اجرای سقف کاذب تعرفه قیمت اجرا و نصب سقف کاذب tel: 02144594412 سقف کاذب GST

این پانل‌ها اکثرا به شکل گچی هست سقف کاذب کناف با فاصله از پیش تعیین شده اجرا می‌شود. قیمت سقف کاذب کناف، در مقایسه با سایر مدل های دیگر، جزء موارد قیمت مناسب است. همچنین برای اجرای نورپردازی‌های دکوراتیو، نصب سقف کاذب گزینه بسیار مناسبی است و در اکثر ساختمان‌های امروزی مورد توجه قرار گرفته است.

مقدمه اجرای سقف کاذب

اجرای سقف کاذب تعرفه قیمت اجرا و نصب سقف کاذب tel: 02144594412 سقف کاذب GST علاوه بر این، سقف كاذب آشپزخانه می تواند به صورت آسمان مجازی و یا طلقی مورد استفاده قرار گیرد. زیرا این مصالح علاوه بر مقاوم بودن در برابر رطوبت و قابلیت شست و شو ، در برابر حرارت نیز مقاوم می باشند. سقف آشپزخانه آسمان مجازی را می توان به صورت چند تایل جدا از هم، در کنار یکدیگر نصب کرد.

اجرای سقف کاذب آسان است ولی حساس باید حتمان به نکات حساس اجرای سقف کاذب توجه کنیم. در سقف حتما از ht90 استفاده کنیم که سقف محکم تر شود‌ و آویز به صودت عمود قرار بگیرد. تعریف سقف کاذب و کناف نوعي سقف كاذب (گچ برگ) است كه در آن از پنل‌هاي گچي یا غیر گچی پيش‌ساخته استفاده مي‌شود.

این سقف دارای یک بخش اصلی که متشکل از چهار تراش یا فولاد است، تشکیل شده و قسمت فرعی آن نیز از چوب می باشد. نحوه نصب سقف کاذب چوبی بدین نحو است که قبل از اجرای لمبه کوبی، کلاف کشی و تراز سقف با چهارتراش چوبی مناسب در دور تا دور آن انجام می شود. به طور کلی با پیچیده تر شدن طرح ، قیمت سقف كاذب پذیرايي نیز افزایش می یابد. بنابراین سقف کاذب ساده برای پذیرایی می تواند جزو ارزانترین انواع آن باشد. از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت سقف کاذب سالن پذیرایی ، دستمزد و اجرت کار می باشد.

کلیه حقوق این سایت مربوط به شرکت تولیدی و صنعتی، سقف کاذب جی اس تی می باشد. نکته دیگر اینکه در نظر داشته باشید که هزینه ارسال مصالح سقف و لوازم اجرایی آن از قبیل داربست و .. معمولا به طور جداگانه پرداخت می شود در هزینه سقف اعمال نمی شود.

  • سقف کاذب گریلیوم را توسط مفتول و یا زنجیر به قسمت سقف اصلی وصل می کنند.
  • هزینه اجرای سقف کاذب به عواملی همچون مواد و مصالح نیز وابسته است واگر از بهترین مواد و مصالح برای یک خانه معمولی استفاده کنید هزینه آن ممکن است به ۳ تا ۴ میلیون برسد.
  • که در هر زمان قادر به دسترسی و تعمیر آنها خواهید بود و مسئله ای ایجاد نخواهد کرد.
  • رابیتس مصالحی هست که از کشش عرضی و پرس شدن ورق‌های گالوانیزه تولید و ساخته می‌شود.

سقف کاذب مشبک کناف (کی پلاس پارس) توسط سازه های فولادی و سپری شکل که T شکل هستند و تعدادی پیچ به سقف اصلی وصل می شود. سقف های کاذب و دکوراتیو کناف (کی پلاس پارس)، سقف ثانویه ساختمان به شمار می آیند و روی سقف اصلی سوار می شوند که همین ویژگی باعث می شود فضای زیادی از محیط را اشغال کند. سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) به عنوان عایق صوتی نیز مورد استفاده قرار می گیردبرای مثال در مراکز درمانی و بیمارستان ها، واحدهای آموزشی موسیقی، استدیوها، واحدهای آپارتمانی و … کارایی بسیار زیادی دارد. سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) کارایی زیادی در ساختمان ها دارد به همین دلیل نوع ساخت آن ها نیز می تواند متعدد باشد. به گونه ای که در اجرای سقف کناف (کی پلاس پارس) می توان طرحی مدرن را با طرح انتخابی مشتری ادغام نمود.

سقف کاذب طلقی

در شروعروش اجرای سقف کاذب مشبک پس از اینکه اندازه گیری دقیق صورت گرفت و تصمیم نهایی درباره محل قرارگیری تایل ها که گرفته شد، نبشی های گالوانیزه دورتا دور دیوار با ارتفاعی دلخواه با در نظر گرفتن خط تراز نصب می شوند. همچنین این سقف دکوراتیو وزن سبکی دارد و در برابر رطوبت مقاوم است. در عکس زیر ترکیبی از سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) و سقف کشسان را مشاهده می کنید. یکی دیگر از انواع سقف کاذب برای نصب، سقف کاذب چوبی است، این مدل به دلیل حس خوب و گرمایی که چوب به محیط اطراف منتقل می کند بسیار پرطرفدار و دوست داشتنی می‌باشد.

آیا امکان نصب هواکش در این سقف وجود دارد؟

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج