اخبار تجارت برای مبتدیان – اخبار انرژی چگونه بازارها را تغییر می دهد

داستان های خبری با فعالان محیط زیست و دانشمندان در دهه 1970 شروع شد و به آرامی به مجلات تجاری معتبر تبدیل شد. از آنجا، فعالان بازار شروع به شنیدن در مورد نیاز به مبارزه با تغییرات آب و هوایی با محصولاتی با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر مانند خورشید و باد کردند.

وقتی به پیشینه اخبار انرژی نگاه می کنید، مشخص می شود که چقدر برای معامله گران و سرمایه گذاران به روز بودن اهمیت دارد. اخبار انرژی اغلب می تواند کاتالیزوری برای روندهای بخش باشد، ایده های محصول جدید و شرکت های عمومی را برانگیزد و بر تنظیم کننده های انرژی تأثیر بگذارد.

سیاست‌های اوپک به طور گسترده در مطبوعات جهانی گزارش می‌شود که منجر به انتظارات در مورد قیمت نفت خام و فرضیاتی در مورد عرضه و تقاضا در بازارهای انرژی می‌شود. از آنجایی که سیاست‌های اوپک مستقیماً با عملکرد اقتصادی اعضای آن مرتبط است، یک بخش رسانه‌ای تخصصی و تأثیرگذار وجود دارد که به تحلیل و گزارش‌دهی از آخرین تحولات اختصاص دارد.

نحوه تفسیر اخبار انرژی برای مبتدیان

50 سال پیش، بازارهای اصلی تجارت و سرمایه گذاری آسیب های ناشی از انتشار گازهای گلخانه ای به محیط زیست را نادیده می گرفتند زیرا جایگزین های کمی برای سوخت های فسیلی وجود داشت. با گذشت زمان، کم کم دیدگاه‌های متفاوتی از طریق اخبار، مطالعات و تحقیقات پدیدار شد.

آگاهی زیست محیطی دیدگاه ما را نسبت به محصولاتی که هر روز استفاده می کنیم تغییر داده است. شاید تعجب کنید که خودروهای برقی برای اولین بار در اوایل دهه 1820 معرفی شدند و به دلیل داشتن موتورهای تمیز مورد توجه قرار گرفتند. هنگامی که خودروهای گازسوز در اوایل دهه 1900 به بازار آمدند و طی آن مدل T در ایالات متحده تولید انبوه شد، این ماشین‌ها از مد افتادند. خودروهای برقی در دهه 1990 محبوبیت خود را به دست آوردند و الهام بخش سرمایه گذاری در شرکت های خودروهای جایگزین شدند.

در نظر گرفتن اخبار انرژی در تصمیمات مالی شما اغلب با آگاهی از افزایش یا کاهش قیمت بنزین در خانه شروع می شود و اطلاعات را در بودجه ماهانه شما لحاظ می کند. میلیون‌ها نفر دیگر نیز همین کار را انجام می‌دهند، بنابراین سؤال این است که چگونه بر شرکت‌هایی که بنزین به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنند تأثیر خواهد گذاشت؟ پاسخ به سوالاتی از این دست اولین گام در تحلیل تاثیر اخبار انرژی بر دارایی هایی است که قابل معامله یا سرمایه گذاری هستند.

سرفصل‌های انرژی مانند لکه‌های نفتی و سایر انواع آسیب‌های زیست‌محیطی، این روزها وزن زیادی دارند و شرکت‌های انرژی را تشویق می‌کنند تا سیاست‌های ایمنی و زیست‌محیطی را در اولویت قرار دهند. سرمایه‌گذاران و معامله‌گران همچنین در مورد رویدادهای ژئوپلیتیکی یا آسیب‌هایی که به زیرساخت‌های انرژی وارد می‌شود، نسبت به داستان‌ها بسیار هوشیار هستند.

اخبار انرژی می تواند تمرکز بازار را بر روی محصولات و روندهای مختلف تغییر دهد، که اغلب با تأثیرات چشمگیر همراه است.

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.


منبع: https://admiralmarkets.com/analytics/traders-blog/trading-news-for-beginners-how-energy-news-shifts-markets

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

بزرگی پیش بینی آژانس بین المللی انرژی حیرت انگیز است و این خبر توسط بسیاری از رسانه های محترم منتشر شده است. احتمالاً بر جریان سرمایه گذاری تأثیر می گذارد و رویکرد شرکت های انرژی را نسبت به انرژی های تجدیدپذیر تغییر می دهد. در حال حاضر، بازیگران اصلی انرژی، جایگزین‌های انرژی پاک را پذیرفته‌اند و متعهد شده‌اند که اکتشاف و توسعه سوخت‌های فسیلی خود را با منابع انرژی خورشیدی، بادی و موجی متعادل کنند.

بیش از پنج دهه پس از آغاز جنبش آگاهی زیست محیطی، آژانس بین المللی انرژی (IEA) پیش بینی کرده است که انرژی های تجدیدپذیر تا اوایل سال 2025 به بزرگترین منبع انرژی جهانی تبدیل خواهند شد و از زغال سنگ پیشی خواهند گرفت.

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگانانرژی‌های تجدیدپذیر تنها منبع تولید برق هستند که انتظار می‌رود سهم آن با کاهش سهم زغال‌سنگ، گاز طبیعی، هسته‌ای و نفت افزایش یابد. انرژی های تجدیدپذیر آژانس بین المللی انرژی 2022.

به طور خلاصه، هنگام جستجوی فرصت‌های بالقوه بازار انرژی، کنجکاوی دوست شماست.

داستان های رسانه ای بخشی از تحولات بازارهای انرژی است. برخی از مهم‌ترین داستان‌ها در 10 سال گذشته تنها شامل شکستگی، آلودگی هوا در آسیا، نشت در فوکوشیما و نوسانات در بازارهای نفت خام است.

سیاست های اوپک

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج