استرالیایی از موفقیت لذت می برد. پیش بینی تا 13.06.2023


دلار استرالیا در بحبوحه قاطعیت RBA و افزایش ریسک پذیری جهانی تقویت می شود. قدرت اقتصادی ایالات متحده، درآمدهای قوی شرکت ها، و هوش مصنوعی باعث می شود S&P 500 و محترم بالا

تحلیل بنیادی ماهانه دلار استرالیا

دلار استرالیا همه دلایلی برای افزایش داشته است. اقتصاد استرالیا قوی است و بانک مرکزی استرالیا قاطعانه عمل می کند. سرمایه گذاران با شرط بندی روی AUDUSD به بهبود اقتصادی پررونق چین اعتقاد دارند. استرالیا در ماه ژوئن در بحبوحه افزایش ریسک پذیری جهانی و دو شگفتی از سوی RBA که نرخ نقدی را برخلاف انتظارات بازار افزایش داد، از موفقیت برخوردار بود.

با انتشار داده های قوی در مورد اقتصاد ایالات متحده، شانس رکود در حال کاهش است. یک اقتصاد رکود تورمی مطلوب برای دارایی های امن، جای خود را به اقتصاد گلدیلاک می دهد، زمانی که تورم به تدریج کاهش می یابد و تولید ناخالص داخلی به طور پیوسته افزایش می یابد. چنین محیطی برای سهام ایالات متحده ایده آل است که با گسترش فناوری های هوش مصنوعی و درآمدهای قوی شرکت ها پشتیبانی می شوند. علاوه بر این، فدرال رزرو در ماه ژوئن انقباض پولی خود را متوقف می کند، که در صورت رضایت داده های دریافتی بانک مرکزی می تواند در ماه جولای نیز ادامه یابد. هر چه بالاتر باشد S&P 500 افزایش می یابد، اشتهای ریسک قوی تر است، که همیشه از آن پشتیبانی می کند محترم.

گاوهای AUD نیز توسط RBA تشویق می شوند. در اوایل ژوئن، رگولاتور نرخ بهره را به 4.1 درصد افزایش داد و این عبارت را از متن بیانیه ضمیمه حذف کرد که انتظارات تورمی کاملاً ثابت است. فیلیپ لو خاطرنشان کرد که تمایل به حفظ بازار کار قوی به این معنی نیست که RBA تورم بالا را تحمل خواهد کرد.

پویایی تورم و انتظارات تورمی در استرالیا

منبع: بلومبرگ

در نتیجه، بازار اوراق مشتقه انتظار دارد که نرخ نقدی به 4.5 درصد افزایش یابد، منحنی بازدهی در استرالیا معکوس شده است و بانک‌های بزرگ در مورد اولین رکود در استرالیا در 30 سال گذشته صحبت می‌کنند، اگر رکود مرتبط با رکود را در نظر نگیریم. همه‌گیری کووید-19 در سال 2020. بنابراین بانک مشترک المنافع استرالیا 50 درصد احتمال رکود اقتصادی در سال جاری را می‌دهد و HSBC می‌گوید به دلیل ادامه چرخه انقباض پولی RBA در معرض خطر بالایی قرار دارد.

با این حال، منحنی بازدهی ایالات متحده در ایالات متحده مدت ها قبل معکوس شد، اما هنوز رکودی وجود ندارد. علاوه بر این، با قوی ماندن بازار کار، شانس فرود نرم افزایش می یابد. حدس می زنم در مورد استرالیا هم همینطور باشد. بنابراین، یک گزارش مشاغل قوی در استرالیا می تواند ارسال کند محترم حتی بالاتر.

استرالیا نیز باید توسط چین حمایت شود. در ماه مه، قدرت دلار آمریکا باعث شد که سرمایه گذاران عملکرد اقتصادی ایالات متحده را بیش از حد برآورد کنند. برعکس، یک یوان ضعیف ناشی از این واقعیت است که معامله گران بهبود اقتصادی چین را دست کم می گیرند. USDCNH در طول جنگ تجاری ایالات متحده و چین، در طول قرنطینه در چین در آغاز همه‌گیری، و در طول شیوع جدید COVID-19 در سال 2022، بالای 7 معامله شد. کاهش آن از ارزهای پروکسی مانند AUD پشتیبانی می‌کند.

دینامیک یوان

منبع: بلومبرگ

ماهانه محترم طرح معاملاتی

تا زمانی که فدرال رزرو یک غافلگیری غیرقانونی ارائه نکند، AUDUSD تا 0.69 و 0.71 به صعود خود ادامه خواهد داد. توصیه می‌کنم لانگ‌های وارد شده روی 0.652 را نگه دارید و به آنها اضافه کنید.

نمودار قیمت AUDUSD در حالت زمان واقعی

محتوای این مقاله منعکس کننده نظر نویسنده است و لزوماً بیانگر موضع رسمی LiteFinance نیست. مطالب منتشر شده در این صفحه فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و نباید به عنوان ارائه مشاوره سرمایه گذاری برای اهداف دستورالعمل 2004/39/EC در نظر گرفته شود.

به این مقاله امتیاز دهید:

{{ارزش}} ( {{count}} {{title}} )




منبع: https://www.litefinance.org/blog/analysts-opinions/aussie-enjoys-success-forecast-as-of-13062023/

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج