تجارت پرایس اکشن بیاموزید » تجارت در بازار را بیاموزید

بدون توصیه و سلب مسئولیت: هر گونه محتوا و یا اطلاعات در این وب سایت باید فقط دیدگاه ها و نظرات کلی نویسنده در نظر گرفته شود و به عنوان توصیه عمومی یا شخصی تفسیر نشود. محتوا و نویسنده، شرایط شخصی شما را در نظر نمی گیرد، لطفاً صرفاً بر اساس این اطلاعات معامله یا سرمایه گذاری نکنید.
هر گونه نظرات، اخبار، تحقیقات، تحلیل ها، قیمت ها یا سایر اطلاعات موجود در این وب سایت به عنوان نظرات کلی بازار ارائه می شود و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نمی باشد. ما مسئولیتی در قبال هر گونه ضرر یا خسارت، از جمله بدون محدودیت، از دست دادن سود، که ممکن است به طور مستقیم یا غیرمستقیم از استفاده یا اتکا به چنین اطلاعاتی ناشی شود، نمی پذیریم.

سلب مسئولیت و هشدار با ریسک بالا: معاملات فارکس، آتی و اختیارات دارای پاداش‌های بالقوه بزرگ، اما همچنین خطرات بالقوه بزرگی است. درجه بالای اهرم می تواند علیه شما و همچنین برای شما کار کند. برای معامله در این بازارها باید از ریسک های سرمایه گذاری در فارکس، آتی و گزینه ها آگاه باشید و مایل به پذیرش آنها باشید. لطفا با پول قرض گرفته شده یا پولی که نمی توانید از دست بدهید معامله نکنید.

تجارت در بازار را بیاموزید


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-trading-commentary/weekly-trade-ideas-sp500-crude-oil-usdjpy-nov-7th-11th-2022

با مشاهده هر گونه محتوا یا اطلاعات موجود در این وب سایت، شما موافقت می کنید که هیچ شخص یا نهادی را در قبال خسارات مالی یا خسارات ناشی از محتوا یا اطلاعات منتشر شده یا ارائه شده توسط Learn To Trade بازار، کارمندان، مدیران یا اعضای آن مسئول نمی دانید. . ما مسئولیتی در قبال هر گونه ضرر یا خسارت، از جمله بدون محدودیت، از دست دادن سود، که ممکن است به طور مستقیم یا غیرمستقیم از استفاده یا اتکا به چنین اطلاعاتی ناشی شود، نمی پذیریم. لطفاً به یاد داشته باشید که عملکرد گذشته هر سیستم یا روش معاملاتی لزوماً نشان دهنده نتایج آتی نیست. این وب‌سایت نه درخواستی است و نه پیشنهادی برای خرید/فروش معاملات آتی، فارکس نقطه‌ای، cfd، گزینه‌ها یا سایر محصولات مالی. هیچ اظهارنظری مبنی بر اینکه حسابی سود یا زیان مشابه آنچه در مطالب این وب‌سایت مورد بحث قرار گرفته است به دست می‌آورد یا احتمال دارد وجود داشته باشد. عملکرد گذشته هر سیستم یا روش معاملاتی لزوماً نشان دهنده نتایج آتی نیست

بدون مخاطب مورد نظر: محتوای این وب‌سایت ممکن است توسط هر کسی از هر کجای جهان قابل دسترسی باشد، با این حال، ساکنان هر کشور یا حوزه قضایی خاصی که در آن توزیع یا استفاده برخلاف قوانین یا مقررات محلی باشد، هدایت نمی‌شود. محصولات و خدمات ارائه شده توسط ما برای ساکنین استرالیا در نظر گرفته نشده است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج