به این 3 ترفند تجاری برای افزایش نتایج خود مسلط شوید » تجارت در بازار را بیاموزید

مثال بعدی نشان می دهد که چگونه می توانید یک معامله را فقط با یک سیگنال در سطح کلیدی وارد کنید. این یک سیگنال پین بار اخیر در شاخص داو جونز بود که در یک ناحیه پشتیبانی کلیدی/رویداد آشکار شکل گرفت. بنابراین، شما یک سیگنال واضح / واضح در سطح واضح / واضح داشتید، با این حال، روند واضح نبود، بیشتر یک بازار جانبی بود، اما این نشان می دهد که 2 از 3 می توانند گاهی اوقات کار کنند:

ما می‌توانیم این استراتژی را صرفاً با منتظر ماندن برای بازگشت قیمت به جایی که یک سیگنال عمل قیمت آشکار تشکیل شده است یا به منطقه‌ای با سطح شکست قوی یا منطقه رویداد پیاده‌سازی کنیم. سپس، هنگامی که قیمت به آن منطقه بازگشت، شما فقط در جهت اصلی حرکت وارد شوید.

در این مورد، S&P500 یک منطقه حمایت آشکار / منطقه رویداد را در نزدیکی 2590 تا 2530 حک کرده بود. وقتی سیگنال نوار پین که در نمودار زیر دایره شده تشکیل شد، شانس دوم (و بدیهی) برای بدست آوردن بود. در یک موج صعودی قریب الوقوع…

سطح پلاس سیگنال

  • “طوفان کامل”…

من اخیراً مقاله‌ای نوشتم که با تصاویر نمودار نحوه معامله یک روند فرار را توضیح می‌دهد، پس حتماً ابتدا آن را بررسی کنید.

تجارت واقعاً مانند جنگ است. این شما هستید در مقابل هر معامله گر دیگری، بلکه شما در مقابل شما. شما به معنای واقعی کلمه باید “سینه جنگی” خود را پر از “سلاح های” مختلف داشته باشید تا به شما کمک کند شانس برنده شدن خود را افزایش دهید و بازده خود را به حداکثر برسانید. استراتژی‌هایی که در بالا مورد بحث قرار گرفت، همراه با مفاهیمی که در دوره پیشرفته معاملاتی با قیمت اکشن آموزش می‌دهم، هر آنچه را که برای مبارزه موفق در بازارها نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد و امیدوارم پیروز باشید.

بدانید که من از این رویکردها در هر معامله استفاده نمی‌کنم، اما همیشه مراقب آن‌ها هستم و به دنبال فرصت‌هایی برای اعمال آن‌ها هستم، زیرا بازار را به صورت روزانه تجزیه و تحلیل می‌کنم و در پایان به دنبال تنظیمات تجارت هستم. از روز معاملات

من شخصاً عاشق 50% ورودی هر دو سیگنال اکشن قیمت (عمدتا پین بارها) و ورود پس از 50% ردیابی یک نوسان عمده بازار هستم…

اکنون، اجازه دهید به چند نمونه از ترکیب‌های مختلف TLS نگاهی بیندازیم. شما همیشه به هر سه مورد نیاز ندارید، می توانید معاملاتی را در نظر بگیرید و به عنوان مثال فقط یک روند و یک سیگنال داشته باشید. فقط بدانید که هر چه تعداد قطعات تلاقی بیشتر باشد، بهتر است. من جزئیات بیشتری را با نمونه‌های نموداری بسیاری از تمام قطعات مختلف تلاقی که در دوره معاملاتی اکشن قیمت خود جستجو می‌کنم، گسترش می‌دهم.

در اینجا 3 ترفند معاملاتی مورد علاقه من وجود دارد که به طور قابل توجهی شانس من را برای برگرداندن R های بیشتر در هر معامله افزایش می دهد…

ورودی های شانس دوم سیگنال های اصلی یا شکست

حتی با این استراتژی هرمی فقط باید 1R را در معرض خطر داشته باشید (موقعیت‌های قبلی را به نقطه سربه‌سر منتقل می‌کنید یا سود را با پیشرفت معامله به نفع خود قفل می‌کنید) و معمولاً هدف شما 2R است، اما در یک روند فراری که در آن در هرمی، همان «بذر» 1R می تواند به پاداش 5R یا حتی 10R تبدیل شود. توجه داشته باشید، برای موقعیت‌های بزرگ‌تر خطر شکاف‌های بیشتری در آخر هفته وجود دارد. بازار ممکن است در برابر شما شکاف داشته باشد، باز هم این دلیل دیگری است که این استراتژی فقط برای معامله گران پیشرفته است.

تلاقی

شاید «ترفند» معاملاتی مورد علاقه من که قطعاً نتایج معاملاتی شما را «افزایش شارژ» می کند، معامله با تلاقی باشد.

در نمودار مثال بعدی زیر، یک معکوس میله پین ​​واضح AUDUSD را می بینیم که در سطح مقاومت بسیار قوی شکل گرفته است. اکنون، من اولین کسی خواهم بود که متوجه می‌شوم که در آن زمان، ورود به این معامله تا حدی سخت بود زیرا مخالف روند بود. اما، بازار به سمت پایین‌تر حرکت کرد و سپس به جایی برگشت که اولین پین بار تشکیل شد و پین بار دیگری را تشکیل داد، که به شما این شانس دوم را برای فروش دوباره می‌دهد…

نظر شما در مورد این درس چیست؟ لطفا آن را در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-trading-strategies/master-trading-tricks-supercharge-results

چیزی که من در مورد آن صحبت می کنم این است که هرمی به موقعیتی در یک بازار پرطرفدار بسیار قوی / فراری تبدیل شود. این به شما امکان می دهد تا پتانسیل پاداش یک معامله را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و واقعاً تنها راه برای به دست آوردن درست و سریع پول زیاد در بازار است.

اما، ایده اصلی این است که وقتی مطمئن هستید که یک بازار به طور تهاجمی در یک جهت حرکت می کند، در حالت ایده آل پس از یک سیگنال قابل توجه یا شکست قابل توجه، می توانید با اضافه کردن موقعیت ها در نقاط استراتژیک، هرمی را امتحان کنید. این برای ایجاد یک موقعیت بزرگتر کار می کند و اگر بازار به طور تهاجمی در یک جهت حرکت کند، می توانید در مدت زمان کمی تغییر خوبی ایجاد کنید. البته، شما باید استراتژی خروج خود را طوری برنامه ریزی کنید که اگر بازار به نفع شما حرکت کرد، همه آن پول را از دست ندهید!

اغلب، یک سیگنال خوب شکل می گیرد و به هر دلیلی ورودی اولیه را از دست می دهیم. در این مورد، نیازی به وحشت یا «تعقیب» بازار ندارید، زیرا در بیشتر مواقع فرصتی برای ورود به تجارت شانس دوم وجود دارد. شما باید صبور باشید.

کتاب‌های کاملی در مورد معاملات 50% اصلاحات نوسانات عمده بازار نوشته شده است. در واقع، تاریخ نشان می‌دهد که بیشتر حرکت‌های بازار تقریباً 50 درصد عقب‌نشینی می‌کنند و سپس جهت حرکت اصلی را از سر می‌گیرند. بدیهی است که این یک سرنخ بزرگ است که می توانیم از آن استفاده کنیم و به دنبال آن باشیم.

در اینجا نمونه ای از وارد کردن یک نوار پین طلایی اخیر در حالی است که به سطح 50٪ پین بار رسیده است. توجه داشته باشید، تقریبا دو هفته بعد بود که قیمت به آن سطح رسید، اما این مهم نیست. آنچه مهم است صبر و درک این ترفندهای ورود و انتظار برای وقوع آنهاست…

در آخرین نمودار مثال بالا، می‌توانستید با استاپ ضرر بالاتر از برگشت پین بار اول وارد شوید و اگر روی آن ردپای دم پین بار وارد می‌شدید، پتانسیل نسبت پاداش ریسک بسیار خوبی کسب می‌کردید. این می تواند تا حد زیادی بازده R بالقوه یک معامله را افزایش دهد زیرا توقف ضرر شما محدود است و اگر متوقف نشده باشید، پتانسیل زیادی برای یک حرکت قوی وجود دارد. در بالا می توانید ببینید چه اتفاقی افتاده است. توجه: مطمئناً مجبور نیستید در این ورودی‌های شانس دوم از استاپ ضرر کوچک استفاده کنید یا سعی کنید یک توقف ضرر کوچک دریافت کنید، توقف ضرر گسترده‌تر نیز خوب است و در واقع توقف گسترده‌تر اغلب به شما امکان می‌دهد در معامله بمانید. طولانی تر است و احتمال توقف زودهنگام / قبل از اینکه بازار به نفع شما حرکت کند را کاهش می دهد. از طریق آموزش، زمان و تمرین در استاپ ضرر بهتر خواهید شد.

50 درصد ورودی سیگنال ها و نوسانات

ورودی نوار پین 50٪ چیزی است که من اغلب آن را “ورودی بهینه شده در نوار پین” می نامم که در آن شما معمولاً یک سفارش محدود را در سطح 50٪ یک نوار پین تنظیم می کنید. اغلب، قیمت به سطح پین بار 50٪ باز می گردد، به خصوص در پین های دم بلندتر. این شما را با یک توقف ضرر بسیار تنگ / کوچک وارد می‌کند و بنابراین پتانسیل ریسک در مقابل پاداش معامله را بسیار افزایش می‌دهد. شما می توانید در مقاله ای به نام ترفند ورود تجارت، درباره این تکنیک ورود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این بدان معناست که ما به دنبال چندین فاکتور پشتیبان یا شواهدی هستیم که با یک معامله موافق هستند. ما منتظریم تا به اصطلاح “ستاره ها همسو شوند” تا شانس را به نفع ما قرار دهند. در واقع، موفقیت در تجارت اینگونه متولد می شود و چگونه ثروت به دست می آید، و موضوع اصلی اینجا صبر است. ممکن است مجبور شوید هفته ها یا ماه ها منتظر بمانید تا روند، سطح و سیگنال مناسب تراز شوند، اما وقتی آن تراز TLS را دریافت می کنید، می دانید که معامله بسیار قوی در دستان شماست.

ترفندها و ترفندهای معاملاتی که در بالا در مورد آنها خواندید به من کمک کردند تا سودآوری خود را با برتری در ورودی های تجاری خود افزایش دهم و همچنین به من اجازه دادند تا نسبت ریسک به پاداش را افزایش دهم و بازدهم را در هر معامله افزایش دهم. شما واقعاً باید برندگان خود را به حداکثر برسانید زیرا صادقانه بگویم، معاملات خوب واقعاً زیاد اتفاق نمی افتد. اگر به‌درستی معامله می‌کنید (صبور و منضبط و غیره) قرار نیست مکرر معامله کنید، با رویکرد فرکانس پایین معامله خواهید کرد.، بنابراین به نکاتی که در بالا توضیح داده شد توجه کنید تا برندگان خود را به حداکثر برسانید.

چرخش سطح 50

هرمی – سود گلوله برفی در بازارهای پرطرفدار

توجه: این فقط برای معامله گران پیشرفته و با تجربه است، زیرا اجرای صحیح آن نسبتاً دشوار است و به دانش و درک پیشرفته از اقدامات قیمت و پویایی بازار نیاز دارد.

ترفندهای معاملاتی یاد بگیرید که نیل فول تر معامله کنیدآیا می خواهید نتایج معاملات خود را “شارژ” کنید؟ البته که انجامش میدی! خوب، ادامه دهید زیرا درس امروز یک آموزش معاملاتی پرقدرت است که می‌تواند استراتژی‌های عملی و محکمی را به شما ارائه دهد که می‌توانید برای کمک به بهبود نتایج معاملاتی خود، بلافاصله اجرا کنید.

در مثال زیر، دو تغییر 50% از حرکت رو به پایین در AUDUSD را مشاهده خواهید کرد. هر دو همچنین دارای تلاقی سیگنال بودند، به این معنی که یک سیگنال اقدام قیمت نزدیک به سطح 50٪ شکل می‌گیرد، که به شما اطمینان بیشتری می‌دهد که یک حرکت به سمت دیگر در راه است…

TLS2

نتیجه

secondchanceaudusd

secondchancesp500

این زمانی اتفاق می‌افتد که یک روند، سطح و سیگنال را در یک ردیف قرار دهیم. می‌توانید قطعات بیشتری از تلاقی را نیز داشته باشید، مانند EMA یا نقطه نوسان 50 درصدی و غیره. هر چه بیشتر، بهتر. اما، وقتی خط TLS دریافت کردید، وقت آن است که دیگر فکر نکنید و شروع به عمل کنید:

gold50pinbarentry

این مثال یک سیگنال پین بار خوب را نشان می دهد که در یک خط با یک روند قوی شکل گرفته است. توجه کنید که این یک سیگنال فروش پین بار در زمینه یک روند نزولی بود، پس از اینکه قیمت کمی به سمت صعودی برگشت، چیزی که من آن را “قدرت فروش در روند نزولی” می نامم:

pinbarplustrend

ایده این است که یک بازار اغلب به منطقه ای که از آن منفجر شده است یا به منطقه ای از یک سیگنال اقدام قیمت قوی باز می گردد، حداقل یک بار پس از حرکت اولیه، اغلب بیش از یک بار به آن منطقه بازمی گردد.

«ترفندهایی» که در ادامه می‌آیند اساساً برخی از استراتژی‌های من در «جنگ سینه» هستند. همان تکنیک هایی که من به صورت هفتگی برای یافتن ورودی های با احتمال بالا به بازار استفاده می کنم. من در طول سال‌ها در مورد برخی از این موارد در این وبلاگ و در منطقه اعضای خود نوشته‌ام، اما می‌خواستم خلاصه‌ای سریع از نکات و ترفندهای مورد علاقه‌ام را که برای افزایش بازده کلی R خود استفاده می‌کنم، به شما ارائه دهم. همانطور که ممکن است بدانید، من بازده خود را با R (R = واحد ریسک) اندازه می‌گیرم و نه درصد. برای من، همه چیز به این بستگی دارد که چقدر R به خطر انداخته ام در مقابل چند R که برگشته ام. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این، درس من در مورد پاداش ریسک و مدیریت پول را بررسی کنید.

در نهایت، این همان چیزی است که من آن را استراتژی تجاری “جزیره بیابانی” خود می نامم. استراتژی معاملاتی که اگر سال‌ها در آنجا حبس می‌شدم (به نوعی با وای فای خوب) و فقط می‌توانستم یک استراتژی انتخاب کنم، به یک جزیره بیابانی می‌رفتم.

در اینجا یک مثال است:

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج