تابلو فرش دستباف اصفهان تبریز طرح اروپایی قیمت خرید صنایع دستی پارسیان

این روزها به تکرار، شاهد خرید تابلو فرش دستبافت به‌عنوان هدیه‌ای ارزشمند از طرف افراد هستیم. خوش سلیقه‌ها، مشکل‌پسندان و آنها که دستی در هنر دارند، به هر مناسبت نمونه‌هایی از این آثار هنری را به‌عنوان هدیه خریداری می‌کنند. تابلو فرش های آیات قرآنی یکی از بهترین انتخاب ها برای فضاهای مختلف از جمله خانه، محل کار یا اماکن مذهبی هستند که طرفداران زیادی دارد.

مدل ست پیک نیک مسافرتی جدید ارزان [برندهای برتر با کیفیت لیمون و هوم کت]

زمانی که زیبایی و جذابیت خیره کننده یک تابلو فرش نظر شما را به خود جلب می کند حتما از اصالت آن اطمینان پیدا کنید و در مورد آن تابلو فرش تحقیق کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید. نکته اول اینکه به هیچ وجه تابلو را در محلی که در معرض ورود گرد و غبار می باشد قرار ندهید زیرا ممکن است پس از مدتی این گردو غبار داخل قاب شما شود و هم تابلو را کثیف کند و همز زیبایی آن را از بین ببرد. طرح های رایج در تابلو فرش ها مناظر طبیعی شامل حیوانات، گل و گیاه و … و همچنین پرتره‌های گوناگونی از چهره‌ها، تصاویر آبستره و نقاشی‌گونه، طرح های برگرفته از دین و مذهب، تصاویر یک مکان تاریخی و… می باشد. امروزه نیز طرح‌هایی که حاکی از یک برش از تاریخ و یا داستانی هستند همچون شام آخر، شاعر جوان و ملک سلیمان به زیبایی هرچه تمام تر نقشی بر روی تابلوفرش ایجاد کرده اند. تابلو فرش یا فرش‌های تابلویی عموما به فرش‌هایی گفته می‌شود که جنبه‌ی تزئینی و زیبایی دارند. اگر تابلو فرش خریداری کردید، پس از چند سال که از عمر آن گذشت می‌توانید آن را به مراکزی که پرداخت فرش را انجام می‌دهند ببرید و دوباره طرح فرش‌تان را نو کنید.

تابلو فرش کلبه و جویبار

تابلو فرش دستباف اصفهان تبریز طرح اروپایی قیمت خرید صنایع دستی پارسیان امروزه فرش دستباف ایرانی در سراسر دنیا شهرت و تابلو فرش های خاص اعتبار ویژه‌ای دارد. در داخل کشور نیز این فرش با وجود گران بودن باز هم مشتری دارد و صادرات فرش در ایران جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارد. بهتر است بدانید عموما اطلاعات تابلو فرش یا هر فرشی در قسمت پشت آن جایگذاری میشود ، بنابراین میتوانید با چک کردن پشت کار از وجود شناسنامه تابلو فرش اطلاع پیدا کرده و آن را مطالعه فرمایید. در حالت عادی برای تولیدات سایر شهرها شاید از ۲۰ و در نهایت از ۵۰ رنگ استفاده شود اما هنرمندان این شهر بیش از ۲۰۰ رنگ را در یک تابلو فرش می چینند و نگاهها را خیره می کنند.

  • هرچه گره‌ها از نظر درشتی، ریزی، یکنواختی و میزان فاصله بین آنها در پشت فرش منظم و یک اندازه باشد، نشان‌دهنده کیفیت بالاتر تابلو فرش است.
  • ظرافت فرش نیز به دو نوع ریز بافت و درشت بافت تقسیم بندی می شود که ریز بافت ها به خاطر تعداد رج بالا دارای بافت ظریف تر و نرم ترین می باشند و بالطبع قیمت آنها نیز بالاتر است.
  • فرش ماشینی با قیمت مناسب مانند فرش 700 شانه، فرش 500 شانه، فرش 440 شانه، فرش فانتزی، فرش شگی با طرح ها و رنگ های با کیفیت و به روز در اختیار خریداران قرار می گیرد.
  • سایز را طوری انتخاب کنید که نه زیاد کوچک و نه زیاد بزرگ باشد تا از حالت و شکل تابلو فرش خارج نگردد.
  • تابلو فرش به عنوان بخشی از دکوراسیون معمولا به دیوار زده می‌شود و برای علاقه‌مندان به فرش، کالایی نفیس و ارزشمند به‌شمار می‌رود.
از طرفی ظرافت بافت تابلو فرش ماشینی در نمونه‌های جدید نیز بسیار بالا رفته است. پدیده‌ای که با کاربرد الیاف مرغوب و تجهیزات مدرن بافت شکل گرفته و نخستین نتیجه آن، اقبال روزافزون مشتریان به این تولیدات است. به‌ویژه برای افرادی که مایلند با صرف هزینه کمتر نسبت به تابلو فرش دستبافت، نمونه‌ای هنری تهیه کنند. تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید تابلو فرش دستبافت آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ تابلو فرش دستبافت زیبا، ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره فرش به دست بیاورید.

قاب های تولیدی دارای جنس های مختلفی مثل چوب، پی‌وی‌سی، ام‌دی‌اف و … می باشند که شما بسته به هزینه و سلیقه ای که دارید می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. از قاب های پر زرق و برق برای تابلو های ساده استفاده نکنید، این قاب ها بیشتر مناسب تابلوهای تاریخی هستند. تمامی خدمات فروشگاه آنلاین فرش آریاس، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. توليد كنندگان، وارد كنندگان و فروشندگان فرش هاي ويسكوز انواع و اقسام نامهاي زيبا و فريبنده را بر روي اين فرشها ميگذارند تا با گمراهي و به اشتباه انداختن خريداران و مصرف كنندگان اينگونه فرشها را به انها بفروشند. ابريشم هنري art silk, ابريشم موز، ابريشم نارگيل، و ابريشم كنف برخي از اين نام ها هستند. مجموعه اصل فرش با احترام گذاشتن به مشتری ، با ارائه جدیدترین و بروزترین تابلو فرش ها در خدمت هموطنان عزیز میباشد.

تابلو فرش دستباف گل و گلدان رز پاریس – ۱۳۰۵

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج