بیت کوین به پایین جهش می کند اما فدرال رزرو یک مشکل را مشاهده می کند |

فدرال رزرو در فوکوس

نماهای فنی

معاملات آتی بیت کوین همچنان در حال مبارزه برای بازگشت به بالای سطح 27415 امروز هستند. پس از کاهش به سمت حمایت 24930 در اوایل هفته، بازار از آن زمان بازگشته است و اکنون یک بار دیگر سطح بالایی را آزمایش می کند. در کوتاه مدت، محرک کلیدی بیت کوین همچنان انتظارات بازارها در مورد فدرال رزرو است. با توجه به اینکه فدرال رزرو اکنون به طور گسترده ای انتظار می رود که نرخ بهره را در این ماه نگه دارد، تغییری نسبت به افزایش مورد انتظار قبلی، به نظر می رسد بازار کریپتو برای سودهای جدید آماده باشد. با این حال، رالی مورد انتظار به شدت منوط به کاهش معاملات دلار است.

بیت کوین

بیت کوین به پایین ترین حد خود می رسد

حرکت پایین تر بیت کوین در ماه های اخیر را می توان به عنوان یک الگوی اصلاحی پرچم گاو نر مشاهده کرد. در حالی که پشتیبانی در 24930 پابرجاست، تمرکز بر شکست نهایی بالاتر از سطح 27415 و بالای کانال نزولی است که راه را برای حرکت به سمت بالاتر به سمت 32185 کوتاه مدت باز می کند.


منبع: https://www.tickmill.com/blog/bitcoin-bounces-off-lows-but-fed-view-an-issueمسئله در حال حاضر این است که به نظر می رسد فدرال رزرو به سمت «مکث شاهین» متمایل شده است. به بیان ساده، فدرال رزرو به جای پایان دادن به کمپین انقباضی خود، اشاره می کند که توقف در ژوئن ممکن است راه را برای تشدید بیشتر در ماه های آینده هموار کند. تعداد مشاغل ایالات متحده در روز جمعه نشان داد که اقتصاد همچنان با سرعت ثابتی در حال افزایش مشاغل است و به همین دلیل، بسیاری از بازیگران همچنان شاهد افزایش بیشتر در سال جاری هستند. اگر این پیام توسط فدرال رزرو تایید شود، بیت کوین ممکن است تحت فشار کوتاه مدت قرار گیرد. از طرف دیگر، اگر فدرال رزرو نرخ بهره را بدون تغییر نگه دارد، اما تمرکز کمتری بر احتمال افزایش بیشتر در سال جاری داشته باشد، بیت کوین و سایر دارایی های کریپتو احتمالا در کوتاه مدت افزایش خواهند یافت.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج