تسلط خرس ها پس از سورپرایز BoJ

نگاهی دقیق تر به RSI یک واگرایی صعودی با قیمت را نشان می دهد. این واگرایی نشان دهنده ضعف خرس ها است زیرا آنها در حال از دست دادن حرکت هستند. ممکن است امکان تست مجدد و شکست احتمالی بالای 22-SMA را فراهم کند.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

پیش بینی هفتگی USD/JPY

بر اساس ارقام منتشر شده در روز جمعه، شاخص اصلی قیمت مصرف کننده (CPI) برای ژاپن، که شامل هزینه های انرژی است، اما قیمت مواد غذایی تازه نوسان را در بر نمی گیرد، 3.7 درصد نسبت به سال قبل در ماه نوامبر افزایش یافته است که مطابق با انتظارات بازار بوده و از 3.6 شتاب گرفته است. درصد افزایش در ماه اکتبر

رویدادهای کلیدی هفته آینده برای USD/JPY

داده‌ها نشان می‌دهد که تورم مصرف‌کننده اصلی ژاپن به بالاترین حد خود در چهار دهه اخیر رسیده است، زیرا کسب‌وکارها همچنان هزینه‌های فزاینده را به خانوارها منتقل می‌کنند. این نشانه ای بود که افزایش قیمت ها گسترده تر می شود و ممکن است بانک مرکزی همچنان با فشار برای کاهش برنامه محرک عظیم خود مواجه شود.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فارکس کم پراکنده هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

  • BOJ با تعدیل کنترل بازدهی خود، بازارها را شگفت زده کرد.
  • تورم مصرف کننده اصلی ژاپن به بالاترین حد خود در چهار دهه اخیر رسید.
  • شاخص اصلی قیمت مصرف کننده ژاپن (CPI) نسبت به سال قبل در ماه نوامبر 3.7 درصد افزایش یافت.

ین هفته قدرتمندی را پشت سر گذاشت و جفت USD/JPY بسیار پایین تر بسته شد. روز سه‌شنبه، BOJ بازارها را با تعدیل کنترل بازده و اجازه افزایش بیشتر نرخ‌های بهره بلندمدت غافلگیر کرد. فعالان بازار این اقدام را پیشروی برای خروج بیشتر از برنامه محرک عظیم BOJ دانستند. این باعث افزایش ین در برابر دلار شد.

هاروهیکو کورودا، رئیس BOJ که دوره ریاست او در آوریل به پایان می رسد، گفت که بانک قصد کاهش محرک های اقتصادی را ندارد زیرا پیش بینی می شد تورم در سال 2023 به زیر 2 درصد کاهش یابد. با این حال، صورتجلسه اکتبر نشان داد که چه تعداد از اعضای هیئت مدیره وی چند نفر هستند. اکنون بر روی احتمال خروج محرک و خطر بیش از حد تورم تمرکز می کنیم.

هفته آینده هیچ رویداد مهمی وجود نخواهد داشت زیرا بازارها برای کریسمس بسته خواهند بود.

پیش بینی فنی هفتگی USD/JPY: واگرایی RSI صعودی

پیش‌بینی هفتگی USD/JPY نزولی است زیرا سرمایه‌گذاران انتظار تغییرات بیشتری از BoJ در سال 2023 دارند.

فراز و نشیب USD/JPY

نمودار روزانه USD/JPY معاملات قیمت را بسیار کمتر از 22-SMA و RSI زیر 50 نشان می دهد. این نشان می دهد که روند فعلی نزولی است. قیمت نتوانست به زیر سطح حمایت 131.54 برسد، جایی که متوقف شد.

آیا شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیگنال های فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-jpy-weekly-forecast-bears-dominating-after-boj-surprise/

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.