انتظار می رود BOC افزایش 25bps را ارائه دهد


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-cad-weekly-forecast-boc-expected-to-deliver-a-25bps-hike/

پیش‌بینی هفتگی USD/CAD اندکی نزولی است زیرا سرمایه‌گذاران انتظار افزایش هفته آینده از سوی بانک مرکزی کانادا را دارند. با این حال، مهم است که لحن بانک را تماشا کنید.

فراز و نشیب USD/CAD

اگر 30-SMA به عنوان حمایت در هفته آینده عمل کند، قیمت بالاتر خواهد رفت و احتمالاً سطح مقاومت 1.3350 را خارج خواهد کرد. این مسیر را برای گاوها برای صعود به مقاومت بعدی در 1.3600 باز می کند. با این حال، اگر خرس ها به زیر 30-SMA بشکنند، ممکن است شاهد شکست به زیر 1.3201 و بازگشت حرکت نزولی قبلی باشیم.

هفته آینده برای USD/CAD مهم خواهد بود زیرا چندین نسخه اقتصادی کلیدی از ایالات متحده و کانادا منتشر خواهد شد. ایالات متحده داده های تورمی را منتشر خواهد کرد که بر چشم انداز نرخ بهره فدرال رزرو تاثیر می گذارد. از سوی دیگر، بانک کانادا جلسه سیاستگذاری خود را برگزار خواهد کرد که ممکن است نرخ بهره را افزایش دهد.

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

فدرال رزرو آمریکا در نشست ژوئن خود تصمیم گرفت نرخ بهره را بدون تغییر نگه دارد. این تصمیم به سیاست گذاران اجازه می دهد تا ضرورت افزایش نرخ در آینده را ارزیابی کنند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج