اسکالپر فارکس | راه خود را برای رسیدن به امتیاز موفق فارکس افزایش دهید

وبینار اسکالپینگ فارکس

ما مجموعه‌ای از 3 وبینار در مورد اسکالپینگ فارکس برگزار کرده‌ایم، که در آن به نحوه تجزیه و تحلیل فرصت‌های معاملاتی روزانه بر اساس جریان سفارش، عرضه و تقاضا و مفاهیم اقدام قیمت می‌پردازیم.

هشدار – زندگی به عنوان یک اسکالپر فارکس برای افراد ضعیف نیست.

آرم 5ers

اسکالپرهای فارکس باید با یک اسکالپر فارکس به روز معاملاتی بیایند استراتژی که توجه و تمرکز باورنکردنی را به حصول اطمینان از یکسان بودن حجم معاملات اختصاص می دهد.

دو روش مختلف برای پوست سر

👉 ما را از دست ندهید ایده های معاملاتی فارکس

بازارها همیشه در حال تغییر هستند. هر روز بازار ویژگی های رفتاری متفاوتی را اتخاذ می کند. معامله با سوگیری روزانه به معامله گران این امکان را می دهد که به دلیل تغییرات تکانشی آن، به سرعت نمای بازار را به روز کنند.

اگر به تجارت سریع، پر انرژی و متمرکز علاقه دارید، اسکالپینگ ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. با این حال، اگر به راحتی استرس می‌گیرید یا مشکلی دارید که 100% تمرکز خود را برای یک روز کامل به صفحه نمایش خود اختصاص دهید، احتمالاً روش اسکالپر فارکس بهترین انتخاب برای شما نیست. در نهایت، این شما هستید که وقتی نقاط قوت و ضعف خود را به طور کامل درک کردید، تصمیم می گیرید.

علاوه بر تحلیل و سوگیری، معاملات روزانه مزایای بسیار بیشتری دارد خارج شدن از بازار در پایان جلسه معاملاتی از نظر فشار کمتر، ساعات کاری تعریف شده، منحنی یادگیری و بهبود سریعتر و موارد دیگر تأثیر مثبتی بر سبک زندگی معامله گر دارد.

طرفداران روش اسکالپینگ فارکس استدلال می کنند که از آنجایی که اسکالپرها فقط برای مدت کوتاهی موقعیت خود را حفظ می کنند، آنها به طور موثری قرار گرفتن در معرض آنها را محدود می کنند. با نگه داشتن موقعیت ها برای دقیقه یا ثانیه، احتمال از دست دادن بزرگ از حرکات عمده بازار بسیار اندک است.

چسبیده به نمودارها

فقط احتیاط کنید

جستجوی سریع وب بسیاری از این سیستم ها را نشان می دهد که نتایج باورنکردنی را برای کاربران خود ارائه می دهند. در حالی که نمی‌توانیم تک تک افراد را تأیید کنیم، اما به احتمال زیاد بسیاری از آنها جعلی هستند.

همانطور که چند بار در بالا اشاره کردیم، اسکالپینگ به طور جدی برای معامله گران تقاضا دارد. بنابراین برای معامله گرانی که نمی توانند زمان لازم را به روش اختصاص دهند، سیستم های معاملاتی خودکار ممکن است گزینه خوبی برای کاوش باشد.

معامله گرانی که درگیر اسکالپینگ فارکس هستند، معاملات خود را برای کمتر از ثانیه و حداکثر تا 3 تا 5 دقیقه ادامه می دهند. هدف در اینجا این است که مقدار کمی پیپ را تا آنجا که ممکن است، معمولاً در شلوغ ترین زمان های بازار، به دست آورید.

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، در خبرنامه ما ثبت نام کنید.

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

هر اسکالپر بالقوه فارکس باید بداند که نوسانات در اندازه معاملات منجر به سقوط سریع می شود. ایده اصلی اسکالپینگ این است که معاملات سودآور خواهد بود پوشش زیان در یک دوره زمانی طولانی با این حال، اگر اندازه موقعیت ها را به طور تصادفی انتخاب کنید، اجتناب ناپذیر است که یک ضرر بزرگ و اهرمی در یک نقطه یا نقطه دیگر رخ دهد و منجر به زیان های ویرانگر برای سبد سهام شود.

بازده در بلند مدت

اسکالپر فارکس بودن چگونه است؟

این روش سریع و هیجان‌انگیز برای تجارت فارکس محدودیت‌های شما را از بین می‌برد و توانایی شما برای فکر کردن سریع و افزایش ضربان نبض شما را آزمایش می‌کند.

اسکالپینگ یک سیستم معاملاتی برای کسانی است که دوست دارند معاملات کوچک را در درازمدت انجام دهند تا یک سود کلی جمع کنند.

خودکارسازی فرآیند

در مقایسه با سایر اشکال تجارت فارکس، اسکالپینگ شاید بیشترین توجه را جلب کند. در طول یک روز معاملاتی، یک اسکالپر ده ها یا حتی صدها معامله را باز و بسته می کند. مراقبت از اینکه هیچ یک از این معاملات متحمل ضرر بزرگی نشوند، کاری طاقت فرسا و جامع است.




منبع: https://the5ers.com/scalping-your-way-to-a-successful-forex-score/

اگر تصمیم دارید از یک سیستم خودکار استفاده کنید، خوب است که خودتان آن را توسعه دهید. آموزش های زیادی برای ساخت این سیستم ها وجود دارد و کارشناسان به راحتی در دسترس هستند تا کمک و یا راهنمایی ارائه دهند.

اندازه های موقعیت ثابت

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

قرار گرفتن در معرض کمتر در بازار

از آنجایی که اسکالپرهای فارکس حرکات زیادی انجام می دهند، باید دائماً در طول زمان معاملات در نمودارهای خود صفر شوند. بنابراین، این روش معامله فقط برای معامله گرانی مناسب است که می توانند توجه خود را برای چندین ساعت در یک زمان متمرکز کنند.
اگر تمایل دارید که اجازه دهید ذهنتان سرگردان شود یا به راحتی حواس شما پرت شود، احتمالاً اسکالپینگ بهترین سیستم معاملاتی برای شما نیست.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج