اهمیت لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی در پیشرفت آموزشی چیست؟ بهین تکنولوژی تولید کننده آل این وان و مینی کامپیوتر

4 گیگابایت برای کاربران عادی تقریبا کافی است ولی برای افزایش سرعت و استفاده از تمام توان لپ تاپ، توصیه می‌کنیم آن را به 12 گیگابایت ارتقا دهید. ارتقای رم لپ تاپ بدون از بین رفتن گارانتی توسط شرکت گارانتی کننده قابل انجام است. داشتن هارد اکسترنال برای بک آپ گیری منظم برای هر دانشجویی ضروری است.

راهنمای خرید لپ تاپ مناسب معماری و نقشه کشی

سوال مهمی که مطرح می‌شود این است که مشخصات یک لپ تاپ خوب برای دانشجو کدام است؟ در ادامه ابتدا نکات مهم را معرفی کرده و پس از آن به سراغ لپ تاپ مناسب دانشجویی در بازه‌های قیمتی مختلف می‌رویم. در مقاله های قبلی، راهنمای خرید لپ تاپ و اشتباهات رایج در زمان خرید را بررسی کردیم، حال قصد داریم تا در یک… پیشنهاد می‌کنیم با حدود ۵۰۰ هزار تومان افزایش بودجه لپ‌تاپ VivoBook Max X543MA ایسوس را بخرید که دستگاهی دقیقاً با امکانات مدل معرفی‌شده‌ی قبلی و در‌عوض نمایشگر TFT LCD با وضوح فول HD است.

  • این لپ تاپ از نظر گرافیکی قدرت بسیار مناسبی دارد و عملا یک لپ تاپ گیمینگ در حد متوسط است.
  • علاوه بر این قیمت، امکانات پیشرفته و قطعات ویژه و تخصصی برای لپ تاپ های دانشجویی رشته های مختلف با هم متفاوتند.
  • بسته به نیاز خود، می‌توانید از پیکربندی‌هایی با حافظه رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی استفاده کنید.
  • استفاده از حافظه هیبریدی بدین معنی است که ویندوز و برنامه‌ها روی حافظه پر سرعت SSD نصب می‌شوند و با سرعت بالاتری اجرا خواهند شد.
  • در جایگاه سوم بهترین لپ تاپ دانشجویی تا 15 میلیون، لپ تاپ R565EA – BQ1979 از برند ایسوس قرار دارد.
  • باید لپ تاپی را از بازار انتخاب کنید که حداقل ۹ ساعت عمر باتری داشته باشد.
همچنین صفحه نمایش و کیبورد این لپ تاپ نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده تا جایی که کیبورد FX516 قابلیت 20 ملیون فشرده شدن را دارد! حتی قصد خرید این لپ تاپ را ندارید از طریق لینک پایین به آن سر بزنید. اگر هم علاقه مند به خرید این لپ تاپ هستید می‌توانید با مشاوره رایگان از سوی ما به راحتی این لپ تاپ را به همراه گارانتی معتبر 1 ساله خریداری کنید. این لپ تاپ دارای کانفیگ های مختلفی نیز می‌باشد که می‌توانید با جستجو در وبسایت ما 2 نسخه قدرتمند تر این لپ تاپ را نیز بیابید.

دیدگاه دربارهٔ «بهترین لپ تاپ دانشجویی»

اما اگر زیبایی آن را در نظر بگیرید، در کنار مشخصات فنی جذاب و قدرتمند، دیگر نکات منفی چندان به چشم نخواهند https://www.asilbekharid.com/ آمد. این لپ تاپ هم در دو حافظه رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی روانه بازار شده است و می‌توانید به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایتی دسترسی پیدا کنید. صفحه نمایش این لپ تاپ همه امکانات لازم برای انجام کارهای دانشگاهی را دارد.

لپ تاپ  لنوو IdeaPad 5 15ITL05

لپ تاپ استوک مدل HP Probook 640 G2 یکی از بهترین لپ تاپ ها در این رنج قیمت می باشد.دارای پردازنده اینتل نسل 4 مدل I5 . به بازه قیمتی ۲۰ میلیون تومان می‌رسیم که احتمالا از دسترس بیشتر دانشجویان خارج است. اگر نخواهید لپ‌تاپ دست دوم بخرید، باید بدانید در زمان نگارش مقاله‌ی پیش‌رو، حداقل باید حدود ۱۰ میلیون تومان برای خرید لپ‌تاپ اقتصادی هزینه کنید. در این بازه‌ی قیمتی، لپ‌تاپ‌های زیادی در بازار وجود دارد که اکثرشان هم مشخصات کم‌وبیش یکسانی دارند. در‌این‌میان، مدل‌هایی هستند که در‌مقایسه‌با سایر مدل‌ها، ارزش خرید بیشتری دارند و تجربه‌ی کاربری بهتری را دراختیارتان قرار می‌دهند. برای خرید لپ تاپ دانشجویی بهتر است از هارد دیسک SSD به جای هارد دیسک های معمولی استفاده کنید، چون سرعت عملکرد لپ تاپ را تا حد زیادی افزایش می دهد.

اهمیت لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی در پیشرفت آموزشی چیست؟ بهین تکنولوژی تولید کننده آل این وان و مینی کامپیوتر

این بدان معنی است که اگر نیازهای چندان سرسختی نداشته باشید، این لپ تاپ نازک می‌تواند قدرتی بیش از آن‌چیزی که نیاز دارید را برای‌تان فراهم کند. قلم S دوست داشتنی را مثل همیشه در این لپ تاپ داریم و در قالب یک بسته بندی جذاب در اختیار شما خواهد بود. صفحه نمایش آن ۱۵.۶ اینچی است و با پنل آمولد می‌توانید به سراغش بروید.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج