اخبار و فهرست پیگیری روزانه فارکس: USD/CAD

تقاضای قوی صادرات و پالایش باعث شد که ذخایر نفت خام آمریکا 3.7 میلیون بشکه در مقابل کاهش 2.3 میلیون بشکه ای پیش بینی شده در هفته منتهی به 31 مارس کاهش یابد.

مراقب اعداد استخدامی کانادا باشید. خوانش های ضعیف تر از حد انتظار به بانک کانادا (BOC) اطمینان بیشتری می دهد تا پدال را از فلز بر روی سفت شدن آنها آسان کند.

کسری تجاری کالا و خدمات ایالات متحده از 68.7 میلیارد دلار به 70.5 میلیارد دلار در ماه فوریه افزایش یافت که بیشترین میزان در 4 ماه گذشته است، زیرا صادرات (2.7- درصد) بیش از واردات (1.5- درصد) کاهش یافته است.

تولید صنعتی آلمان بیش از حد انتظار افزایش یافت و در ماه فوریه 2.0 درصد افزایش یافت و تحلیلگران تنها 0.1 درصد افزایش را مشاهده کردند.

آیا منطقه حمایت کوتاه مدت USD/CAD را دیده اید؟

در طرف دیگر تجارت، ایالات متحده در حال چاپ داده های اولیه مطالبات بیکاری است.

نظرسنجی ISM نشان داد که بخش خدمات ایالات متحده در ماه مارس بیش از حد انتظار کاهش یافت و به 51.2 در مقابل 55.1 در فوریه و 54.3 چاپ تخمین زده شد. معیاری از قیمت های پرداخت شده توسط ارائه دهندگان خدمات نیز به پایین ترین حد خود در سه سال گذشته رسید که برای مبارزه فدرال رزرو با تورم خوب است.

مازاد تجاری کانادا به شدت از 1.20 میلیارد دلار کانادا در ژانویه به 422 میلیون دلار کانادا در ماه فوریه کاهش یافت زیرا هم صادرات (2.4- درصد متر در متر) و هم واردات (1.3- درصد) کاهش یافت. مازاد ماه ژانویه نیز نسبت به خوانش اولیه 1.92B CAD کاهش یافته است.

PMI ساخت و ساز بریتانیا در ساعت 8:30 صبح به وقت گرینویچ
شغل چلنجر در ساعت 7:30 صبح به وقت گرینویچ کاهش می یابد
ایالات متحده درخواست های بیکاری را در ساعت 8:30 صبح به وقت گرینویچ آغاز می کند
داده های بازار کار کانادا در ساعت 8:30 صبح به وقت گرینویچ
IVEY PMI کانادا در ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت گرینویچ
هزینه خانوار ژاپن و میانگین درآمد نقدی در ساعت 11:30 شب به وقت گرینویچ

از جدید ما استفاده کنید نقشه حرارتی ارز برای مشاهده سریع یک نمای کلی بصری از عملکرد قیمت بازار فارکس! 🔥 🗺️

نمودار فارکس 15 دقیقه ای USD/CADقبل از حرکت، فهرست پیگیری دیروز ICYMI به عقب نشینی روند صعودی NZD/USD پس از افزایش نرخ 50bps RBNZ پرداخت. حتماً بررسی کنید که آیا هنوز یک بازی معتبر است یا خیر!

جهش در سفارشات جدید و ایجاد شغل، PMI خدمات Caixin چین را از 55.0 به بالاترین سطح 2.5 سال گذشته 57.8 در ماه مارس رساند.

در نشانه دیگری از کند شدن اقتصاد، گزارش ADP نشان داد که استخدام بخش خصوصی در ماه مارس کاهش یافته است. حقوق و دستمزدها در مقابل افزایش 261 هزار نفری فوریه و 210 هزار مورد انتظار تنها 145 هزار افزایش یافت.

اگرچه GPB در برابر سایر ارزهای “خطرناک” به رشد خود ادامه داد، احتمالاً به این دلیل که بانک انگلستان (BOE) در حالی که بانک‌های مرکزی مانند RBA به توقف برنامه‌های انقباضی خود فکر می‌کنند جنگ‌طلب است.

رئیس کلولند فدرال رزرو، لورتا مستر، می‌گوید که نرخ‌ها همچنان باید «تا حدودی» بالاتر بروند تا تورم را به 2 درصد بکشند، در حالی که نرخ وجوه فدرال رزرو به بالای 5 درصد می‌رود و نرخ واقعی صندوق‌های فدرال رزرو «برای مدتی در محدوده مثبت باقی می‌ماند».

مازاد تجاری استرالیا از 11.27 میلیارد دلار استرالیا به 13.87 میلیارد دلار استرالیا در ماه فوریه افزایش یافت زیرا واردات (9.1-٪) سریعتر از صادرات (-2.9٪) کاهش یافت.

پوند انگلیس روز خود را نزدیک به محدوده معاملاتی خود در ایالات متحده آغاز کرد، اما ورود معامله گران آسیایی باعث شد که پوند در برابر پناهگاه های امنی مانند USD، JPY و CHF اندکی کاهش یابد.

اگر گزارش هفتگی از تصویر ضعیف بازار کار که سایر شاخص‌های پیشرو ترسیم کرده بودند، حمایت کند، نگرانی‌های رشد جهانی می‌تواند روند صعودی USD/CAD را به بالاترین حد هفتگی افزایش دهد.


منبع: https://www.babypips.com/news/daily-forex-watchlist-2023-04-06

این جفت روز را با صعودی شدید آغاز کرد تا اینکه خرس های USD درست زیر سطح 1.3490 در نزدیکی R1 از استاندارد Pivot Points امروزی ظاهر شدند.

USD/CAD اکنون به 1.3460 بازگشته است، که تقریباً در سطح نقطه محوری و انتهای کانال صعودی است که در تمام هفته وجود داشته است.

بررسی سه ماهه RBA افزایش خطرات ثبات جهانی و نرخ بهره بالا را که بر بودجه خانوارها فشار می آورد، تشخیص داد

همپوشانی جفت GBP 15 دقیقه

USD/CAD نمودار 15 دقیقه ای فارکس توسط TradingView

یک گزارش برنامه ریزی شده بازار کار از کانادا باعث شد که نگاه دقیق تری به USD/CAD بیندازم!

تقاضا برای پوند در ابتدای معاملات اروپا علیرغم کمبود کاتالیزورهای مستقیم افزایش یافت. تمرکز احتمالاً بر روی انتشارات سطح بالا و پایین ایالات متحده خواهد بود که می تواند خطرات رکود اقتصادی در ایالات متحده (و بقیه جهان) را برجسته کند.

کاتالیزورهای بالقوه آینده در تقویم اقتصادی:

و اکنون به عناوینی که در معاملات گذشته بازارها را تکان داد:

عناوین تازه بازار و داده های اقتصادی:

اعداد بازار کار کانادا مشخص است، بنابراین می دانید که باید حداقل یک جفت CAD را بررسی کنیم!

نرخ بیکاری سوئیس در ماه مارس از 2.1 درصد به 2.0 درصد کاهش یافت که پایین ترین میزان از نوامبر است.

اخبار اقدام قیمت

همپوشانی جفت GBP 15 دقیقه

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج