اتصال نقاط بین اندیکاتورهای فنی و معاملات آتی

موضوعات مورد بحث عبارتند از:

  • چگونه تصمیم بگیریم در کدام بازار آتی معامله کنیم؟
  • چگونه معامله گران آتی تعیین می کنند که بهترین شاخص ها برای استراتژی و بازار آنها چیست
  • شاخص های تکانه فنی را تعریف کنید
  • استفاده از نوسانات، تکانه و تحلیل روند برای تعیین استراتژی روزانه
  • نمونه هایی از ایجاد نمودارهای معاملاتی با اندیکاتورهای خاص، از جمله باندهای بولینگر ® ، RSI ، میانگین متحرک و VWAP

دوست دارید بیشتر بدانید؟

تام اشنایدر از NinjaTrader و میهمان ویژه آنتونی کرودل را در قسمت اخیر Pros of Futures تماشا کنید تا در مورد اینکه کدام اندیکاتورهای فنی را ترجیح می دهند، همراه با مزایا و معایب بسیاری از شاخص های معاملات آتی محبوب صحبت می کنند.

به رویدادهای پخش زنده روزانه NinjaTrader بپیوندید، زیرا ما بازارهای آتی را در زمان واقعی آماده، تجزیه و تحلیل و معامله می کنیم. مشاهده رویدادهای آینده

با NinjaTrader شروع کنید

NinjaTrader بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان را با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، کارگزاری معاملات آتی تخفیف و پشتیبانی در سطح جهانی قدرت می دهد. NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک شبیه ساز معاملاتی همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و تست بک تست استراتژی استفاده کنید.

پلتفرم تجاری برنده جایزه NinjaTrader را دانلود کنید و امروز با یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/connecting-the-dots-between-technical-indicators-and-trading-futures/مهم نیست که چه نوع بازاری را معامله می کنید، شاخص های فنی ابزارهای مفیدی هستند که به شما در درک رفتار بازار و تعریف استراتژی معاملاتی کمک می کنند. صدها شاخص فنی برای انتخاب وجود دارد که می تواند انتخاب را برای معامله گران جدید طاقت فرسا کند یا منجر به “فلج تحلیل” برای معامله گران فعال شود.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج