تزریق ژل و هر آنچه که در مورد آن باید بدانید کلینیک تخصصی پوست و مو آتریسا-مهسا امانی

تزریق ژل و هر آنچه که در مورد آن باید بدانید کلینیک تخصصی پوست و مو آتریسا-مهسا امانی

که تزریق آن به لب ها باعث افزایش حجم لب های شما می شود. مزیت استفاده از این نوع پرکننده ها در این است که موارد سازنده ی آن ها در بدن وجود دارد، به همین دلیل تزریق آن ها به بدن با عوارض همراه نخواهد بود. این کلینیک تحت نظر کادر مجرب شامل متخصصین فارغ التحصیل از دانشکده علوم پزشکی تهران و بهترین دانشگاه های پزشکی دنیا مشغول به فعالیت است. فیلرها و سایر مواد اولیه مصرفی در این مرکز از بهترین برندهای موجود در بازار ایران و حتی دنیا انتخاب شده اند. هدف نهایی کلینیک افزایش رضایت مراجعه کنندگان از ظاهرشان و القای حس مثبت و افزایش اعتماد به نفس در بین عزیزان می باشد. تمام فعالیت های این کلینیک توسط متخصص پوست و مو انجام می شود.

  • تکنینک تزریق ژل لب روسی بدون جا به جایی مواد حجم بیشتری به لب ها داده و ظاهری بسیار طبیعی دارد.
  • تشخیص این موضوع که چه قسمت هایی از صورت شما به ژل نیاز دارد، بر عهده پزشک متخصص است.
  • از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، گرمای شدید یعنی سونا، اتاق بخار، حمام آفتاب و غیره خودداری کنید زیرا این امر باعث افزایش ناراحتی و تورم صورت می‌شود.
  • امروزه تزریق ژل به یکی از محبوب ترین روشهای حجیم کردن صورت تبدیل شده است.

اصلاح فرم بینی بدون جراحی یکی از کاربردهای جالب تزریق ژل است. یکی از کاربردهای تزریق فیلر برطرف نمودن گودی، چروک، سیاهی چشم، افتادگی تزریق ژل چیست و چه کاربردهایی دارید؟ پلک است. از کاربردهای جالب تزریق انواع ژل می‌توان به جوان‌سازی پوست دست ‌و پا اشاره کرد.

ژل اسکالپترا یکی از فیلرهای مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا است که حاوی مقدار زیادی اسید پلی ال لاکتیک است و نتایج آن تا دو سال باقی می‌ماند. یک درجه ارزان تر، ژل هایی هستند که از برندهای فوق ارزان تر هستند و تاییدیه های وزارت بهداشت را دارند و پس از آن ژل هایی هستند که قیمت آنها به شکل شگفت انگیزی ارزان است. باید بدانید این ژل ها غیر استاندارد هستند و استفاده از آنها یعنی بازی با سلامت بدن!! در حال حاضر در این مطب برند ژوویدرم امریکا، استایلج فرانسه، تئوسیال سوئیس و رستیلن سوئیس برای تزریق ژل لب و پروتز گونه استفاده می شود.

مشاوره قبل از درمان

این فیلرها نتیجه‌ای بسیار طبیعی دارند، زیر پوست حرکت نمی‌کنند و عوارض جانبی آن‌ها بسیار اندک است. فیلرها علاوه بر صورت روی دست‌ها هم تاثیر مطلوبی می‌گذارند. تزریق ژل به پشت دست حجم آن را افزایش داده و پوستش را جوان‌تر می‌کند. اگر به دنبال لیفت غیرجراحی هستند یا تنها می‌خواهید چند خط ریز را صاف کنید یا چند چروک عمیق را پرکنید، ژل مناسب شما است.

فرق ژل و فیلر چیست؟

انجام امور تزریق فیلر توسط پزشکان ماهر و مجرب سبب رسیدن افراد به نتیجه مطلوب می‌شود. یکی از قسمت‌های بدن که به جذابیت بیشتر چهره کمک شایانی می‌کند، گونه است. تزریق فیلر به گونه برای آن دسته از افرادی که گونه آنها برجستگی کمی دارد و فرورفته است، استفاده می‌شود. به‌جرئت می‌توان گفت استفاده از ژل، بهترین انتخاب جهت زیباتر کردن گونه شما است. بلافاصله پس از تزریق ژل شما شاهد لیفت و برجسته شدن استخوان گونه خود خواهید شد.

اکثر افراد برای رسیدن به نتایج دلخواه، به بیش از یک جلسه درمانی نیاز دارند. محصولات ژوویدرم همچنین حاوی ماده بی حسی لیدوکائین هستند که ظرف مدت چند ثانیه ناحیه تزریق را بی حس می کند و تزریق راحتتری انجام می شود. محصول Ultra XC ژوویدرم، با فرمولاسیون پیچیده تر و اتصالات عرضی بیشتر برای حجم دهی و رفع چین و چروک های عمیق تر مناسب است. ژل‌های هیلافرم و هیلافرم پلاس شکل بسیار خالصی از اسید هیالورونیک هستند که توسط متخصصین به عنوان فیلر پوست تأیید شده‌اند.

هیالورونیک اسید در بدن هم موجود بوده و از همین جهت کمترین میزان عوارض و واکنش‌های آلرژیک را به همراه دارد. درصورت پشیمانی یا بروز حساسیت می‌توان این ماده را به راحتی با تزریق آنزیمی به نام هیالورونیداز از بین برد. اسید هیالورونیک و کلاژن دو ماده‌ای هستند که باعث نرمی و جوان ماندن پوست صورت می‌شوند.

تزریق ژل یا استفاده از سایر روش‌های تزریق فیلرهای پوستی می‌توانند این حجم از دست رفته را جبران و چین و چروک‌های صورت را صاف کنند. این مواد در دسته اولین تولیدات در زمینه تزریق فیلر یا ژل قرار می‌گیرند. و جالب است بدانید ژل تشکیل شده از کلاژن از بدن گاو گرفته می‌شد. این کار به خوبی انجام می‌شد تا اینکه بدن برخی بدان واکنش آلرژیک نشان داد.

از مشخصات یک چهره‌ی زیبا داشتن چانه‌ای است که با بقیه‌ی صورت هماهنگ باشد. اما برخی از افراد از نظر ژنتیکی چانه‌ای کوچک یا عقب‌رفته دارند. تزریق ژل به چانه می‌تواند برجستگی چانه و نمای کلی صورت را بهبود بخشد. شما احساس کاملا طبیعی مثل گذشته خواهید داشت و هیچ گونه تفاوتی حسی با لب های واقعی شما ندارد. پس از حدود 5 دقیقه، لب بالا به اندازه کافی برای انجام کار بی حس شده اند.

در صورت نیاز پس از عمل می‌توانید با کمپرس یخ ناحیه‌ی تزریق شده را آرام کنید. همچنین با مشورت با پزشک خود می‌توانید از او بخواهید تا با پیشنهاد چند دارو و استفاده از آن به روند بهبود آن سرعت ببخشد. • اسید هیالورونیک با بازسازی حجم زیر چشم ها، به طور موقت باعث بهبود خطوط ظریف و چین و چروک می شود.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج