برابری یورو دلار برای بازارهای آتی به چه معناست؟

معاملات آتی یورو دلار به طور گسترده ای به عنوان معیار بازار مالی جهانی در نظر گرفته می شود و ابزار ترجیحی معامله گران آتی است که روی ارزها سفته بازی می کنند. اخیرا به برابری یورو، در حالی که دلار به پایین ترین سطح خود در 20 سال اخیر رسید. همه ی اینها چه معنایی میدهد؟ این چه تاثیری بر بازارها خواهد داشت؟

تام اشنایدر از NinjaTrader و میهمان ویژه آنتونی کرودل را در قسمت اخیر مزایای معاملات آتی در حالی که برابری فعلی، محصول آتی یورودلار مورد معامله و تاثیر مرتبط با آن بر بازارهای آتی فارکس را بررسی می‌کنند، تماشا کنید.

پلتفرم تجاری برنده جایزه NinjaTrader را دانلود کنید و امروز با یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/what-does-the-eurodollar-parity-mean-for-futures-markets/

NinjaTrader بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان را با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، کارگزاری معاملات آتی تخفیف و پشتیبانی در سطح جهانی قدرت می دهد. NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک شبیه ساز معاملاتی همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و تست بک تست استراتژی استفاده کنید.

به رویدادهای پخش زنده روزانه NinjaTrader بپیوندید، زیرا ما بازارهای آتی را در زمان واقعی آماده، تجزیه و تحلیل و معامله می کنیم. مشاهده رویدادهای آینده

با NinjaTrader شروع کنید

موضوعات مورد بحث عبارتند از:

  • برابری یورو دلار: به چه معناست؟
  • مشخصات محصول یورو دلار و میکرو یورو دلار گروه CME را مشاهده کنید
  • تجزیه و تحلیل فنی نمودارهای آتی یورو دلار با استفاده از باندهای بولینگر و شاخص های فنی VWAP
  • هنگام معامله با یورو باید به چه نکاتی توجه کرد؟

دوست دارید بیشتر بدانید؟

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج