تعویض کابل شارژر لپ تاپ مجله آچاره-شارژر لپتاپ مستر جانبی

تعویض کابل شارژر لپ تاپ مجله آچاره-شارژر لپتاپ مستر جانبی

شماره مدل را در اینترنت سرچ کنید و اگر فروشگاهی این آداپتور را داشت خریداری شارژر همراه لپ تاپ (پاوربانک) کنید. ولتاژ و آمپراژ آداپتور باید با بخش نوشته شده روی لپ‌تاپ مچ باشند. و تهیه بهترین مدل شارژر برای لپ‌تاپ دغدغه بسیاری از کاربران است. شارژرها لوازمی هستند که معمولا تحت‌تاثیر عوامل مختلف محیطی قرار می‌گیرند. این عوامل می‌توانند شامل خراب‌بودن پریز، قطعی سیم در اثر گذاشتن پا و … باشند.

  • همچنین اندازه سوکت شارژر جدید و سازگاری آن با لپ تاپ نیز از جمله مواردی است که باید چک گردد.
  • آداپتور لپ تاپ یک تبدیل است که جریان برق معمولی 110 تا 240 ولتی را به جریان برق با ولتاژ کمتر که دستگاه‌های کوچکتر‌ احتیاج دارند تبدیل می‌کند و از طریق کابل به آن‌ها می‌رساند.
  • نکته ای که که وجود داره اینه که تعمیر شارژر لپ تاپ و بخش های مختلف اون، اصلا کار راحتی نیست و باید حتما در شرایط تخصصی و حرفه ای انجام بشه.

لپ تاپ‌ها هم مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری انرژی خودشان را از برق تأمین می‌کنند. این کار به واسطه‌ی یک آداپتور شارژر انجام می‌شود که معمولاً ظاهری آجری شکل داشته، از یک طرف به پریز برق و از طرفی توسط یک کابل به لپ تاپ شما متصل می‌شود. اما اگر شارژر لپ تاپ شما خراب شود، تا برطرف نکردن مشکل قادر نخواهید بود لپ تاپتان را شارژ کنید و در نتیجه پس از اتمام شارژ باتری، آن دیگر روشن نخواهد شد.

شارژر لپ تاپ ASUS – آداپتور نوت بوک ایسوس ایسوز

این شارژر دارای 18.5 ولت ولتاژ و 3.5 آمپر شدت جریان می باشد. شارژر لپ تاپ 19 ولت 3.42 آمپر 65 وات Acer این گروه از آداپتورها، مخصوص راه‌اندازی و شارژ باتری لپ‌تاپ‌های برند acer هستند. ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت 50 تا 60 هرتز متناوب AC، ولتاژ خروجی 19V مستقیم DC، شدت جریان…

تبدیل سوکت شارژ ۲٫۵ × ۵٫۵ میلی ‌متر مدل C

ولتاژ و توان آداپتور باید با ولتاژ موردنیاز لپ‌تاپ مطابقت داشته باشد. «وات» قدرت اصلی پایه‌ای است که لپ‌تاپ (باتری) از آن پشتیبانی می‌کند. نیازی به گفتن نیست که وات و اندازه پین شارژر لپ تاپ در آینده با تغییر استانداردهای صنعت تغییر می‌کنند. شارژر ها ممکن است از نظر ظاهری یک شکل باشند اما آنچه که سرنوشت خرید شما را مشخص می کند کیفیت قطعات داخل آداپتور است. البته هنگام خرید محصولی مثل شارژر لپ تاپ SAMSUNG 19V 3.16A باید به کیفیت سیم و سر سوکت آن دقت کنید.

اگه تهران هستین و میتونید به طرفای میدون ولی عصر بیاین، تو پاساژ ایران طبقه زیر همکف یه مغازه هست به اسم افق که کار تخصصیش فروش شارژر و باتری لپ تاپه. در صورت مشاهده هر گونه خرابی در شارژر لپ تاپ خود شما می‌توانید به مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک مراجعه کنید و از خدمات تعمیر ما استفاده کنید. متخصصین مجرب ما با در اختیار داشتن ابزارهای بروز و دانش روز می‌توانند در کمترین زمان به شما کاربران گرامی کمک کنند. تمام خدمات ارائه شده در این مرکز، 6 ماه گارانتی دارند و عیب یابی به صورت رایگان انجام می‌گیرد. اکنون صفحه نمایش مولتی متر را بررسی کنید تا ولتاژ خروجی از آداپتور برق خود را ببینید. اگر ولتاژ تقریباً همان چیزی است که روی برچسب آداپتور شما چاپ شده است، به این معنی است که شارژر شما کاملاً خوب کار می‌کند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج