تجزیه و تحلیل هفتگی فارکس 29 مه – 2 ژوئن – افزایش شاخص های ایالات متحده در خوش بینی مبتنی بر هوش مصنوعی و معکوس شدن سیگنال های EURUSD

در تالار معاملات امروز، ما روند فعلی طلا و شاخص های ایالات متحده و ارزهای اصلی را تجزیه و تحلیل کردیم.

👉به ما بپیوندید جشنواره تجارت سال 🔥 معامله گران برتر، مسابقات، بازی، ناهار و آبجو

علیرغم فعالیت محدود بازار در روز یادبود، ما از این فرصت استفاده کرده ایم تا پیش بینی هفته آینده را تدوین کنیم. شاخص های ایالات متحده یک روند صعودی را تجربه کرده اند که عمدتاً ناشی از نفوذ فزاینده هوش مصنوعی (AI) است. در نتیجه، بازار آینده امیدوارکننده‌ای را پیش‌بینی می‌کند و انتظار افزایش کارایی را برای شرکت‌هایی که از این فناوری‌های نوظهور استفاده می‌کنند، دارد. با این حال، از نقطه نظر فنی، نقاط ضعف خاصی در بازار مشهود است که به طور بالقوه می تواند فرصت های فروش را در طول هفته ایجاد کند.

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، امضا کنید برای خبرنامه ما

👉 فردا ساعت 9:00 صبح به وقت شرقی دوباره به صورت زنده پخش خواهیم کرد کانال یوتیوب The5ers

اتاق ها چهار بار در هفته برای همه معامله گران در دسترس است.

به طور خلاصه، بر اساس تحلیل ما، شاخص‌های ایالات متحده نشانه‌هایی از ضعف را نشان می‌دهند، در حالی که جفت EURUSD پتانسیل حرکت صعودی را نشان می‌دهد و طلا نشان‌دهنده فرصت‌های خرید مطلوب در منطقه تقاضای فعلی است.

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

در نهایت، بازار طلا چشم انداز خرید مطلوبی را ارائه می دهد زیرا در حال حاضر در منطقه تقاضا قرار دارد. این یک فرصت جذاب برای سرمایه گذارانی است که به دنبال ورود به بازار هستند.

اتاق های معاملات فرصتی برای تجارت با معامله گران ما هستند!

در اتاق‌های معاملات، همه ما تعامل خواهیم داشت، بازارها را اسکن و تجزیه و تحلیل می‌کنیم، معامله می‌کنیم، از یکدیگر سؤال می‌پرسیم و دیدگاه‌های بازار و فرصت‌های معاملاتی را به اشتراک می‌گذاریم.

طلا نشان دهنده فرصت های خرید مطلوب در منطقه تقاضای فعلی است

با توجه به جفت ارز EURUSD، قیمت به یک منطقه کلیدی مهم رسیده است که نشان دهنده پتانسیل فشار صعودی به دنبال یک روند نزولی طولانی مشاهده شده در چند هفته گذشته است.

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/ai-driven-optimism/

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج