افزایش سود دلار پس از داده های خوشبینانه

نمودار 4 ساعته GBP/USD را در یک حرکت نزولی نشان می دهد که در سطح حمایت 1.1951 متوقف شده است. حرکت نزولی از مقاومت 1.2128 شروع شد، جایی که گاوها نتوانستند به بالاتر از آن بروند. قیمت به زیر 30-SMA سقوط کرد که نشان دهنده تغییر در احساسات به سمت نزولی است.

با افزایش 3 درصدی برای ماه فوریه، شاخص دلار در مسیری قرار دارد که یک دوره زیان 4 ماهه را پشت سر بگذارد.

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض دید زیادی از بازارها و موسسات مالی مختلف است. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/gbp-usd-outlook-dollar-extends-gains-after-upbeat-data/قیمت با حمایت قوی در سطح 1.1951 روبرو است، اما خرس ها همچنان قوی هستند. بنابراین، قیمت احتمالاً این سطح را خواهد شکست و به زیر سطح کلیدی 1.1900 خواهد رفت.

طبق گزارش وزارت بازرگانی، هزینه های مصرف کننده بیش از دو سوم کل فعالیت های اقتصادی در ایالات متحده را در ماه گذشته 1.8 درصد افزایش داد.

چشم انداز فنی GBP/USD

بر اساس اطلاعات منتشر شده در روز جمعه، شاخص قیمت هزینه های مصرف شخصی (PCE) در ماه گذشته 0.6 درصد افزایش یافته است.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب درآمد در فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

چشم انداز GBP/USD امروز نزولی است. دلار در روز دوشنبه به لطف رگباری از داده های اقتصادی خوش بینانه ایالات متحده در صدر قرار گرفت. زمانی که مشخص شد فدرال رزرو باید برای مدت طولانی تری نرخ بهره را افزایش دهد، نزدیک به بالاترین سطح هفت هفته ای خود باقی ماند.

تنریرو این اظهارات را در اسلایدهایی که قرار بود طی یک میزگرد درباره تورم در کنفرانسی در روز جمعه که توسط بانک فدرال رزرو نیویورک برگزار شد ارائه دهد، بیان کرد.

بازار انتظار دارد که نرخ بهره آمریکا در ماه جولای به اوج خود در 5.4 درصد برسد و تا پایان سال بالای 5 درصد باقی بماند.

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

تنریرو یکی از اعضای 9 نفره کمیته سیاست پولی بود که در آخرین نشست MPC در اوایل ماه جاری به افزایش نرخ بهره رای منفی داد. BoE نرخ بهره را نیم درصد افزایش داد و دهمین افزایش متوالی خود را رقم زد.

رویدادهای کلیدی GBP/USD امروز

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

سرمایه گذاران گزارش های ایالات متحده در مورد سفارشات اصلی کالاهای بادوام و فروش خانه های معلق را پیش بینی می کنند که اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت اقتصاد ارائه می دهد.

چشم انداز فنی GBP/USD: ادامه دادن به زیر سطح پشتیبانی 1.1951 را کاهش دهید

  • Silvana Tenreyro از BOE نسبت به خطرات افزایش بیش از حد نرخ ها هشدار داد.
  • تورم اصلی در آمریکا در ماه گذشته 0.6 درصد افزایش یافت.
  • هزینه های مصرف کننده در ایالات متحده در ماه گذشته 1.8 درصد افزایش یافت.