افکار من در مورد نوسانات اخیر بازار و بحران کرونا » یاد بگیرید که در بازار معامله کنید

نایل فولر
ساحل طلایی، استرالیا
17 مارس 2020

از زمانی که پیش‌بینی کردم ترامپ در انتخابات 2016 برنده خواهد شد و 500% + بازدهی در آن شرط‌بندی/معامله به دست آوردم، مردم از من درباره افکار من در مورد پیروزی ترامپ در سال 2020 می‌پرسیدند. دیدگاه من این است که امیدوارم همه‌گیری تا نوامبر ایالات متحده پایان یابد. انتخابات ریاست جمهوری. ترامپ به‌عنوان یک استاد در چرخاندن همه رویدادها به نفع خود، از طریق تلاش‌های تیم‌های واکنش خود و پایان دادن به بحران، جان انسان‌ها را نجات داده است. او اعتبار بهبود بازار سهام V شکل را که در نهایت پس از فروکش همه‌گیری رخ خواهد داد، به عهده خواهد گرفت، دوستانش در فدرال رزرو ایالات متحده مطمئن خواهند شد که این اتفاق می‌افتد. حامیان فعلی او و حامیان خاموش جدید او در تعداد زیادی ظاهر خواهند شد و ترامپ در نوامبر 2020 به طور قانع کننده ای ادعای پیروزی خواهد کرد. ممکن است در هفته‌ها/ماه‌های آینده فرصت‌هایی برای حمایت از ترامپ بیش از شانس‌های پولی وجود داشته باشد، و این ارزش توجه کردن را دارد. ممکن است در اواخر سال پستی در این مورد بنویسم.

مطمئناً زمان وحشت و دویدن برای پناهگاه های بمب نیست، اما زمان آن است که هوشیار باشیم، برنامه داشته باشیم و از خود و عزیزانمان در برابر عفونت احتمالی محافظت کنیم (مخصوصاً افراد مسن که بیشتر در معرض خطر هستند).

اکثر فعالان بازار خرده‌فروشی در واقع بر این باورند که جهان در حال پایان است، سطح هرج و مرج در سهام و کالاها به ویژه بی‌سابقه است. به دلیل نوسانات شدید قیمت، می دانیم که روانشناسی معامله گر و سرمایه گذار معمولی شاهد وحشت بسیاری از فعالان بازار خواهد بود و حتی بدون اینکه بفهمند واقعاً چه اتفاقی می افتد، تصمیم می گیرند. برخی به ناچار مجبور به فروش به دلیل مارجین کال یا صرفاً جذب سرمایه برای اداره تجارت خود در این اقتصاد کند خواهند شد.

من در خانه با خانواده خود در انزوا هستم و از هرگونه تماس بیرونی اجتناب می کنم. بقیه تیم LTTTM نیز از خانه کار می کنند. در صورتی که من یا یکی از اعضای تیم بیمار شویم، یک طرح اضطراری برای ادامه سرویس LTTTM داریم. نمایش همچنان ادامه خواهد داشت، همانطور که از سال 2008 شروع کردیم.

برای من و سایر معامله گران با تجربه، فرصت های شگفت انگیزی برای معامله نوسانات و روندهای کوتاه مدت در طیف وسیعی از بازارها وجود دارد. در هفته‌های اخیر فرصت‌های زیادی برای ورود به تجارت وجود داشته است که بازدهی با ریسک بالا را ارائه می‌دهد. ما شاهد نوسانات شگفت انگیزی در طلا، S&P 500، Crude Oil، و تمام جفت های اصلی FX، فقط برای نام بردن چند بوده ایم.

آ:

س: به طور کلی درباره وضعیت کرونا چه فکر می کنم و چه کار می کنم؟

درست همانطور که در سال 2008/2009 GFC دیدیم، فدرال رزرو ایالات متحده به تازگی اقدامات نجاتی را برای تلاش برای جلوگیری از خونریزی در بازارهای مالی و بازارهای اعتباری اعلام کرده است. کشورهای سراسر جهان و بانک های مرکزی همه با هم کار می کنند تا اقتصاد محلی مربوطه خود را تحریک کنند و به کسب و کارهای محلی کمک کنند تا از طوفان اقتصادی فعلی عبور کنند. متأسفانه این تاکتیک‌های نجات هر کسب‌وکار محلی را نجات نمی‌دهد و مطمئناً هر شرکت فهرست شده را نجات نخواهد داد. در نتیجه بحران کنونی ورشکستگی و ورشکستگی وجود خواهد داشت و بازارهای سهام، اعتبار و ارز جهانی از قبل قیمت گذاری می کنند.

س: آیا کسب و کار یا خدمات LTTTM با وضعیت ویروس کرونا قطع می شود؟

تنها چیزی که باید از آن ترسید، خود «ترس» است

من اعضایی در ایتالیا، کره جنوبی، چین و سایر مناطق به شدت آسیب دیده دارم که داستان هایی درباره جدی بودن این وضعیت ویروس به اشتراک گذاشته اند. از تمام بحث‌های من با افراد مرتبط و همچنین تحقیقات عمیق خودم به صورت آنلاین (رسانه‌های جریان اصلی)، مشخص است که این ویروس بسیار جدی است و برای افراد خاصی در جامعه، به‌ویژه افراد مسن‌تر، خطرناک است. نسل و افرادی که شرایط بهداشتی موجود دارند. علیرغم خطرات گسترده ای که برای بخش بزرگی از جمعیت وجود دارد، واقعیت این است که جهان اکنون بسیار از خطر این ویروس آگاه است و با توجه به اینکه همه در حال آماده شدن و آماده شدن برای بدترین شرایط هستند، ممکن است همه گیری جهانی سریعتر از آنچه همه ما انتظار داشتیم به پایان برسد. ، بزنم به تخته.

در طول این نوسان شدید، مهم است که معامله‌گران به معاملات خود فضایی بدهند که به معنای استفاده از حد ضرر گسترده‌تر و اندازه موقعیت تنظیم شده است. به عنوان مثال، در حالی که همان دلار را در معرض خطر در هر معامله قرار می دهید، می توانید به جای 2 لات، 1 لات معامله کنید. می‌توانید به جای 200 از توقف افت گسترده‌تر 400 امتیازی استفاده کنید. به یاد داشته باشید، اگر اندازه موقعیت را کاهش دهید، توقف‌های گسترده‌تر به معنای ریسک بیشتر نیست. محاسبات را انجام دهید و مراقب ریسک خود باشید.

فکر می‌کنید واقعاً در حال حاضر در جهان و بازارها چه می‌گذرد؟ چه چیزی را معامله کرده اید یا به دنبال تجارت بوده اید؟ برای چند هفته و چند ماه آینده چگونه برنامه ریزی می کنید؟ با گذاشتن نظرات خود در زیر با من صحبت کنید و من به هر نظر پاسخ خواهم داد.

من این مقاله را در قالب پرسش و پاسخ تهیه کرده‌ام تا نظرات و نگرانی‌هایی که بسیاری از شما در چند هفته گذشته برای ما ارسال کرده‌اید را به بهترین شکل برطرف کنم.

این یک قو سیاه واقعی است.

آ:

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/nial-fullers-blog/my-thoughts-on-recent-market-volatility-the-coronavirus-crisis

از شرایط دیوانه کننده بازار و زمان آزاد تازه پیدا شده برای یادگیری و تمرین هنر خود استفاده کنید.

تغذیه برای نجات “دوباره”

س: آیا من هنوز فکر می کنم که ترامپ در سال 2020 دوباره انتخاب خواهد شد؟

همانطور که می نویسم بازارهای سهام ایالات متحده در یک شب حدود 13 درصد سقوط کردند، که بدترین افت از زمان سقوط سال 1987 است. بازار اکنون تا کنون حدود 30 درصد کاهش یافته است. این بی‌ثبات‌ترین اقدام قیمتی بوده است که من در تمام سال‌های معاملاتم شاهد آن بوده‌ام.

آ:

دانشجویان و خوانندگان گرامی

افکار پایانی:

اگر از من خوشتان می آید و قصد دارید چند هفته/ماه آینده را در خانه به کار بگذرانید یا آخر هفته ها را به جای بیرون رفتن برای دیدن دوستان و خانواده خود دراز بکشید، باید از این وقت آزاد تازه پیدا شده برای تمرکز بر خودآموزی خود استفاده کنید. رویکرد معاملاتی خود را مطالعه کنید و استراتژی های معاملاتی خود را در شرایط واقعی تمرین کنید. هرگز زمان بهتری برای غوطه ور شدن در بازار وجود نداشته است، زمان هیجان انگیزی برای یادگیری و زمان هیجان انگیزی برای تجارت است.

آ:

حرکات در بازارها هم شدید و هم غیرمنتظره بوده است. این یک قو سیاه واقعی است (رویداد غیرمنتظره و غیرقابل پیش بینی که پیش بینی آن بسیار دشوار یا غیرممکن بود)، که باعث هرج و مرج واقعی در بازارهای مالی و اقتصادهای جهان می شود. این حرکت به دلیل وحشت و سردرگمی قابل پیش بینی مردم اغراق شده است، و مانند همیشه، الگوریتم های کامپیوتری (کوانت ها) به شتاب پشت بسیاری از این حرکات دیوانه وار روزانه در بازارها دامن می زنند.

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​تعداد کمی از نخبگان ممتاز این جهان را کنترل می کنند، و آنها آن را برای مدت بسیار طولانی کنترل کرده اند. بازارهای مالی مکانیزمی است که آنها برای انتقال ثروت و کنترل ثروت استفاده می کنند. آنها نمی گذارند بازی متوقف نشود، جهان ادامه خواهد یافت و شرکت ها و مردم در آینده ای نه چندان دور به حالت عادی باز خواهند گشت. از زمان شروع سرمایه داری در چند قرن گذشته همیشه این گونه بوده است و به این زودی ها تغییر نخواهد کرد. پس خوشبین باشید و در نهایت همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت و زندگی ادامه خواهد داشت. در عین حال، سعی کنید برای خودتان پول در بیاورید و از فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری فراوانی که بر روی ما وجود دارد، سرمایه‌گذاری کنید.

اگر فکر می‌کنید همه‌گیری ویروس به آنچه کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند منجر می‌شود، اکنون به یک فروپاشی بازار تقریباً خودشکوفایی تبدیل شده است. سردرگمی معامله گران و سرمایه گذاران شروع به دیکته کردن این حرکات نوسان می کند تا حقایق و شواهد. متأسفانه اکنون که بازارها این سطح از آسیب های فنی را ایجاد کرده اند، ممکن است برای مدتی در این وضعیت هرج و مرج بمانیم تا اینکه ببینیم جهان شروع به نشان دادن نشانه های روشنی از خروج از این بحران ویروسی و اقتصادی کرده است.

معامله گر صبور منتظر می ماند تا نوسانات را با مشاهده سیگنال های اقدام قیمت برای شناسایی نقاط عطف کوتاه مدت معامله کند یا منتظر می ماند تا روندها را با مشاهده اصلاحات به سطوح کلیدی و استفاده از سیگنال های اقدام قیمت برای شناسایی زمان از سرگیری حرکت روند غالب معامله کند.

ایمن بمانید و تجارت خوبی داشته باشید،

سرمایه داری ادامه خواهد داشت

برای سرمایه گذاران، فرصت های شگفت انگیزی برای انتخاب سرمایه گذاری های بلندمدت در شرکت های قوی که در لیست خرید سرمایه گذاری خود داشته اند، وجود دارد. حرفه ای ها در این شرایط وحشت نمی کنند، آنها در فرصت های سودآوری بزاق می ریزند و از این نوع شرایط بازار استقبال می کنند.

با توجه به میزان درخواستی که از خوانندگان و دانشجویان خود در رابطه با ویروس کرونا و نوسانات اخیر بازار دریافت می‌کنم، احساس می‌کنم که مجبورم نظرات خود را در مورد وضعیت، از منظر تجارت و سرمایه‌گذاری و همچنین از منظر شخصی به اشتراک بگذارم.

در همه جا به دنبال فرصت ها باشید.

به معاملات فضایی برای حرکت بدهید، این زمان‌های غیرعادی است.

مشکلی که ما در اینجا داریم این است که وحشت و واکنش بیش از حد ممکن است در واقع علت GFC دیگری باشد که با خود بحران کرونا مقابله می کند. هنگامی که تمام جهان از داشتن دارایی های مالی بترسید و از هر نوع سفر یا حتی ترک خانه خود ترسیدید، بدون در نظر گرفتن علت واقعی، یک سقوط خودکامه در اقتصاد جهانی خواهید داشت. ترس و وحشت خطر واقعی برای همه ما در اینجا هستند و نه فقط خود همه گیری ویروس.

در این مرحله، اقدامات احتیاطی شخصی از جمله جداسازی خودم و خانواده از دنیای بیرون را انجام داده ام. من مواد غذایی را ذخیره کرده‌ام تا در صورت نیاز ماه‌ها دوام بیاورم (همانطور که من صحبت می‌کنم، فروشگاه‌های محلی خرید را محدود می‌کنند و قفسه‌ها همچنان تقریبا خالی می‌مانند). همچنین از والدین و دوستان بزرگترم خواسته ام که از همه افراد از جمله خانواده خودشان جدا شوند. من همچنین به آنها پیشنهاد کرده‌ام که به جای رفتن به فروشگاه‌ها و خطر ابتلا به عفونت، غذا تحویل دهند. بیشتر تلاش‌های من برای کمک به خانواده و دوستانم برای آماده شدن برای بدترین سناریوی احتمالی بر روی گوش‌ها ناشنوا مانده است، بنابراین این موضوع کمی من را نگران کرده است. مردم تمایل دارند بر این باورند که هرگز برای آنها اتفاق نخواهد افتاد و در نهایت ما نمی توانیم دیگران را کنترل کنیم، فقط می توانیم واقعاً کارهایی را که خود انجام می دهیم کنترل کنیم.

س: چرا بازارها اینقدر دیوانه هستند و آیا همه چیز خوب است؟

تاریخ نشان داده است که بانک‌ها و دولت‌های ذخیره اجازه نمی‌دهند بازارها یا اقتصاد سقوط کنند. آنها قبلا دنیا را نجات داده اند و دوباره برای نجات آن تلاش خواهند کرد، بنابراین ما باید خوش بین باشیم. هنگامی که بازار سرانجام با این ایده بیدار شد که یک ماموریت نجات از سوی بانک ها و دولت در راه است، امیدواریم اوضاع شروع به تثبیت کند، درست همانطور که در سال 2008/2009 GFC و سایر نقاط بحرانی در تاریخ اخیر انجام شد.

این مهم است که همه ما درک کنیم که مهم نیست در حال حاضر چه اتفاقی می‌افتد، این «پایان روزها» نیست، این «پایان سرمایه‌داری» نیست و همه چیز به طور معمول درست از جایی که در نهایت متوقف شد ادامه خواهد داشت. مهم است که خوشبین بمانید، زیرا اگر خود را در منفی بودن غوطه ور کنید، 1. به مشکل اضافه می کنید و 2. فرصت های عظیم تجارت و سرمایه گذاری را از دست خواهید داد.

س: شرایط فعلی بازار را چگونه معامله می کنم؟

آ:

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج