ازمون انلاین ایین نامه رایگان مرجع آزمون های آنلاین آیین نامه رانندگی

با شرکت در این آزمون آنلاین گواهینامه دیگر نیاز به هیچ کتاب و یا فایل دیگری ندارید. هرچه نمونه سوالات بیشتری ببینید قطعا شانس قبولی بیشتری خواهید داشت. پس از اینکه به تمام سوالات آزمون آنلاین پاسخ دادید، بر روی دکمه پایان آزمون کلیک کنید. فرقی نمی کند کدام پایه باشید,همه سوالات یکی هستند و برای قبولی از همین آزمون ها استفاده کنید 100درصد نتیجه خواهید گرفت. در صورتی که مباحث آزمون مقدماتی را از یاد بردید اما زمان کافی برای مطالعه دارید ابتدا به سراغ بخش مربوط به سوالات فنی بروید. وسعت نمونه سوالاتی که در این زمینه وجود دارد زیاد است و وقت زیادی از شما می‌گیرد.

سلام دوستان امروز ۹۸/۰۵/۰۷ آیین نامه و شهر رو همون بار اول خداروشکر قبول شدم. واقعا از شما ممنونم که بدون هیچ چشم داشتی به هنرجوها کمک میکنید و به این خوبی و کاربردی سوالها رو در سایت قرار میدید. در راههای مسطح که دو طرف منتهی به کوه و پرتگاه می باشد حق تقدم عبور با وسیله نقلیه ای است که…. سلام من همین الان از جلسه امتحان اومدم فقط یبار کتاب رو خوندم و همین تست های رایگان اینجا رو خوندم.عالی بود.دفعه اولم بود امتحان میدادم و توی چهار دقیقه برگه رو تحویل دادم و قبول شدم.خدا خیرتون بده به حق علی.

گرفتن گواهینامه دارای شرایط خاصی است که می بایست فرد متقاضی مراحل اخذ آنرا به خوبی طی نماید. این یک دیدگاه نادرست و خطر آفرین است که باید نسبت به آن هشدار داد. راننده مرتکب 6 ماه تا 3 سال حبس و پرداخت دیه به اولیای دم میشود. تعویض موتور شاسی، رنگ خودرو و حتی تعویض اتاق خودرو صد در صد باید با مجوز راهنمایی رانندگی صورت بگیرد. در صورتی که قصد تعویض شاسی، رنگ خودرو و حتی اتاق خودرو را دارید به این لینک مراجعه کنید. مدارکی همچون کارت خودرو و بیمه نامه همیشه باید همراه راننده وسیله نقلیه باشد.

  • مشکل بزرگی که پیش می‌آید آن است که هنرجویان تشخیص نخواهند داد که پاسخ‌ها اشتباه است و همان پاسخ اشتباه را یاد می‌گیرند و به سختی می‌توان ذهنیت اشتباهی که در ذهنشان شکل گرفته را اصلاح کرد.
  • بهترین گزینه پیشنهادی برای داشتن سوالات جدید، استفاده از وب سایت های برتر و معتبری است که نمونه سوالات آیین نامه و جزوات و نکات مربوط به آن را ارائه میکنند.
  • از برخی کشورها مثل بنگلادش و افغانستان که بگذریم، رانندگی در دنیا یک امر جمعی است ولی در ایران یک امر فردی.
  • برای یادگیری باید مغز خود را فعال نگه دارید بنابراین کار درست آن است که پس از مطالعه هر سوال کاملا بر روی آن تمرکز کنید و فکر کنید و پاسخی که به نظرتان منطقی می‌آید را علامت بزنید.
  • در سوالات اغلب دو گزینه نزدیک به هم داده می‌شود و شما را به شک می‌اندازد.
پکیج های طلایی نمونه سوالات آیین نامه به صورت پی دی اف در اختیار کاربر قرار داده می شود. شما بعد از مطالعه تست ها به نکات ارزشمند و پنهان زیادی دست پیدا می کنید و این فرصت را برای خلاصه نویسی و مرور فراهم می کند. غیر از آزمون های طبقه‌بندی شده، آزمون های موضوعی آیین نامه هم داره تا مثلا برای همین بخش فنی، بتونید کلی نمونه سوال بیشتر ببینید و با اعتماد به نفس کامل، نمره ۳۰ رو نقد کنید. جدیدترین تست های آیین نامه رانندگی را در این مطلب برای کاربران گرامی قرار دادیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن در آزمون آیین نامه قبول شوند.

داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی آنلاین کار را برای شما ساده می‌کند

کمی حوصله کنید و ناامید نشوید مطمئن باشید به راحتی آزمون را پشت سر خواهید گذاشت. بدون شک ناآگاهی از بخش‌های فنی ماشین پس آنکه راننده شدید به شما ضرر خواهد زد. به هنگام رانندگی در شرایط غیر عادی (باران – برف و)… بهترین کار این است که حد امکان از دنده ی سنگین استفاده کنید دلیل آن را بیان کنید. این سیستم به صورت هوشمند از تکرار سوالات تکراری برای یک شخص خودداری می کند. هیچ فردی شایسته گذر از این آزمون نیست، مگر آنکه آگاهی دقیقی نسبت به اغلب مباحث مطرح شده در کتاب داشته باشد. در اغلب مواقع مراقب آزمون یک فرد نظامی است و دقت و نظارت بالایی بر جلسه آزمون خواهد داشت.

در این روش بعد از انتخاب گزینه های مورد نظر و دکمه پایان آزمون نتیجه را به شما نشان می دهد همچنین جواب صحیح و جواب های غلط با رنگ سبز و قرمز بعد از زدن دکمه نمایش سوالات آزمون نشان داده می شود. در این موارد از اولین آزمون به فکر نتیجه خواهید بود و پاسخ‌نامه را که بررسی می‌کنید تعدا سوالاتی که بلد نبودید یا اشتباه پاسخ دادید کم است. بله، اگر متقاضیان به‌صورت کامل و با دقت نمونه سؤالات ارائه شده در سایت را مطالعه کنند، قبولی آن‌ها در آزمون صد درصد خواهد بود. گرفتن گواهینامه یکی از کارهایی است که از سن ۱۸ سالگی به بالا می بایست چه دختر چه پسر برای دریافت آزمون آیین نامه رانندگی درایو آن اقدام نمود.

تست آنلاین آیین نامه

سد اول ازمون ایین نامه اصلی است و سد دوم ازمون عملی رانندگی است. برخی هنرجویان ادعا می‌کنند که بخش آزمون آیین نامه اصلی بسیار سخت است و قبولی در آن برای هنرجویان به چالشی تبدیل شده است. بسیاری از افراد این ادعا را باور نمی‌کنند اما ما به شما تضمین می‌دهیم در صورتی که تمامی مجموعه سوالاتی که اختیارتان می‌گذاریم را بررسی کنید به نحوی که روی هر کدام از سوالات فکر کنید و جواب منطقی که به ذهنتان می‌رسد را جواب دهید. پس از آن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی اصلی با جواب در اختیارتان قرار می‌گیرد.

سوالات آیین نامه رانندگی

ازمون انلاین ایین نامه رایگان مرجع آزمون های آنلاین آیین نامه رانندگی

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج