این آزمایش تجاری را انجام دهید و یک درس متحول کننده زندگی بیاموزید » تجارت در بازار را بیاموزید


آزمایش تجاریآزمایش تجارت:

اگر واقعاً آزمایش تجارت جالبی را که من برای شما طراحی کرده ام دنبال کنید، درس امروز به سرعت موفقیت معاملات شما را دنبال می کند.

این یک آزمایش بالقوه تغییر دهنده زندگی است که خیلی سریع (در کمتر از یک ماه) بسیاری از درس های معاملاتی ارزشمند را به شما می آموزد که مناطقی از ذهن شما را باز می کند که ممکن است هنوز فعال نشده باشید.

کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که هر سیگنال اقدام قیمتی را که می‌بینید برای یک ماه کامل معامله کنید. قوانین و شرایط آزمایش دنبال می‌شوند، اما اساساً شما می‌خواهید هر پین‌بار، راه‌اندازی جعلی یا الگوی نوار داخلی را که در نمودار روزانه یا ۴ ساعته بازارهای اصلی مشاهده می‌کنید، که معمولاً در نظرات اعضا درباره هر کدام می‌بینید، انتخاب کنید. روز ما شما را تشویق می‌کنیم که تجزیه و تحلیل نمودار را انجام دهید و معاملات خود را مشخص کنید، و همچنین تجزیه و تحلیل را در خبرنامه ایده‌های تجارت اعضای روزانه در منطقه اعضا دنبال کنید.

هدف این آزمایش 3 مورد است:

1. برای از بین بردن ترس خود از وارد شدن به معاملات، شما را وادار کنید بیشتر اوقات ماشه را فشار دهید و به قضاوت خود اعتماد کنید، تا از زندگی مداوم در یک دایره آینده نگر خودداری کنید (پشیمان از انجام ندادن معاملاتی که می دانستید باید انجام دهید)، تا به سادگی شما را به این عادت تبدیل کند. انجام معاملات به جای تماشای و تردید.

2. آشکار کردن تصادفی بودن دستیابی به یک هدف پاداش ریسک و آشکار کردن توزیع واقعا تصادفی برندگان و بازندگان.

3. برای اینکه شما را از معامله بیش از حد در آینده بازدارد، در پایان این تجربه خواهید فهمید که معامله هر سیگنال و انجام هر معامله با برگرداندن حساب اسپرد/کمیسیون شما و از دست دادن معاملاتی که می توانستیم از آن جلوگیری کنیم، بازدهی شما را کاهش می دهد. فیلتر کردن تا شما را از یک مسلسل به یک یک تیر یک کشتن ‘تک تیرانداز’

آراصول و شرایط آزمایش:

قوانین و شرایط این آزمایش بسیار ساده است. با این حال، باید دقیقاً آنها را دنبال کنید تا دروس مورد نظر تأثیر خود را بگذارند و حرف خود را به شما ثابت کنند. قوانین و شرایط به شرح زیر است:

  • معامله 1 میکرو لات یا کوچکتر یا تجارت آزمایشی را انجام دهید، اما در واقع معامله را بر روی یک پلتفرم بروکر برای نگهداری سوابق و اعمال عادت انجام معاملات انجام دهید.
  • 10 بازاری را که در خبرنامه اعضای روزانه دنبال می‌کنیم تماشا کنید، و سیگنال‌های زیادی را که می‌خواهید، از جمله میله‌های پین، میله‌های داخلی، میله‌های جعلی، در نمودارهای 4 ساعته تا روزانه معامله کنید (هر بازه زمانی کمتر از 4 ساعت را حذف کنید).
  • پاداش ریسک 2 به 1 را با حداقل توقف 0.5 درصد از قیمت بازار و حداقل هدف 1 درصد از قیمت بازار (تقریباً 50 پیپ توقف و هدف 100 پیپ در فارکس) اعمال کنید. برای طلا، شاخص ها و کالاها، این را مطابق با آن تنظیم کنید.
  • همه معاملات تنظیم شده اند و تنظیمات را فراموش می کنند، به این معنی که شما یا متوقف می شوید یا به هدف خود می رسید، پس از شروع معامله، دیگر با آن دست و پنجه نرم نمی کنید.
  • هدف این است که RR کلی (پاداش ریسک) را تعیین کنیم، زیان را 1R (1 برابر ریسک) و سود را 2R (2 برابر ریسک) اندازه گیری می کنیم، برای اینکه بیشتر بدانید چرا نتایج را با R و نه درصد اندازه گیری می کنیم، درس ما را بخوانید. در مورد پاداش ریسک در اینجا

انجام آزمایش:

در اینجا دو معامله مثال آورده شده است تا بتوانید به نحوه انجام این آزمایش عادت کنید.

1. در مثال اول، می‌توانیم یک نمودار 4 ساعته سیگنال پین بار EURUSD را مشاهده کنیم که در سطح پشتیبانی در محدوده معاملات اخیری که در این نمودار دیده‌ایم، شکل گرفته است (نمایش روزانه را نیز ببینید).

هنگامی که یک سیگنال اکشن قیمت واضح و واضح مانند تصویر زیر را مشاهده کردید، به سادگی استاپ ضرر (در این مورد زیر پین کم) و ورودی (پایین بالا) و هدف (2 برابر ریسک) را تنظیم می کنید، سپس اجازه می دهید تجارت برو

همچنین باید جزئیات تجارت را در یک صفحه گسترده/ژورنال معاملاتی ثبت کنید تا معاملات خود را ردیابی کنید و پاسخگو بمانید، توجه داشته باشید که پاداش ریسک مهمترین مدرک برای هر معامله است.

ما RR را روی 2 به 1 تنظیم می کنیم و بنابراین در حالی که قرار دادن توقف ضرر می تواند تا حدودی اختیاری باشد (برای اینکه کجا باید آن را قرار دهید به پیوند مقاله مراجعه کنید)، هدف سود باید همیشه دو برابر فاصله توقف باشد.

پشتیبانی پینبارات

2. در مثال بعدی، ما به یک سیگنال نوار داخلی نگاه می کنیم که در یک روند صعودی اخیر در طلا شکل گرفته است. این یک معامله بسیار ساده برای شناسایی و راه اندازی و تنظیم و فراموش کردن است.

استاپ لاس معمولاً در زیر میله مادر کم است و بنابراین هدف 2 برابر فاصله توقف ضرر است. ما می‌توانیم در این مورد ببینیم که هدف برای پیروزی مورد اصابت قرار گرفته است، مانند مثال اول. با این حال، مطمئناً هر معامله ای برنده نخواهد بود، و به یاد داشته باشید، یکی از نکات این آزمایش این است که به شما نشان می دهد که نمی توانید هر معامله ای را انجام دهید زیرا برخی ارزش خرید ندارند، باید یاد بگیرید که خوب را از بین ببرید. بد

insidebarintrend

امیدواریم بعد از گرفتن هر سیگنالی که به مدت یک ماه می‌بینید، متوجه خواهید شد که معاملاتی مانند این دو بالا که با هم تلاقی داشتند، همان معاملاتی هستند که بیشتر اوقات می‌خواهید انجام دهید.

ملاحظات دیگر…

مطمئن شوید که سیگنال‌های اکشن قیمتی که می‌گیرید، سیگنال‌هایی هستند که من آموزش می‌دهم، شما نمی‌خواهید فقط هر چیزی را که فکر می‌کنید الگو است معامله کنید. شما باید تجارت یک لبه واقعی را شروع کنید، این شروع است. وارد کردن کورکورانه «هر پین بار» یا «هر تنظیم جعلی» بدون هیچ مدرک پشتیبان دیگری، در واقع می‌تواند معاملات شگفت‌انگیزی سودآور ایجاد کند، اما در کل، برای دستیابی به موفقیت پایدار درازمدت کافی نیست. شما باید آن لبه را اصلاح و فیلتر کنید تا فقط بیشترین احتمال وقوع این تنظیمات را داشته باشید (چیزی که در درس‌های دیگر بحث می‌کنم و در دوره تجارت حرفه‌ای خود آموزش می‌دهم).

معامله گران نباید با انرژی بدبینانه به بازارها نزدیک شوند و سعی کنند از دست دادن معاملات جلوگیری کنند، زیرا این غیرممکن است. هر معامله‌گری هر چند وقت یک‌بار ضرر خواهد کرد و تماس بدی خواهد داشت، مهم نیست که چقدر تکنسین نمودارخوانی خوبی باشد. معامله گران در عوض باید با انرژی خوش بینانه به بازارها نزدیک شوند و روی یافتن معاملات برنده ای تمرکز کنند که در مقایسه با ریسک آنها پاداش قابل توجهی به همراه دارد. این آزمایش به گونه ای طراحی شده است که شما را وادار به انجام معاملات کند و از یخ زدن دائمی مانند گوزن در چراغ های جلو (انرژی بدبینانه) جلوگیری کند. این طراحی شده است تا به شما بیاموزد که لبه شما برنده و بازنده را به صورت تصادفی در طول دوره xyz تولید می کند، و با کمی گزینش بیشتر در مورد معاملاتی که در آینده انجام می دهید، می توانید نتایج خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید و هر معامله را با اطمینان کامل انجام دهید (انرژی خوش بینانه).

وقتی آزمایش را به پایان رساندید، تعداد زیادی معامله وجود دارد که به آنها نگاه می کنید و چیزی از آنها یاد می گیرید. شما می‌خواهید مواردی را که واقعاً خوب عمل کرده‌اند مطالعه کنید و مواردی را که خوب کار نکردند را مطالعه کنید و مخرج‌های مشترکی را پیدا کنید که سپس به عنوان فیلتری برای معاملات شما در آینده عمل خواهند کرد. همانطور که به عنوان یک معامله گر رشد می کنید و یاد می گیرید، از طریق تجربه شخصی خود، زمان استفاده از صفحه نمایش، و از طریق مطالعه مداوم، در مورد چگونگی یافتن بهترین فرصت های معاملاتی قیمت در بازار اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد و هدف نهایی شما این است که در نهایت معامله را انجام دهید. یک «تمساح» که در کمین شکار ایده آل شماست (تجارت احتمالی بعدی شما).

از اینجا من از شما می خواهم که در حال حاضر 2 کار را انجام دهید.

1. تعهد خود را برای انجام این آزمایش در بخش نظرات زیر ارسال کنید.

و سپس

2. پس از تکمیل آزمایش با پاسخ به موارد زیر، برگردید و به نظر خود در زیر پاسخ دهید:

  • چه چیزی در سودآوری یا زیان کلی به دست آوردید؟ به عنوان مثال: 30 باخت 20 برد و باخت کل R بازده -20 R ?
  • چه عادت های معاملاتی را ادامه خواهید داد و چه عادت هایی را در آینده متوقف خواهید کرد؟
  • آیا فکر می کنید انتخابی تر خواهید بود و معاملات را با دقت بیشتری فیلتر می کنید؟
  • درس دیگری که می خواهید در اینجا با دیگران به اشتراک بگذارید؟

امیدوارم از درس آزمایش امروز لذت برده باشید، من واقعاً معتقدم که اگر آن را دنبال کنید، درس های زیادی خواهید آموخت که اکثر معامله گران سال ها را صرف یادگیری آن ها از طریق آزمون و خطا می کنند.

لطفا نظر خود را در مورد این درس در زیر بنویسید…

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با من در اینجا تماس بگیرید.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-trading-strategies/trading-experiment-life-changing

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج