اسب های تروجان رمزنگاری شده

از طریق ارائه منشأ روی زنجیره و با فعال کردن بازارهای هنر دیجیتال (که مسلماً به راحتی در دسترس هستند و نسبت به بازارهای هنری سنتی، عرصه‌ای بعید هستند) خلاقیت هنری، ناگهان استفاده از ابزار بلاک چین سودآور است.

از قضا، کپی دیجیتال یکی از مشکلات دقیقی بود که NFT ها حل کردند. در حالی که تصاویر آنلاین بی‌پایان قابل تکرار هستند، اکنون می‌توان از طریق NFT‌ها، یک اصل قطعی وجود داشت: نشانه‌ای که هنرمند عمداً کار خود را به آن ضمیمه کرده بود و قابل تأیید، جمع‌آوری و به راحتی قابل مبادله بود. چنین جمع آوری و تجارت همیشه با هنر فیزیکی امکان پذیر بود و اکنون در حوزه دیجیتال نیز قابل اجرا بود.

این رویکردی است که بدون عذرخواهی از NFT ها برای ایجاد جامعه و تبلیغات استفاده می کند و در عین حال آگاه است که بازی ها خود هدف نهایی هستند، و اگر بتوان آن را از بین برد، مانند NFT های مرتبط با هنر، وعده می دهد که مزایای بلاک چین را برای کاربران جدید باز کند. .

ایجاد Web3 و Metaverse

با توجه به اهمیت بلاک چین در این ساختار و پرداخت‌هایی که این لایه‌ها انجام می‌دهند، این بنای نوظهور رمزارزها را تقریباً تحت رادار قرار می‌دهد و از نزدیک به برنامه‌های مالی غیرمتمرکز پیوند می‌خورد که خود با فعالیت‌های سفته‌بازی سر و صدا می‌کنند.

با توجه به اهمیت بلاک چین در این ساختار و پرداخت‌هایی که این لایه‌ها انجام می‌دهند، این بنای نوظهور رمزارزها را تقریباً تحت رادار قرار می‌دهد و از نزدیک به برنامه‌های مالی غیرمتمرکز پیوند می‌خورد که خود با فعالیت‌های سفته‌بازی سر و صدا می‌کنند.

از طریق ارائه منشأ روی زنجیره و با فعال کردن بازارهای هنر دیجیتال (که مسلماً به راحتی در دسترس هستند و نسبت به بازارهای هنری سنتی، عرصه‌ای بعید هستند) خلاقیت هنری، ناگهان استفاده از ابزار بلاک چین سودآور است.

تا به امروز، بالاترین مشخصات پروژه بازی های رمزنگاری Axie Infinity بوده است که در پایان سال 2021 به طور میانگین دو میلیون بازیکن ماهانه داشت و تا اواسط سال 2022 ادامه داشت. برای اینکه چیزی بیشتر از یک پونزی شیبدار نیست، به معنای کسب سود در طول یک بازار گاوی، با لباس بازی است.

آیا هنوز امکان کپی کردن وجود داشت؟ البته، اما امکان تهیه کپی از هنر فیزیکی نیز وجود دارد، و این به ندرت مشکلی ایجاد می کند: اثر هنری اصلی به دلیل وجود کپی از ارزش و یکپارچگی آن کاسته نمی شود. و اکنون، از طریق NFT ها، این واقعیت ها به هنر دیجیتال نیز اعمال می شود، همانطور که در هنر فیزیکی اعمال شد.

اخیراً، نه تنها بیت‌کوین، بلکه سایر جنبه‌های دنیای کریپتو را می‌بینیم که عادی شده و به جریان اصلی تبدیل می‌شوند، از طریق آنچه که در حال رشد به گروه متنوعی از اسب‌های تروجان است که هر کدام هدف بلاک چین متفاوتی را نشان می‌دهند.

رمزگذاری از طریق هنر

کاربردهای ذکر شده در اینجا بخش های به هم پیوسته یک عرصه جدید هستند. هنر و طراحی، بازی، تجارت و تعاملات اجتماعی آنلاین با رمزارز در هسته خود ترکیب می شوند تا محیط جدیدی ایجاد کنند که با ظرفیت تبادل ارزش بدون اشخاص ثالث در کنار هم قرار می گیرد.

علاوه بر این، تأثیری که هنوز تعریف نشده است، به نظر می‌رسد که یادگیری ماشینی آماده ایجاد آن است، و آینده حتی غیرقابل پیش‌بینی‌تر می‌شود و برای دگرگونی سریع باز می‌شود.

در دنیای ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین به عنوان اسب تروجان شناخته می شود. در این حالت، خریداران ابتدا با افزایش تاریخی قیمت ارز دیجیتال جذب می‌شوند، اما با نگهداری و معامله سکه‌ها، خریداران ناآگاهانه بیت کوین را قانونی و ارگانیک می‌کنند. بنابراین، مزایای واقعی آن، عدم تمرکز، عرضه ثابت و آزادی از برنامه ریزان مرکزی، بیشتر منتشر می شود.

در فوریه، Limit Break مجموعه‌ای از NFT‌های بازی DigiDaigaku را منتشر می‌کند که خریداران باید یک کد QR را اسکن کنند که در یک آگهی تبلیغاتی در Super Bowl آینده نمایش داده می‌شود. این تقریباً همانقدری است که یک کمپین تبلیغاتی/توزیع می‌تواند کسب کند، و ممکن است نشان‌دهنده‌ی نوع حضوری باشد که بازی‌های وب 3 می‌توانند به دست آورند.

به خواندن ادامه دهید

به چند سال قبل برگردید، و بسیاری از افراد پیش‌بینی نمی‌کردند که فناوری کریپتو ممکن است از طریق پیوندهایش با دنیای هنر برای مصرف انتخاب شود، پیدا نمی‌کردید، اما این دقیقاً همان چیزی است که رخ داده است.

از قضا، کپی دیجیتال یکی از مشکلات دقیقی بود که NFT ها حل کردند. در حالی که تصاویر آنلاین بی‌پایان قابل تکرار هستند، اکنون می‌توان از طریق NFT‌ها، یک اصل قطعی وجود داشت: نشانه‌ای که هنرمند عمداً کار خود را به آن ضمیمه کرده بود و قابل تأیید، جمع‌آوری و به راحتی قابل مبادله بود. چنین جمع آوری و تجارت همیشه با هنر فیزیکی امکان پذیر بود و اکنون در حوزه دیجیتال نیز قابل اجرا بود.

به چند سال قبل برگردید، و بسیاری از افراد پیش‌بینی نمی‌کردند که فناوری کریپتو ممکن است از طریق پیوندهایش با دنیای هنر برای مصرف انتخاب شود، پیدا نمی‌کردید، اما این دقیقاً همان چیزی است که رخ داده است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج