تبدیل طرح یک معامله گر از ناقص به شگفت انگیز!

وبلاگ پیشرفته فارکس

تحلیل تخصصی را با لوئیز بدفورد و دان داوسون تماشا کنید

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/transform-a-traders-plan/

با چندین دهه تجربه ترکیبی، لوئیز بدفورد، استاد مشهور روانشناسی تجاری، دان داوسون، استاد تحلیل فصلی، و جردون ملور، مدیر TradeDelicious، تخصص خود را به میز بیاورند تا به معامله گران کمک کند تا رویکرد خود را اصلاح کنند و به سودآوری برسند.

آیا آماده هستید تا قدرت را در برنامه معاملاتی خود آزاد کنید؟ در این تجربه متحول کننده به لوئیز بدفورد، دان داوسون و جوردون ملور بپیوندید و قفل موفقیت در تجارت را باز کنید!

👉اگر می خواهید ویدیوهای بیشتری از جوردون را تماشا کنید یا به اتاق معاملات زنده بپیوندید، او را دنبال کنید TradeDelicious

25 مه 2023 | 10:59 صبح | وبلاگ پیشرفته فارکس

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، امضا کنید برای خبرنامه ما

به متخصصان تجارت لوئیز بدفورد، دان داوسون و جوردون ملور در سفری هیجان انگیز بپیوندید تا طرح یک معامله گر را از معیوب به افسانه تبدیل کنند! در این ویدیوی جذاب، کارشناسان عمیقاً در دنیای تجارت فرو می روند، طرح یک معامله گر را تشریح می کنند و بینش ها و استراتژی های ارزشمندی برای موفقیت ارائه می دهند.

تماشای این ویدیو هم برای تاجران باتجربه ای است که به دنبال افزایش مهارت های خود هستند و هم برای مبتدیانی که مشتاق یادگیری از بهترین ها هستند. لوئیز و دان گام به گام شما را راهنمایی می کنند و تکنیک های اثبات شده خود را به اشتراک می گذارند و به شما قدرت می دهند تا کنترل سرنوشت تجارت خود را در دست بگیرید.

25 مه 2023 | 10:59 صبح
وبلاگ پیشرفته فارکس

تبدیل طرح یک معامله گر از ناقص به شگفت انگیز!

تحول طرح معاملاتی

شاهد جادو باشید زیرا این 3 تله های رایج را شناسایی می کنند و اشتباهات که معامله گران اغلب راه حل های عملی را برای بهینه سازی طرح معاملاتی شما ایجاد و ارائه می کنند. از بازنگری در مدیریت ریسک گرفته تا اصلاح استراتژی‌های ورود و خروج، آنها رازهای به حداکثر رساندن سود و افزایش اعتماد را آشکار می‌کنند.

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج