الحاقات فیبوناچی / ردیابی مجدد در معاملات بازارهای فارکس

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

اما افسوس که من با همکارم تاد آنجا بودم و در 20 پخش زنده روی دوربین انجام می دادمهفتم ژانویه 2017، به مخاطبان خود اعلام کرد که ایالات متحده اکنون رسماً رئیس جمهور جدید خود، آقای ترامپ را سوگند یاد کرده است.

وقتی قدرت اصلاح/افزونه های فیبوناچی را در بازارها یاد می گیرید، امتیاز باورنکردنی به دست می آورید حاشیه، غیرمتمرکز در معاملات، زیرا ناگهان درک خود را از «چی» بازارها به «چگونه» و «چرا» ارتقا می دهید.

قدرت گرافیک فیبوناچی

این مقاله یک پست مهمان آموزشی است. این توسط کریستوفر گوزمن، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت نوشته شده است تجارت کیک استارت و نویسنده دوره نهایی تجارت فارکس.

من نوستراداموس نیستم – می توانم به شما قول بدهم. من هم تظاهر نمی کنم. و من به هیچ وجه لاف نمی زنم. خوب، نه آنطور که ممکن است فکر کنید من هستم – من صبح لاف زدن در مورد قدرت پسوندهای فیبوناچی – اما همین!

اصول بنیادی تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال فیبوناچی

تجارت فارکس فیبوناچی

اما آنچه من هستم، یک معامله گر فنی فارکس است. دقیق تر، من یک معامله گر فارکس با 10 سال تجربه در علم هستم تحلیل تکنیکال – مطالعه زبان بازارها به طور خاص، من در تجزیه و تحلیل فیبوناچی چند بازه زمانی تخصص دارم و پیش‌بینی‌های موفق ژئوپلیتیک من در طول سال‌ها مستقیماً به تسلط من نسبت داده می‌شود. پسوندهای فیبوناچی / ردیابی مجدد رابطه به جای هر نوع “جادو” یا “حیله”.

پسوندهای فیبوناچی Retracements مثال

اگر بخواهید، ثابت کنیم که این فقط یک‌بار یا تصادفی نیست، من به‌طور دقیق قرنطینه‌های ملی را اینجا در بریتانیا پیش‌بینی کردم – PLURAL – همانطور که در مارس 2020 بود، ولی همچنین، جدید است که به تازگی توسط نخست وزیر بریتانیا، بوریس جانسون اعلام شده است. من نوشتن این مقاله را درست قبل از اعلام او در تقریباً ساعت 8 بعد از ظهر امروز عصر به وقت گرینویچ آغاز کردم – اما از هفته گذشته این را پیش بینی می کردم.

هر چند ممکن است ناامیدکننده باشد، اما چیزی که ممکن است تا حدودی رهایی بخش باشد، این واقعیت است که نوعی «جادو» واقعاً در حال رخ دادن است، اما از هیچ «ابجت» یا «گیزم» فنی نیست. این از هیچ نوع هکر یا “سری” نیست، بلکه خود بازار است. دیدن، فیبوناچی به سادگی اندازه گیری امواج بازار است. برای شروع به درک فیب ها و بنابراین، برای درک آنها، باید چند اصل اساسی تحلیل تکنیکال را درک کنیم.

مثلا – توافق تجاری بریتانیا و اتحادیه اروپا پس از برکسیت قابل پیش بینی بود. نه به این دلیل که با اطمینان 100% می دانستم یا اطلاعاتی از پشت صحنه داشتم – نه، به این دلیل است که از نظر فنی، من در GBP/USD تا 1.4470، حداقل، و در 15 دقیقه صعودی هستم. چارچوب زمانی، که من از آن به‌عنوان «سیستم هشدار اولیه» خود استفاده می‌کنم، کاملاً منطقی است که بازار با این انتظار قیمت‌گذاری می‌کند، زیرا فیبوناچی‌ها و زیر فیبوناچی‌های کنونی همگی به طور تمیز روی کابل و روی پایه‌های CD خود حرکت می‌کنند. داشتن یک برکسیت بدون توافق در چارچوب فنی نمی گنجد زیرا اقتصادی هرج و مرج که تقریبا به طور قطع تضمین می کند نه نکته مثبتی برای استرلینگ باشد.

چهارم – اصول اساسی برای تسریع در امور فنی وجود دارد. این یکی کلیدی است، زیرا راز واقعی من است پیش بینی ها. ببینید، درک تکنیک‌ها یک چیز است، اما وقتی بتوانید آن تکنیک‌ها را در اقتصاد و ژئوپلیتیک روز مورد بحث قرار دهید، ناگهان به نظر می‌رسد که باهوش‌ترین فرد در اتاق هستید.

دوم، امواج بر اساس یک چرخه موج 4 مرحله ای باز می شوند. با تکیه بر اولین نکته، نه تنها می دانیم که بازارها به صورت موجی حرکت می کنند، بلکه چرخه دقیق آن امواج و نحوه اندازه گیری آنها (فیب) را نیز می دانیم.

فیبوناچی تحلیل و بررسی

این دانش را با درک محکمی از نیروهای ژئوپلیتیک و اقتصاد کلان که جهان و همراه با آن ارزها را به حرکت در می آورند، همراه کنید و همیشه آن اصول کلیدی را در نظر بگیرید – 1) بازار به صورت موجی حرکت می کند، 2) این امواج در یک چرخه 4 مرحله ای آشکار می شوند. 3) تایم فریم‌های بزرگ‌تر، بازه‌های زمانی کوچک‌تر را کنترل می‌کنند، 4) اصول اولیه، تکنیک‌ها را تسریع می‌کنند، و 5) تجزیه و تحلیل شما باید از نظر زمینه‌ای منطقی باشد – و شما در مسیر خوبی هستید که نه‌تنها به یک فرد جامع، پویا و همه‌کاره تبدیل شوید. معامله گر، شما همچنین باهوش ترین مرد (یا دختر!) در اتاق به نظر می رسید.

مثال پسوندهای فیبوناچی / Retracements

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/fibonacci-extensions-retracement/

اول، بازارها به صورت موجی حرکت می کنند. در خطوط مستقیم حرکت نمی کند. به عبارت دیگر، هرگز از مثلاً 1.3458 به 1.3600 نمی رود، بدون توقف و عقب نشینی در 1.3500، 1.3530، و غیره. .

بنابراین، چگونه آن را انجام دادم؟ چگونه آن را انجام دهم؟

👉 ما را از دست ندهید ایده های معاملاتی فارکس

خلاصه پسوندهای فیبوناچی / ردیابی مجدد

در آن زمان برای یک شرکت آموزشی فارکس مستقر در فلوریدا کار می‌کردم، جایی که علاوه بر اینکه خودم یک مدرس و نویسنده دوره بودم، از جمله، یک برنامه روزانه را نیز میزبانی می‌کردم که بازارها را به صورت زنده برای صدها معامله‌گر در سراسر جهان پوشش می‌داد. بسیاری از من و همکارانم را دیوانه می‌دانستیم که پیشنهاد می‌کردیم حتی یک مورد وجود دارد شانس. فرصت اینکه او در انتخابات 2016 پیروز خواهد شد – هرگز پیشنهاد ما بیش از یک شانس بود – احتمالاً دونالد ترامپ 45 انتخاب خواهد شد.هفتم رئیس جمهور ایالات متحده.

حتی در دسامبر 2020، زمانی که همه چیز برای یک لحظه در آنجا قطعی به نظر نمی رسید، و کابل نه یک، بلکه دو تاج فرعی 15 دقیقه ای تولید کرد، ما همچنان قادر بودیم حرکت پیش بینی شده تعریف شده به 1.3699 (که اخیراً به دست آمده است) را به وضوح مشاهده کنیم.

من می دانستم که توافق تجاری بریتانیا/ اتحادیه اروپا پس از برگزیت قریب الوقوع است (هر چند، مسلما، من زمان بندی را یک هفته کاهش دادم – فکر می کردم آنها در نهایت یک هفته زودتر به نتیجه ای خواهند رسید که در نهایت انجام دادند). به همین ترتیب، من به طور دقیق نتیجه رای همه پرسی بدنام را در سال 2016 پیش بینی کردم. در نتیجه، من نیز به طور دقیق انتخاب جنجالی دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور کنونی ایالات متحده را پیش بینی کردم. اگرچه، آن آخرین در واقع بود به دلیل برکسیت رای رفراندوم، و ارزیابی درست من این است که نوعی طوفان کامل – طوفانی متشکل از بیزاری عمیق و گسترده از هیلاری کلینتون (و همراه با او، “تاسیس”) همراه با یک عنصر راست افراطی که به نظر می رسید شروع به شروع کند. نه تنها در ایالات متحده، بلکه در سطح جهان بر بدنه سیاست تسخیر شده است.

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، در خبرنامه ما ثبت نام کنید.

سوم، تایم فریم های بزرگتر، تایم فریم های کوچکتر را کنترل می کنند. و – پاداش – بازه های زمانی کوچکتر، زمانی که به درستی استفاده شوند، می توانند به عنوان «سیستم های هشدار اولیه» عمل کنند. این واقعاً یک مفهوم ساده است، اما اغلب بسیاری از معامله گران جدید را به چالش می کشد. ما دقیقاً به همان اطلاعات نگاه می کنیم، صرف نظر از بازه زمانی که در آن اطلاعات را مشاهده می کنیم. به عبارت دیگر، فقط به این دلیل که ما از بازه زمانی روزانه به بازه زمانی 15 دقیقه ای تغییر کرده ایم، به این معنا نیست که ما در یک جهان کاملاً جدید با ارقام مختلف هستیم (اگرچه ممکن است گاهی اوقات اینطور به نظر برسد. نگاه اول). در عوض، ما در واقع دقیقاً همان اطلاعات را مشاهده می کنیم، که فقط در یک دوره زمانی متفاوت ارائه شده است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج