تحلیل بازار کار و گزارش وضعیت اشتغال

گزارش مشاغل منتشر شده در 3 فوریه 2023 بازارها را با سرعت غیرمعمول سریعی حرکت داد و تنها در ژانویه 517000 شغل اضافه شد. با چنین شروع چشمگیر سال، ممکن است از خود بپرسید: «گزارش بازار کار چگونه بر بازار مالی تأثیر می گذارد؟ این گزارش اشتغال چگونه با نرخ مشارکت نیروی کار پایین تر مطابقت دارد؟ فدرال رزرو به طور کلی بازار کار را چگونه می بیند؟

تفکیک گزارش وضعیت اشتغال

دانلود نرم افزار برنده جایزه NinjaTrader پلتفرم تجارت و امروز یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان را با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/analyzing-the-jobs-market-employment-situation-report/

به رویدادهای پخش زنده روزانه NinjaTrader بپیوندید، زیرا ما بازارهای آتی را در زمان واقعی آماده، تجزیه و تحلیل و معامله می کنیم. مشاهده رویدادهای آینده

با NinjaTrader شروع کنید

در اپیزود این هفته از آینده را ببینید، درباره تأثیر بازنشستگی‌های جدید و همه‌گیری کووید بر نرخ اشتغال بحث می‌کنیم. ما همچنین در مورد ماهیت عقب مانده اعداد اقتصادی و اینکه چگونه اقدامات فدرال رزرو می تواند تصویر کامل شرایط اقتصادی بلادرنگ را مبهم کند، بحث می کنیم.

سایر موضوعاتی که در پخش زنده پوشش داده می شود عبارتند از:

  • تحلیلی از انتخاب کلمه Chair Powell و اینکه چگونه می تواند بازار را به حرکت درآورد
  • ارزیابی وارونگی منحنی بازده و استفاده از آن به عنوان پیش بینی کننده رکود
  • نگاهی به سایر عوامل اقتصادی (تولید ناخالص داخلی، بازار کار، CME Fed Funds Rate Tool) پیش بینی کننده رکود احتمالی
  • نظری در مورد خرید طلای فیزیکی بانک مرکزی بر قیمت طلا
  • نمودار و تحلیل قیمت بازدهی 2 ساله، E-Mini S&P، طلا و معاملات آتی یورو FX

دوست دارید بیشتر بدانید؟

NinjaTrader از بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان با یک پلت فرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، تخفیف پشتیبانی می کند. کارگزاری آتی و پشتیبانی درجه یک NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک ابزار همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و آزمون بک تست استراتژی استفاده کنید Trading-Simulator.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج