احساسات Hawkish De Guindos بانک مرکزی اروپا، یورو را تقویت می کند


تجزیه و تحلیل EUR/USD

  • خوش بینی چینی از ارزهای چرخه ای و یورو حمایت می کند.
  • داده های رشد ایالات متحده بر تقویم اقتصادی غالب است.
  • کاهش حرکت صعودی برای EUR/USD؟

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی یورو

پس از تاکید مجدد چین برای تحریک رشد اقتصادی که احساسات ریسک را تقویت کرد، یورو شروع محکمی به نشست روز پنج شنبه اروپا با دلار دارد. جریان ها از دلار امن خارج شدند و به یورو کمک کردند کشش بیشتری پیدا کنند. به‌علاوه، دی گیندوس، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) به روایت جنگ‌طلبانه ادامه داد و بیان کرد که “50bps ممکن است به زودی به استاندارد جدید تبدیل شود” برای فرونشاندن فشارهای تورمی فزاینده در منطقه یورو.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نقدینگی ناچیز در طول دوره جشن ممکن است به حرکت‌های بزرگ‌تری اضافه کند، در صورتی که داده‌های اقتصادی به طور قابل‌توجهی از برآوردها پیشی بگیرد. در اواخر امروز، تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در کانون توجه قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود که برای سومین نسخه متوالی بهبود یابد و خطر نزولی برای این جفت ارز را نشان دهد. از منظر نزولی، معیار مهم دیگری از طریق چاپ اصلی PCE خواهد آمد و با توجه به تورم در راس دستور کار فدرال رزرو، یک حرکت پایین تر دیگر می تواند کبوترها را به تصویر بازگرداند.

تقویم اقتصادی یورو/دلار آمریکا

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه EUR/USD

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

از نقطه نظر اقدام قیمت، نمودار روزانه EUR/USD نشان می‌دهد که گاوهای نر به بالاتر از نوسان ژوئن 2022 حرکت می‌کنند که هنوز قاطعانه شکسته نشده است. با توجه به اینکه شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال پایین آمدن از سطوح بیش از حد خرید است، با نزدیک شدن به سال 2022، من کاهش بالقوه را حفظ می کنم.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

احساسات مشتری IG صعودی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند کوتاه در EUR/USD، با 63% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های فروش دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به یک سوگیری صعودی کوتاه مدت می‌شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas




منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-eur-usd-forecast-ecb-s-de-guindos-hawkish-sentiments-strengthens-euro-wv-20221222.html

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج