بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا این لپ‌تاپ هرآنچه که از یک نوت‌بوک بخواهید را در اختیار شما می‌گذارد. عملکرد بسیار عالی، نمایشگر فوق‌العاده، شارژدهی طولانی و همچنین طراحی زیبا. در این قسمت، نه تنها بهترین لپ تاپ های جهان، بلکه بهترین برترین لپ تاپ های بازار ایران معرفی می‌شوند. من توی مقاله بهترین لپ تاپ ایسر، بهتون بهترین‌های ایسر رو معرفی کردم.

  • اگر بخواهید این لپ تاپ را به بهترین لپ تاپ برای طراحی سایت و برنامه‌نویسی تبدیل کنید بهتری است در کنار آن یک نمایشگر حرفه‌ای هم خریداری کنید.
  • و در کنار یک گرافیک حرفه‌ای یعنی 4GB RTX 3050Ti و صفحه نمایش 165 هرتز قوی‌ترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی در این بازه محسوب می‌شود.
  • بیش از 95 درصد از نوت بوک‌های آنها دارای کارت گرافیک پیشرفته و همچنین سخت افزار قدرتمند و جدید است.
  • با حفظ صفحه نمایش روشن و واضح، دوربین توانمند و لوازم جانبی عالی، این ارتقاها یقینا بیش از پیش به چشم خواهد آمد.

همچنان مانند مدل قبلی دارای قاب پشتی پارچه‌ای و پوشش صفحه کلید است. تغییرات عمیق‌تری هم وجود دارد که با استفاده از لپ تاپ بیشتر متوجه آن‌ها خواهید شد. پردازنده اسنپ دراگون 7c آن به‌طرز چشم‌گیری بهبود یافته است و این‌بار هم شارژ لپ تاپ به بالای ۱۳ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. لپ تاپ سرفیس پرو ۷ پلاس مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل است و مزیت عملکرد جالبی نسبت به نسل لپ تاپ مناسب معماری 2022 قبلی خود دارد.

گرافیک یکپارچه رادئون هم نسبت به سیستم‌های گرافیکی یکپارچه اینتل برتری قابل توجهی دارد. از جنبه منفی، فلیپ ۱۴ موفق نمی‌شود بهترین عمر باتری را فراهم کند و نسبت به رقبای خود فاصله زیادی دارد. اما بسته به رده قیمتی که این لپ تاپ دارد، انتظار می‌رود که شرایط همچنان خوب باشد. به هر حال، اگر انتظار بیشتری از روشنایی صفحه نمایش دارید، شاید بهتر است که گزینه‌های بالاتر این لیست را بررسی کنید. با این قلم می‌توانید با برنامه Paint 3D کار کرده و حتی یک کمیک بوک سریع را طراحی کنید.

لپ تاپ ایسوس آر اُ جی استریکس G15

حتی لپ تاپ با ر 4 هم نیاز شما را رفع می کند اما اگر می توانید یشتر هزینه کنید، رم 8 بهترین انتخاب برای شما است. مشکلات صفحه نمایش لپ‌تاپ یکی از پر دردسر‌ترین مشکلاتی است که اغلب برای‌مان پیش می‌آید. رزولوشن بالای صفحه نمایش و رنگ بندی با کیفیت، از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ های لمسی است.

مهم‌ترین امکانات لپ تاپ لمسی با قلم

بخش جذاب تر این که این محصول، علاوه بر اجرای برنامه ‌های مک ‌بوک جدید و قدیمی، برنامه ‌های iOS را برای آیفون‌ و آیپد نیز اجرا می کند. به این ترتیب تلاش کرده ایم تا سلیقه تمامی کاربران را مد نظر قرار داده و متناسب با آن، بهترین محصول را به شما معرفی کنیم. چنانچه پس از آشنایی با مشخصات فنی بهترین لپ تاپ های سال 2022 تمایل به خرید یکی از این مدل ها داشتید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیر لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. صرف نظر از اینکه به کدام ژانر گوش می‌کنید، این اسپیکرها به اندازه‌ای بلند هستند که یک اتاق بزرگ را بدون اعوجاج پر کرده و جداسازی استریو را با موفقیت انجام دهند. به عنوان یک لپ تاپ لمسی با قلم می‌توانید روی استفاده از قلم همراه با صفحه نمایش هم فکر کنید که برای طراحی گرافیکی و مدل‌سازی در کنار یادداشت برداری کاربرد دارد. یکی از چندین ویژگی چشم‌گیر آن در تبدیل صفحه نمایش به یک سه پایه دیجیتالی است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج