حل‌ها را پیدا کنند و موانع و چالش‌های مختلف را غلبه کنند.
  • یکی از سخت‌ترین و دشوارترین اتاق فرارهای تهران، همین اتاق فرار کشتی دزدان دریایی است.
  • امیداوریم این مطلب برای شما مفید بوده و بتوانید از این لیست نسبت به علاقه خود بهترین را انتخاب کنید.
هر کپسول مناسب ۱۰۰ مترمربع است و برای مثال اگر فضای شما ۳۰۰ مترمربع است شما به ۳ کپسول نیاز دارید. حداقل ۱۰ مترمربع برای فضای مانیتورینگ و اتاق انتظار حتما در نظر گرفته شود. ۱۰ مترمربع برای نمازخانه و سرویس بهداشتی باید در نظر گرفته شود.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج