تاکید بیلی بر مقابله با تورم

آیا علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد ربات های فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

روز یکشنبه، اریک نیلسن، مشاور ارشد اقتصادی گروه UniCredit در لندن، استدلال کرد که بانک های مرکزی نباید سیاست پولی را از ثبات مالی جدا کنند. او گفت که نگرانی ها در مورد احتمال وقوع یک فاجعه مالی گسترده تر در بالاترین حد خود قرار دارد.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران STP هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

با وجود “فشارهای بزرگ” در صنعت بانکداری جهانی، بیلی تاکید کرد که بانک های بریتانیایی قوی باقی مانده اند و می توانند اقتصاد این کشور را حفظ کنند.

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/gbp-usd-price-analysis-bailey-emphasizes-on-coping-inflation/

به گفته بیلی، قضاوت در مورد اینکه آیا فشار بر سیستم مالی جهان منجر به تشدید شرایط اعتباری در بریتانیا شده است، خیلی زود است.

تحلیل فنی قیمت پوند/دلار آمریکا

رئیس بانک مرکزی انگلیس امروز بار دیگر سخنرانی خواهد کرد. سرمایه گذاران به هر گونه اشاره در مورد حرکت سیاست های آینده توجه خواهند کرد. همچنین گزارش اعتماد مصرف کننده از ایالات متحده ارائه خواهد شد.

تحلیل فنی قیمت GBP/USD: با هدف رسیدن به سطح مقاومت 1.2345

علی‌رغم ورشکستگی‌های بانک‌هایی مانند سیلیکون ولی بانک و کردیت سوئیس، بانک ملی سوئیس، فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را در این ماه افزایش داده‌اند.

رویدادهای کلیدی GBP/USD امروز

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر

ثاقب اقبال

تحلیل قیمت GBP/USD امروز صعودی است. پس از سخنرانی اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس، پوند افزایش یافت. او هشدار داد که تعیین‌کنندگان نرخ بهره بر مبارزه با تورم تمرکز خواهند کرد و تحت تأثیر ترس از سیستم بانکی قرار نخواهند گرفت.

  • بیلی هشدار داد که BOE علیرغم استرس بانکی بر روی مبارزه با تورم تمرکز خواهد کرد.
  • بیلی تاکید کرد که بانک های بریتانیا همچنان قوی هستند و می توانند اقتصاد این کشور را حفظ کنند.
  • بازارهای مالی انتظار دارند که BoE یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد.

از دسامبر 2021، BoE چندین بار سیاست های خود را سخت تر کرده است و نرخ بانکی را از 0.1٪ به 4.25٪ رسانده است. روز دوشنبه، بازارهای مالی پیش‌بینی کردند که BoE نرخ بهره را دوباره در سال جاری به حداکثر 4.5 درصد افزایش خواهد داد. احتمال افزایش در ماه می 52 درصد است.

نمودار 4 ساعته معاملات GBP/USD را بالاتر از 30-SMA با RSI بالاتر از سطح 50 نشان می دهد. این نشان دهنده قدرت صعودی است و به دنبال تلاش ناموفق برای معکوس کردن روند است. پس از توقف حرکت صعودی در مقاومت 1.2345، خرس ها به زیر 30-SMA شکستند.

با این حال، آنها نتوانستند به زیر حمایت 1.2203 بروند، جایی که گاوها بازگشتند و قدرت را به دست گرفتند. گاوها بالاتر از 30-SMA شکستند و به مقاومت 1.2345 نزدیک می شوند. در صورتی که قیمت از این مقاومت عبور کند تا به اوج جدیدی برسد، روند صعودی ادامه خواهد داشت.

برخی از سرمایه گذاران پیشنهاد کرده اند که بانک های مرکزی باید تلاطم بانکی را هنگام تعیین نرخ بهره در نظر بگیرند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج