برای اینکه یک معامله گر موفق باشید، ابتدا مانند یک فرد موفق عمل کنید » یاد بگیرید که در بازار معامله کنید

قبل از اینکه این موفقیت محقق شود، باید چرخ های موفقیت در معاملات را به حرکت در آورید.

چرا همه ثروتمند نیستند؟

شما ابتدا یک معامله گر موفق نمی شوید و سپس به یک فرد موفق یا شاد تبدیل نمی شوید. در واقع، شما ابتدا باید یک فرد موفق باشید، حتی اگر بیشتر آن را جعل می کنید، تا به یک معامله گر موفق تبدیل شوید. ابتدا باید بتوانید تغییرات ذهنی، سیستم های اعتقادی مناسب در مورد تجارت، عادات متفاوت و بهتر، اهداف و برنامه های نحوه دستیابی به آنها را دنبال کنید تا بتوانید به موفقیت تجاری مداوم دست یابید. این چیزی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد…

“تا انجامش نداده ای اعتباری ندارد”

من مقاله‌ای نوشتم با عنوان تجارت مانند یک بالر، که در آن توضیح می‌دهم که اگر می‌خواهید یک معامله‌گر حرفه‌ای باشید، باید آن را جعل کنید و وانمود کنید یا طوری رفتار کنید که گویی یکی هستید، تا زمانی که آنچه را که تظاهر می‌کنید آشکار کنید. با این حال، کلمه “تظاهر کردن” شاید مفید نباشد. شما در واقع مانند یک معامله گر حرفه ای فکر می کنید و رفتار می کنید، قبل از اینکه واقعاً پول یک معامله گر حرفه ای را بدست آورید، اگر امیدوار باشید یک معامله گر حرفه ای شوید. تنها تفاوت باید این باشد که شما به جای 100000 دلار، شاید 1000 دلار در حساب معاملاتی خود داشته باشید.

لطفا توجه داشته باشید، من در این مرحله به موفقیت پولی اشاره نمی کنم. در واقع، شما می توانید در طرز فکر معاملاتی درستی باشید، حتی اگر پول بسیار کمی داشته باشید یا هیچ پولی نداشته باشید، یا می توانید در طرز فکر معاملاتی اشتباهی قرار بگیرید، حتی اگر یک پزشک یا یک ورزشکار حرفه ای یا صاحب کسب و کار باشید که پول زیادی به دست می آورید. . به همین دلیل است که من دوست دارم به تجارت به عنوان “اکولایزر عالی” اشاره کنم، زیرا واقعاً مهم نیست که چقدر پول دارید! این برای شما خوب است، اگر چیز زیادی برای شروع ندارید. تنها چیزی که واقعاً مهم است درک شما از بازار است، نحوه معامله با آن و اینکه آیا ذهنیت مناسبی دارید یا خیر.

برای اینکه واقعاً در یک دوره زمانی طولانی به عنوان یک معامله گر درآمد ثابتی داشته باشید، ابتدا باید یک فرد موفق در مدت زمان طولانی باشید. آیا تا به حال این جمله را شنیده اید که “موفقیت جایی است که فرصت با آمادگی روبرو می شود”؟ خوب، مهمترین بخش این جمله برای یک معامله گر “آماده سازی” است. شما باید برای موفقیت آماده باشید، این فقط چیزی نیست که به طور جادویی پس از شروع تجارت پول اتفاق بیفتد.

حقیقت این است که اکثر افرادی که در هر کشوری با فرصت‌های مناسب به دنیا می‌آیند و از ذهن و بدن سالم متولد می‌شوند، «ثروتمند» نیستند. با این حال، تقریباً همه می خواهند که باشند. دلیل اینکه توده ها ثروتمند نیستند این است که رسیدن به آن، چه از طریق تجارت در بازارها، داشتن یک کسب و کار یا صرفاً بهترین بودن در شغل خود، مستلزم شدت و تعهد به دنبال تعالی است که اکثر مردم صرفاً انگیزه ای برای حفظ آن ندارند. بالا

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با من در اینجا تماس بگیرید.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/blog/become-successful-trader-act-successful-person

دفتر و خانه شما چقدر سازماندهی شده است؟ ممکن است فکر کنید، “این چه ربطی به تجارت دارد”؟ واقعاً همه چیز به آن مربوط است.

لطفا نظر خود را در مورد این درس در زیر بنویسید…

معامله گر شخص موفقبسیاری از معامله گران مبتدی چیزی را در امتداد این جمله باور دارند که “وقتی یک معامله گر موفق شدم، آنگاه خواهم بود (ویژگی مثبت را در اینجا وارد کنید)”. من اینجا هستم تا به شما بگویم که این تفکر نه تنها برای تجارت شما مضر است بلکه به سادگی معکوس است.

چرا همه «ثروتمند» نیستند؟ چرا کمتر از 10 درصد از معامله گران در بلندمدت موفق می شوند؟ رک و پوست کنده، به این دلیل است که انجام این چیزها برای اکثر مردم «سخت» است. چه چیزی آسان‌تر است، نشستن روی کاناپه با نتفلیکس یا صرف آن زمان برای خواندن کتاب یا گذراندن دوره‌ای برای بهبود مجموعه دانش و مهارت‌های خود؟ چه چیزی ساده تر است، صرف زمان و تلاش برای مطالعه و ایجاد یک روال معاملاتی حول یک برنامه معاملاتی (و در واقع پایبندی به آن) یا باز کردن رایانه خود و خرید و فروش فقط به دلیل اینکه “حس می کنید”؟ پاسخ کاملاً واضح است، اما چیز «آسان» معمولاً کار درستی نیست.

البته، وقتی در مورد «ذهنیت تجاری» صحبت می‌کنم، به هر چیزی که با آن می‌آید نیز اشاره می‌کنم. روال معاملات روزانه مناسب که منجر به عادات معاملاتی مناسب می شود، و البته این چیزها به این بستگی دارد که شما نظم و انضباط و خودکنترلی، صبر و ثبات لازم را برای تحقق آنها داشته باشید. اکنون، ما به «گوشت» واقعی آنچه که واقعاً مردان را از پسران در معامله جدا می‌کند وارد می‌شویم (اکثر معامله‌گران آنچه را که در این پاراگراف توضیح دادم انجام نمی‌دهند، بنابراین به مرور زمان پول خود را از دست می‌دهند).

موفقیت چیست؟

اکثر معامله گران (یا هر کسی) موفقیت را به دست آوردن پول زیاد تعریف می کنند، و حتی اگر انکار کنند که چیزی مانند “موفقیت در حرفه من برتری است” می گویند که البته شامل پول نیز می شود. پول معمولاً مترادف با موفقیت است، به هر طریقی. در حالی که این تفکر مطمئناً همه بد یا اشتباه نیست، وقتی صحبت از معامله به میان می‌آید، شیب بسیار لغزنده‌ای از «پول موفقیت است» به «من موفق خواهم بود زمانی که در حال کسب درآمد هستم» است، اما در اینجا دلیل این تفکر است. برای یک معامله گر بسیار خطرناک است…

اگر ایده ای ندارید که چگونه “یک فرد موفق” باشید، به شما پیشنهاد می کنم کتاب بخوانید، از دیگران یاد بگیرید، مقالات من را بخوانید و دوره های تجاری من را مطالعه کنید. کتاب‌های خودیاری زیادی وجود دارد، مربیان زیادی که می‌توانید از آنها بیاموزید (از جمله خودم)، اینترنت پر از مطالب خودیاری است. نکته این است که قبل از اینکه بتوانید به تجارت پول درآورید، باید ذهن و عادات و زندگی خود را صاف کنید. موفقیت در تجارت مستلزم آن است که شما از قبل همه این ویژگی ها و عادات مثبت شخصیتی مثبت را داشته باشید، به عنوان پیش نیاز، نه به عنوان نتیجه.

می بینید، اگر زندگی شما در زمینه های دیگر در خط نیست، نمی توانید یک معامله گر حرفه ای یا موفق باشید. برای اینکه ذهن شما به اندازه کافی شفاف و آرام باشد تا بتوانید به درستی تجارت کنید، باید فردی منظم و منظم باشید و من این را تا حد زیادی باور دارم. اگر شما فردی هستید که انبوهی از آشغال‌ها روی هم انباشته شده و کاغذها در سرتاسر دفتر یا خانه‌تان انباشته شده‌اند، فکر نمی‌کنم ذهن شما در جایی باشد که برای انجام معاملات پولی ثابت نیاز دارد.

ناتوانی در غلبه بر وسوسه و تمایلات اولیه برای تجارت بیش از حد، یا صرف زمان بیش از حد برای فعالیت های فراغت، به همین دلیل است که اکثر مردم فقیر یا متوسط ​​به پایین هستند. توجه داشته باشید، من نمی گویم این افراد خوشحال نیستند، در واقع، شما می توانید با پول کم یا بدون پول خوشحال باشید. اما، ما نگران تجارت پول هستیم، و من به شما می گویم که باید تفکر و رفتار خود را از یک نگرش تنبل و آرام به یک نگرش دقیق تر، متمرکزتر و منظم تر تغییر دهید، در غیر این صورت هرگز موفق نخواهید شد. بازارها

نتیجه

برای یک معامله گر، شما باید متعهد باشید که برنامه معاملاتی خود را به درستی دنبال کنید و اصرارها و وسوسه های تقریباً ثابت برای معامله بیش از حد و اهرم بیش از حد حساب خود را نادیده بگیرید. با این حال، متأسفانه، بیشتر مردم نمی‌توانند صدای آژیر «سریع پولدار شوید» را نادیده بگیرند و تسلیم می‌شوند و در نتیجه حساب خود را منفجر می‌کنند.

آنها می گویند: «تقلبی تا زمانی که آن را درست کنی». با خود فکر می‌کنید «خوب»، «اما این واقعاً به چه معناست و چرا باید این کار را انجام دهم؟ برای شروع و (یا) تاجری که تلاش می‌کند تا در بازارهای مالی امرار معاش کند، واقعاً شبیه و شامل چه چیزی است؟»

رفتار صحیح منسجم، معتاد بودن به چیزهای درست و احساسات درست، این چیزی است که برتری در هر زمینه ای از آن ساخته شده است. با این حال اکثر مردم به احساسات منفی و رفتارهای منفی معتاد می شوند. و در حالی که تماشای تلویزیون هر شب یا انجام بازی های ویدیویی “سرگرم کننده” است، متأسفانه شما را به عظمت یا موفقیت نمی رساند.

من اینجا هستم تا به شما بگویم که واقعاً بسیار ساده است. دلیل اینکه شما باید آن را تا زمانی که آن را بسازید جعل کنید، این است که اگر از قبل در طرز فکر معاملاتی مناسبی نباشید، به سادگی نمی توانید آن را به عنوان یک معامله گر بسازید. بسیاری از معامله گران بر این باورند که زمانی که شروع به کسب درآمد کنند، به نتیجه می رسند، اما متأسفانه این کار نمی کند.

شما باید واقعاً طوری رفتار کنید که انگار یک مدیر صندوق تامینی، یک “بالر” یا کهنه سرباز 20 ساله بازارها هستید. همه این افراد مجبور بودند انرژی و تمرکز خود را تغییر دهند و “چیزهای کوچک” را در زندگی خود به کار گیرند تا بتوانند سفرهای تجاری حرفه ای خود را شروع کنند و شما نیز می توانید با رعایت نکاتی که در درس امروز بحث شد، این کار را انجام دهید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید مقاله مرتبطی در مورد آن بخوانید راه اندازی اتاق معاملات فارکس

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج