اخبار و فهرست پیگیری روزانه فارکس: GBP/AUD

و اکنون به عناوینی که در معاملات گذشته بازارها را تکان داد:

عناوین تازه بازار و داده های اقتصادی:

کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) بایننس و مدیر عامل آن چانگ پنگ ژائو را به دلیل نقض قوانین مشتقات محلی از جمله تشویق به فرار از کنترل های انطباق و عدم انجام کافی برای جلوگیری از پولشویی شکایت کرد.

از جدید ما استفاده کنید نقشه حرارتی ارز برای مشاهده سریع یک نمای کلی بصری از عملکرد قیمت بازار فارکس! 🔥 🗺️

GBP/AUD نمودار 15 دقیقه ای فارکس

آیا GBP/AUD می تواند به بالاترین سطح هفتگی خود بازنگری کند؟

پوند از سوی بیلی، رئیس بانک انگلستان (BOE) حمایت بیشتری دریافت می کند و به بازارها اطمینان می دهد که بانک های بریتانیا انعطاف پذیر هستند.

تفاوت بین سوگیری های سیاست BOE و RBA می تواند GBP/AUD را در میان یک محیط ریسک پذیر به 1.5900 بازگرداند.

در همین حال، رشد خرده فروشی استرالیا از فوریه تا مارس کاهش یافت. اگر طبق انتظار بازارها، گزارش CPI سالانه فردا از 7.4 درصد به 7.2 درصد در سال در ماه فوریه کاهش یابد، بانک مرکزی استرالیا (RBA) قبل از افزایش بیشتر نرخ های بهره، فضای بیشتری برای صبر خواهد داشت.

GBP/AUD در یک روند صعودی معامله می شود!

BRC: قیمت های بالاتر مواد غذایی باعث تسریع تورم قیمت مغازه ها از 8.4% به 8.9% m/m در ماه مارس شد که سریع ترین نرخ آن در حداقل 18 سال اخیر است.

داده های منتشر شده توسط شرکت تحقیقات بازار Kantar همچنین نشان می دهد که قیمت مواد غذایی در بریتانیا در ماه مارس نسبت به سال گذشته 17.5 درصد افزایش یافته است. این پس از آن رخ می دهد که تورم قیمت فروشگاه ها سریع ترین شتاب خود را در 18 سال گذشته مشاهده کرد و پس از اینکه بیلی به اشتراک گذاشت که BOE همچنان به مبارزه با تورم متعهد است در حالی که دفتر دیگری نگران ثبات مالی است.

فرماندار BOE بیلی در ساعت 8:45 صبح به وقت گرینویچ در لندن سخنرانی خواهد کرد
داده های تراز تجاری کالاهای ایالات متحده در ساعت 12:30 بعد از ظهر به وقت گرینویچ
رئیس بانک مرکزی اروپا لاگارد در ساعت 13:00 به وقت گرینویچ در فرانکفورت سخنرانی می کند
اعتماد مصرف کننده CB ایالات متحده در ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت گرینویچ
شاخص تولید ریچموند در ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت گرینویچ
گزارش تورم استرالیا در ساعت 12:30 صبح به وقت گرینویچ (29 مارس)

CBI: خرده فروشان بریتانیا اولین انتظارات فروش مثبت خود را طی هفت ماه در آوریل گزارش کردند.

فرماندار بیلی اشاره می کند که BOE چندان نگران بخش بانکی نیست و گفت:با کمیته سیاست مالی در مورد تضمین ثبات مالی، کمیته سیاست پولی می تواند بر کار مهم خود یعنی بازگرداندن تورم به هدف تمرکز کند.

این جفت در حال حاضر کمی بالای 1.8400 معامله می شود که با بالاترین سطح قبلی و S1 از استاندارد Pivot Pointهای امروزی مطابقت دارد.

چگونه خرده فروشی امروز و انتشار CPI استرالیا در آینده روی مسیر کوتاه مدت جفت تاثیر می گذارد؟

روسیه تایید کرد که یک موشک ضد کشتی مافوق صوت به سمت هدف ساختگی در دریای ژاپن شلیک کرده است

اخبار اقدام قیمت

همپوشانی جفت USD 15 دقیقه

هیچ کاتالیزور آشکاری برای تغییر احساسات وجود ندارد، اما خرده فروشی ضعیف استرالیا، شکایت بایننس توسط CFTC، شلیک موشک آزمایشی روسیه در دریای ژاپن، و اندکی سود از فروش دیروز دلار آمریکا ممکن است به این گاوصندوق کمک کرده باشد. -دارای سود دلار

کاتالیزورهای بالقوه آینده در تقویم اقتصادی:

پس از آن که دولت فدرال عراق و مقامات کرد در مورد ازسرگیری حدود 400 هزار بشکه در روز صادرات نفت از یک بندر ترکیه به توافق نرسیدند، نفت خام در جلسه ایالات متحده 5 درصد جهش کرد.

فرماندار کورودا: BOJ پس از دو سال آزمایش، آزمایش استفاده از ین دیجیتال را در آوریل آغاز خواهد کرد.

GBP/AUD نمودار 15 دقیقه ای فارکس توسط TradingView

اما اگر امروز شاهد عناوین منفی بیشتری از اروپا باشیم، یا اگر معامله گران از معاملات AUD خود قبل از گزارش CPI فردا و جلسه هفته آینده RBA سود ببرند، آنگاه GBP/AUD می تواند روند صعودی خود را بشکند و سطوح حمایت قبلی مانند 1.8350 را مجددا آزمایش کند.


منبع: https://www.babypips.com/news/daily-forex-watchlist-2023-03-28

CPI اصلی BOJ – معیاری برای سنجش تورم اساسی – از 3.1٪ به 2.7٪ سالانه در ماه مارس کاهش می یابد.

دلار آمریکا، به ویژه، در اواسط جلسه آسیایی به پایین ترین سطح خود رسید و حداقل نیمی از زیان خود را در معاملات اولیه اروپا به دست آورد.

وزیر اقتصاد شیگیوکی گوتو به اشتراک گذاشت که ژاپن از ذخایر بودجه برای پرداخت 2.2 تریلیون ین بسته محرک در سال جاری استفاده خواهد کرد تا تاثیر تورم بالا را کاهش دهد.

GBP/AUD از اواخر هفته گذشته در یک روند صعودی قابل مشاهده بوده است، اما مقاومت کافی در کنترل روانی 1.8500 برای تجربه یک عقب نشینی پیدا کرد.

همپوشانی جفت USD 15 دقیقه

ریسک پذیری از نشست ایالات متحده در طول نشست آسیایی شتاب بیشتری گرفت و پناهگاه های امنی مانند طلا و دلار آمریکا ارزش خود را در برابر همتایان “خطرناک تر” خود از دست دادند.

قبل از حرکت، فهرست پیگیری دیروز ICYMI به فرصت اصلاح روند AUD/JPY قبل از انتشار خرده فروشی استرالیا نگاه کرد. حتماً بررسی کنید که آیا هنوز یک بازی معتبر است یا خیر!

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج