تجزیه و تحلیل جریان سفارش – سلاح مخفی معامله گران حرفه ای

معامله با سفارشات محدود

خروجی خود را با جریان سفارش بدانید

بنابراین، در فارکس، شما باید با تجزیه و تحلیل الگوهای نمودار، آنالیز کنید و بفهمید که جریان سفارش در انتظار کجاست.

اما همانطور که اشاره کردیم، در معاملات ارزهای فارکس، خوراک سطح 2 قابل اعتمادی وجود ندارد، زیرا هر کارگزار منفرد به یک کارگزار محدود متصل است. تجمع از خوراک این اطلاعات در میان تعداد زیادی از بانک ها توزیع می شود که هر کدام با دیگری سروکار دارند. اگر فید سطح 2 برای فارکس پیدا کردید، به شما هشدار داده شود که دریافت هر فید دیگری می تواند بسیار متفاوت باشد.

تجزیه و تحلیل جریان سفارش یک مفهوم تجزیه و تحلیل معاملاتی منحصر به فرد است که می تواند به شما کمک کند تا با اطمینان خوبی پیش بینی کنید که در آن عدم تعادل سفارش در سطح قیمت آینده در انتظار شماست. این می تواند به شما اجازه دهد تا با دقت و اطمینان بیشتری وارد بازار شوید.

با این حال، هیچ یک از این انواع تحلیل بسیار رایج مورد استفاده با این سوال اصلی که چرا قیمت است، سروکار ندارند رفتار می کند در یک سطح قیمتی خاص

اگر می توانستید مطمئن باشید که دقیقاً می دانید ورودی خود را کجا و دقیقاً کجا قرار دهید خروج تجارت شما

جریان سفارش، مقدار سفارش‌هایی را که در یک سطح قیمتی معین در انتظار اجرا هستند، تعریف می‌کند.

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

اگر تا اینجا خوانده اید، امیدواریم تا الان نترسیده باشید و شما نباید به این دلیل که تجزیه و تحلیل جریان سفارش واقعا یک مفهوم بسیار ساده برای پذیرش است.

به همان اندازه ساده است که در نمودارها پس از رویدادها دیده می شود. اما اگر بتوانید سطح قیمت آتی را با دقت نسبتا مناسبی پیش‌بینی کنید، چه؟ چه می‌شود اگر قبلاً می‌توانستید بدانید که جریان سفارش مخالف در زمان و قیمت آینده کجا خواهد بود؟

وقتی به نمودار یک قیمت متحرک نگاه می کنید و این را به موازنه نیروها در سطوح مختلف قیمت تعبیر می کنید.

جریان سفارش معاملات اساساً به این می‌پردازد که در نزدیک‌ترین گذشته، تصمیم مهمی در بازار برای کاهش یا افزایش قابل توجهی وجود داشته است. این بدان معناست که به هر جا که یک حرکت قیمت قوی رخ داده است نگاه کنید.

محدودیت خرید جریان سفارش

قبل از اینکه جلوتر برویم، باید درک کنیم که مفهوم پشت تغییرات قیمت چیست. قیمت ها به دلیل عدم تعادل بین میزان تقاضای خریداران به عرضه فروشندگان حرکت می کنند. اینگونه است که صرافی ها تعیین می کنند که تیک نقل قول بعدی چه خواهد بود. این در هر بازاری، از سهام، قراردادهای آتی، گزینه‌ها، کالاها، اوراق قرضه و ارزهای فارکس.

نگاهی دقیق به جریان سفارش در معاملات فارکس

محدودیت فروش جریان سفارش

به همین ترتیب، همانطور که ورود توسط جریان سفارش تعیین می شود، خروج نیز تعیین می شود. ما همیشه می‌توانیم فرض کنیم که قیمت زمانی که به مکانی با تغییرات قابل توجه در گذشته برخورد کند، تغییر خواهد کرد. با این دانش، ما می توانیم انتهای دیگر را ایجاد کنیم چرخه تجارت به عنوان خروجی امن ما ما می‌توانیم یک معامله کامل ایجاد کنیم، آن را روی یک سفارش در حال انتظار تعیین کنیم، منتظر بمانیم تا اجرا شود، و تا زمانی که براساس قیمت تاریخی اخیر است، به هدف وارد شویم.

به طور خلاصه، سفارش محدود، سفارش خرید زیر ارزش بازار یا فروش بالاتر از ارزش بازار است. زمانی که بازار به قیمت حدی از پیش تعیین شده شما برسد، این سفارش شروع می شود.

در بیشتر بازارهای مالی، جریان سفارش عبارت است از انباشته شدن سفارش‌هایی که در یک سطح قیمتی خاص در انتظار هستند. این ترکیبی از تعداد سفارشات و اندازه آنها است.

با گفتن همه اینها، این جریان همچنین می تواند مکمل هر تکنیک معاملاتی باشد که می توانید آن را با آن ترکیب کنید. می‌توان آن را با هر سبک تحلیلی جفت کرد، زیرا لایه‌ای از استدلال قیمت را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید آن را با چیزی مانند تکانه یا انحراف معیار استدلال اساسی کنار هم قرار دهید.

وقتی تحلیل خود را بر اساس سطوح تاریخی قرار می دهید و می دانید که منتظر چه سطحی هستید، باید یک لبه بزرگ مزیت برای تجارت شما این لگ آپ عملاً مزیت خرید با قیمت بسیار ارزان و فروش در بالاترین و گران ترین را برای شما فراهم می کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که از قبل از معامله خود مطلع شوید، بنابراین می‌توانید سفارش‌های آینده را طوری تنظیم کنید که هر زمان که قیمت به مرز رسید، در زمان آینده تکمیل شوند. این کار زمان صفحه نمایش را کاهش می دهد و روال معاملاتی شما را بسیار آسان و راحت می کند و زمان کافی برای تحلیلگر بودن و آماده شدن برای معاملات را در اختیار شما قرار می دهد.

تجزیه و تحلیل جریان سفارش یک قابل اعتماد تعریف برای سطوح کلیدی، اما همچنین یک جنبه دیگر که بسیار منحصر به فرد است. مقاومت در آن سطح چقدر قوی است.

محدودیت خرید جریان سفارش

محدودیت فروش جریان سفارش

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، امضا کنید برای خبرنامه ما

هنگامی که به دنبال درک درستی از بازارهای مالی هستید، تکنیک های کمی وجود دارد تحلیل و بررسی انواع موجود محبوب‌ترین روش‌ها عبارتند از تجزیه و تحلیل حرکت، که از شاخص‌های ریاضی اعمال شده بر روی قیمت برای بررسی نیروهای جاری در بازار استفاده می‌کند، و تحلیل سوگیری بنیادی، که بر انتشار داده‌های اقتصاد مالی رله می‌کند. تجزیه و تحلیل مبتنی بر انحراف معیار ریاضی؛ تجزیه و تحلیل سطوح کلیدی که از محورهای روزانه استفاده می کند، فیبوناچی سطوح، بالا و پایین های روزانه و غیره

اگر معاملات آتی انجام می دهید، سهام، یا کالاها، سپس اطلاعات سطح دو می تواند نمودار بسیار مفیدی برای تجزیه و تحلیل شما باشد.

وضعیت در فارکس متفاوت است. قابل اعتمادی وجود ندارد جلد داده هایی که معامله گران می توانند به آنها اعتماد کنند.

جریان سفارش معاملاتی به هیچ وجه شامل هیچ شاخصی نمی شود. این یک نمودار تمیز برهنه با سطوح افقی ترسیم شده است. این تمیزترین و ساده ترین شکل برای تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت است.

خروجی خود را بشناسید توسط جریان سفارش

سفارش جریان بسته شد

کلیه روش های معاملاتی تحلیل و بررسی، و برنامه ها به این بستگی دارد که معامله گر از آنها برای ایجاد کار استفاده کند. تجزیه و تحلیل صحیح، همراه با ذهنیت مناسب، می تواند منجر به تجارت موفق شود. با این حال، جریان سفارش معاملات یک مزیت مهم برای اجرای معاملات به شما می دهد. جریان سفارش مزایای بیشتری را برای شما فراهم می کند:

  • یک مفهوم ساده برای یادگیری و درک بازار رفتار – اخلاق
  • نسبت ریسک به پاداش بالا
  • سیگنال های ورودی و خروجی با دقت خوب
  • در هر معامله ای کار می کند دارایی با بالا نقدینگی: فارکس، سهام، کالاها، شاخص ها و آتی.
  • با هر بازه زمانی یکسانی کار می کند.
  • یک روش مکمل تقریباً برای هر تکنیک معاملاتی دیگری
  • کامل برای رویکرد معاملاتی Set & Forget، توسط از پیش تعریف شده سطوح قیمت با استفاده از سفارشات محدود

در حالی که قیمت در یک رالی بسیار قوی در حال افزایش است، ما به طور قطع می دانیم که در نهایت در جایی متوقف خواهد شد. این افزایش به این دلیل اتفاق می‌افتد که صرفاً تعداد معامله‌گرانی که مایل به خرید هستند بیشتر از معامله‌گرانی هستند که مایل به فروش هستند. این باعث ایجاد عدم تعادل بین خریدار و فروشنده می شود. در حالی که خریداران بیشتری تقاضای عرضه دارند، بنابراین قیمت به سمت بالا تغییر می کند. در نهایت، شتاب خریدار به پایان می رسد و قیمت به سطحی می رسد که تعداد فروشندگان بیشتر از خریداران باشد. این عدم تعادل جدید که توسط فروشندگان بیشتر از خریداران ایجاد می شود، قیمت ها را به سمت پایین سوق خواهد داد.

نوار حجمی چه چیزی را در پلتفرم فارکس شما نشان می دهد

حجم داده ها در فارکس

این سناریوی ساده همان چیزی است که در بازارها در سطوح کلان و خرد اتفاق می افتد. این ماهیت چیزی است که باعث می شود قیمت در محدوده یا معکوس حرکت کند.

برای سهولت درک آن، به آن نیز گفته می شود تحلیل عرضه و تقاضا. این تحلیل بر این فرض تکیه می کند که کجا می توانید عدم تعادل آینده را در جریان سفارش پیدا کنید.

ورودی خود را بر اساس جریان سفارش بدانید

زمانی که قیمت نزدیک می شود در یک سطح کلیدی، می توان انتظار داشت که سناریوهای مختلفی اتفاق بیفتد. در یک سطح کلیدی، ممکن است قیمت معکوس شود، ممکن است به مدت کوتاهی بازگردد و سطح را بشکند، می‌تواند سطح را بشکند، یا ممکن است شکست کاذب (معروف به Fake-out) شود.

با این حال، نقطه ضعف عمده سفارشات محدود این است که برخی معاملات ممکن است هرگز اعدام نشود، زیرا ممکن است قیمت به سطوح مورد نظر نرسد. با این حال، سخت گیری در مورد قیمت ورودی ممکن است اغلب شما را از بازار خارج کند اما، در عین حال، نتیجه خواهد داد که در آ ارجح نسبت ریسک به پاداش زمانی که تجارت شما راه اندازی می شود.

Order Flow چیست؟

کارگزاران فارکس شاخصی به نام حجم ارائه می دهند. در معاملات فارکس، حجم قادر به ارائه مقادیر واقعی سفارش نیست. فقط می‌تواند تعداد تیک‌ها را نشان دهد، که مقدار معاملات پخش شده در یک کارگزار خاص است. در اکثر پلتفرم‌های فارکس، حجم، تعداد تیک‌های انباشته‌شده است، و آن‌طور که می‌توانید در سطح 2 برای سهام پیدا کنید، سفارش‌هایی را بر روی محور قیمت بالا و پایین بازار ارائه نمی‌کند.

ورود کوتاه جریان سفارش

از آنجایی که جریان سفارش جوهر اصلی حرکت قیمت است، این تکنیک معاملاتی برای هر بازه زمانی قابل اجرا است. از نمودارهای ماهانه گرفته تا نمودارهای یک دقیقه ای یا تیک – آن آثار با همه آنها




منبع: https://the5ers.com/order-flow-analysis/

سفارشات محدود توسط معامله گرانی ترجیح داده می شود که می خواهند در مورد حداکثر قیمتی که می خواهند برای باز کردن یا بستن موقعیت خود تصمیم بگیرند. این کنترل مطلوب است و حتی اگر لغزش رخ دهد، قیمت بهبود خواهد یافت.

آرم 5ers

سفارش جریان ورودی طولانی

ورودی کوتاه جریان را سفارش دهید

حجم داده ها در فارکس

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج