تحلیل قیمت پوند/دلار آمریکا: گاوهای نر خوش بینانه بالای 1.2000 هستند

نمودار 4 ساعته معاملات GBP/USD را زیر 30-SMA و RSI زیر سطح 50 نشان می دهد. خرس‌ها پس از شکستن به زیر SMA و سطح حمایت 1.2040 قدرت را در دست گرفتند. این پس از آن صورت می گیرد که حرکت صعودی نتوانست از مقاومت 1.2126 فراتر رود.

روز پنجشنبه، پس از اظهار نظر سیاستگذار بانک مرکزی انگلیس، پوند در برابر دلار کاهش یافت.

سرمایه گذاران از نزدیک شاخص تورم مورد علاقه فدرال رزرو، یعنی شاخص قیمت اصلی هزینه مصرف شخصی (PCE) را زیر نظر خواهند داشت. همچنین گزارشی در مورد فروش خانه های جدید در ایالات متحده ارائه خواهد شد.

تحلیل فنی قیمت GBP/USD: احتمال کاهش تا حمایت 1.1940 وجود دارد

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر

در این ماه، دلار با یک رشته ارقام بهتر از حد انتظار و اظهارات اخیر از سوی «تعدادی» از سیاستگذاران در حمایت از افزایش قابل توجه بیشتر نرخ بهره حمایت شده است. در همین حال، تعداد آمریکایی‌هایی که به دنبال مزایای بیکاری جدید بودند، به طور غیرمنتظره‌ای در هفته گذشته کاهش یافت که نشان‌دهنده اقتصاد باثبات کشور و تداوم تنگی بازار کار است.

داده های اقتصادی مثبت اخیر بر هدف چالش برانگیز BoE برای کنترل تورم و در عین حال جلوگیری از رکود عمیق تر بریتانیا تاکید می کند.

رویدادهای کلیدی GBP/USD امروز

تحلیل قیمت GBP/USD امروز نزولی است. دلار در مقایسه با همتایان اصلی خود که توسط داده های اقتصادی قوی حمایت می شود، رشد اندکی را حفظ کرد. این امر این باور را تقویت کرد که سیاست های پولی سختگیرانه فدرال رزرو ایالات متحده ممکن است برای کاهش بالاترین تورم در دهه های اخیر طولانی شود.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران STP هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

قیمت در حال حاضر در حال آزمایش مجدد SMA اخیراً شکسته شده قبل از سقوط به پشتیبانی بعدی در 1.1940 است. اگر قیمت بالاتر از SMA باشد، گاوها کنترل را پس خواهند گرفت.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!


منبع: https://www.forexcrunch.com/gbp-usd-price-analysis-bulls-optimistic-above-1-2000/

در حال حاضر بازار با احتمال 95 درصدی افزایش 25 واحدی نرخ بهره در ماه مارس قیمت گذاری می کند و پس از آن پیش بینی می شود که افزایش نرخ ها متوقف شود. این به دلیل سیگنال های اقتصادی مطلوب از نظرسنجی PMI در اوایل این هفته است که احتمال افزایش مجدد نرخ بهره بانک مرکزی انگلیس در ماه مارس را افزایش داد.

تحلیل فنی قیمت پوند/دلار آمریکا

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج