تنظیمات تجارت فنی روزانه برای BTCUSD، ETHUSD و ADAUSD |

سلب مسئولیت: مطالب ارائه شده فقط برای اهداف اطلاعاتی است و نباید به عنوان مشاوره سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. نظرات، اطلاعات یا نظرات بیان شده در متن صرفاً متعلق به نویسنده است و نه به کارفرما، سازمان، کمیته یا گروه یا فرد یا شرکت نویسنده نویسنده.

هشدار خطر بالا: CFD ها ابزارهای پیچیده ای هستند و با ریسک بالایی در از دست دادن سریع پول به دلیل اهرم همراه هستند. 75% و 74% از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با Tickmill UK Ltd و Tickmill Europe Ltd ضرر می‌کنند. باید در نظر بگیرید که آیا می دانید CFD ها چگونه کار می کنند و آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

اکیداً به شما توصیه می‌شود قبل از هرگونه معامله ارزی یا فلزی، مشاوره مالی، حقوقی و مالیاتی مستقل دریافت کنید. هیچ چیز در این سایت نباید به عنوان توصیه ای از طرف Tickmill یا هر یک از وابستگان، مدیران، افسران یا کارمندان آن خوانده یا تفسیر شود.

مشتریان برای استفاده از خدمات تیک میل باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.

Tickmill.com متعلق به گروه شرکت‌های Tickmill است و اداره می‌شود. گروه Tickmill متشکل از Tickmill UK Ltd است که توسط اداره رفتار مالی (دفتر ثبت شده: طبقه 3، 27 – 32 Old Jewry, London EC2R 8DQ, England) و اداره خدمات مالی دبی به عنوان یک دفتر نمایندگی (شماره مرجع F007663، ثبت شده) تشکیل شده است. آدرس: Office S704A، طبقه هفتم امارات فایننشال تاورز، برج جنوبی، مرکز مالی بین المللی دبی، 506946، امارات متحده عربی)، Tickmill Europe Ltd، تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (دفتر ثبت شده: Kedron 9, Mesa Geitonia, 4004 Limassol ، قبرس)، Tickmill South Africa (Pty) Ltd، FSP 49464، تنظیم شده توسط اداره رفتار بخش مالی (FSCA) (دفتر ثبت شده: The Pavilion, Cnr Dock and Portswood Rd, V andA Waterfront, 8001, Cape Town), Tickmill Ltd. ، آدرس: 3، F28-F29 Eden Plaza، Eden Island، Mahe، سیشل توسط اداره خدمات مالی سیشل و شرکت تابعه 100٪ متعلق به آن Procard Global Ltd، شماره ثبت بریتانیا 09369927 (دفتر ثبت شده: طبقه 3، 27 – 32 قدیمی) Jewry, London EC2R 8DQ, England), Tickmill Asia Ltd – توسط اداره خدمات مالی Labuan مالزی تنظیم می شود (شماره مجوز: MB/18/0028 و دفتر ثبت شده: واحد B، قسمت 49، طبقه 1، بلوک F، انبار Lazenda 3 ، Jalan Ranca-Ranca، 87000 FT Labuan، مالزی).

Tickmill نام تجاری گروه شرکت های تیک میل است.

خدمات Tickmill و اطلاعات این سایت برای شهروندان/ساکنان ایالات متحده نیست و برای توزیع یا استفاده توسط هیچ شخصی در هر کشور یا حوزه قضایی که چنین توزیع یا استفاده مغایر با قانون یا مقررات محلی


منبع: https://www.tickmill.com/blog/daily-technical-trade-setups-for-btcusd-ethusd-and-adausd

این سایت حاوی پیوندهایی به وب سایت های تحت کنترل یا ارائه شده توسط اشخاص ثالث است. Tickmill بررسی نکرده است و بدین وسیله مسئولیت هرگونه اطلاعات یا مطالب ارسال شده در هر یک از سایت های مرتبط با این سایت را رد کرده است. با ایجاد پیوند به یک وب سایت شخص ثالث، Tickmill هیچ محصول یا خدمات ارائه شده در آن وب سایت را تأیید یا توصیه نمی کند. اطلاعات موجود در این سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی در نظر گرفته شده است. بنابراین، نباید به عنوان یک پیشنهاد یا درخواست به هیچ شخصی در هر حوزه قضایی که چنین پیشنهاد یا درخواستی مجاز نیست یا به شخصی که ارائه چنین پیشنهاد یا درخواستی برای او غیرقانونی است، یا توصیه تلقی شود. برای خرید، فروش یا معامله با هر ارز خاص یا تجارت فلزات گرانبها. اگر در مورد مقررات تجارت پول محلی و فلزات نقطه ای خود مطمئن نیستید، باید فوراً این سایت را ترک کنید.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج