تنها مؤلفه نادیده گرفته شده تجارت » ​​یاد بگیرید که در بازار تجارت کنید

شما ابزاری در کنار خود دارید که به شما کمک می‌کند تا زمان لازم را برای تبدیل شدن به معاملات به برندگان بزرگ بدهید. آن ابزار قرار دادن توقف ضرر و به طور خاص تر است، با در نظر گرفتن استفاده از توقف ضررهای گسترده تر از آنچه ممکن است به آن عادت داشته باشید. دادن یک معامله حتی 50 پیپ دیگر یا بیشتر می تواند به طور قابل توجهی شانس تبدیل آن معامله از یک بازنده به یک برنده را افزایش دهد. دلیل آن این است که بسیاری از معاملات در سطوح حمایت یا مقاومت انجام می‌شوند (یا باید انجام شوند)، شاید پس از عقب‌نشینی در روند، با این حال، نمی‌توانیم دقیقاً پیش‌بینی کنیم که یک بازار تا چه اندازه عقب‌نشینی خواهد کرد. بنابراین، دادن مقداری «بالشتک» یا اتاق بیشتر به آن معامله در نزدیکی آن ناحیه عقب‌نشینی، می‌تواند بارها از توقف خارج شود.

با این حال، به یاد داشته باشید، توقف‌های گسترده‌تر ما را طولانی‌تر در بازی نگه می‌دارد و شانس موفقیت ما را در یک سری معاملات بهبود می‌بخشد. و این هدف است، اینطور نیست؟

timetoplayout2

timetoplayout

در تجربه من، حتی بهترین بدیهی ترین معاملات که بلافاصله در جهت شما انجام می شود، هنوز حدود یک هفته طول می کشد، گاهی اوقات بیشتر، تا واقعاً به بردهای بزرگ تبدیل شوند. به عنوان مثال، این تنظیم از نمودار روزانه AUDUSD در اوایل امسال. روند به طور کلی نزولی بود و قیمت به ناحیه مقاومت کلیدی برگشت و سیگنال فروش پین بار نزولی بسیار آشکاری را تشکیل داد. قیمت در همان روز بعد کاهش یافت، اما بسیاری از معامله‌گران احتمالاً پس از یک روز به جای اینکه آن را به مدت 6 روز نگه دارند و منتظر بمانند تا قیمت به منطقه پشتیبانی بعدی برسد، به سود کمی رضایت دادند و سود بسیار بیشتری را به دست آوردند.

چیزی که من از شما می خواهم از این درس حذف کنید این است که باید شروع کنید به TIME به عنوان یک مؤلفه حیاتی برای موفقیت تجارت فکر کنید، نه فقط به عنوان یک فکر بعدی. هر بار که وارد معامله ای می شوید باید آماده باشید که به آن فضا و زمان لازم برای تبدیل شدن به یک برنده را بدهید، در غیر این صورت ضررهای غیرضروری زیادی را متحمل خواهید شد.

سالن های نخی تیمی 4

صبر و انضباط – آیا آنها را دارید؟

در اینجا یک مثال برجسته دیگر از این است که چگونه توقف های گسترده تر و همچنین داشتن صبر و حوصله برای دادن زمان انجام معامله می تواند یک سود هیولا به همراه داشته باشد…

در نمودار طلایی روزانه زیر، می‌توانیم چند سیگنال پین بار بسیار زیبا را ببینیم که در سطح پشتیبانی کلیدی شکل گرفته‌اند. متوجه خواهید شد که اولین پین بار شاهد افزایش قیمت نسبتاً سریع بود، اما اگر می‌خواهید سود قابل توجهی داشته باشید، حتی آن یکی نیز حدود 6 روز کامل طول می‌کشد. پین بار بعدی چند هفته بعد، حتی زمان بیشتری برای پخش شدن طول کشید. توجه کنید که این مورد حدود 17 روز طول کشید تا واقعاً سود خوبی برای شما به ارمغان آورد. آیا می‌توانستید آنقدر منتظر بمانید تا ورودی 50 درصدی تغییر کند و سپس قیمت بالاتر برود؟ همه چیز به داشتن یک برنامه و پایبندی به آن خلاصه می شود.

لطفا نظر خود را در مورد این درس در زیر بنویسید…

معامله‌گرانی که پول در می‌آورند و در نهایت در لیست بدنام «10 درصد معامله‌گران موفق» قرار می‌گیرند، کسانی هستند که به اندازه کافی شجاع هستند که معاملات را انجام دهند و صبر و حوصله دارند تا با هر نوسان کوچکی در بازار متزلزل نشوند. شما نمی خواهید مانند یک حیوان در طبیعت ارتجاعی باشید، بلکه می خواهید ماهر و صبور باشید، مانند یک انسان باهوش که از لوب پیشانی خود برای کنترل تکانه های خود استفاده می کند.

تقریباً تمام بهترین معاملاتی که من شخصاً انجام داده‌ام یا دیدم اعضای ما انجام می‌دهند، بسیار بیشتر از آنچه در ابتدا انتظار داشتیم یا شاید می‌خواستیم انجام می‌شدند. با این حال، واقعیت این است که آنچه ما می‌خواهیم و انتظار داریم اتفاق بیفتد، معمولاً چیزی نیست که بازار در نظر دارد.

هنگام معامله در چارچوب زمانی نمودار روزانه، می‌توانم بگویم میانگین دوره‌ای که باید انتظار برگزاری معامله را داشته باشید، حدود 1 تا 3 هفته است. من حاضرم شرط ببندم که اکثر شما که این مطلب را می خوانید به ندرت معاملات خود را تا این حد طولانی نگه می دارید. حال، این به معنای توهین‌آمیز نیست، بلکه باید چشم‌گشا باشد و خرد مفیدی باشد. بیایید به چند نمونه در نمودارها نگاهی بیندازیم…

کل منطق برگزاری معاملات طولانی‌تر از آنچه فکر می‌کنید باید از این اعتقاد من ناشی می‌شود که معامله‌گران باید از بازه‌های زمانی نمودار روزانه و ضررهای توقف گسترده‌تر استفاده کنند تا از سر و صدای کوتاه‌مدت بازار جلوگیری کنند. درس امروز به شما نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید در بلندمدت به موفقیت برسید، چرا باید معاملات خود را طولانی‌تر نگه دارید…

چگونه می توان نتایج معاملات خود را در سال جاری به شدت بهبود بخشید

سنگ بنای موفقیت در معاملات شامل برگزاری معاملات برای مدت طولانی تر از آنچه می خواهید در بیشتر موارد است. به آنها اجازه دهید بدون دخالت شما بازی کنند و فقط بپذیرید که بازار و قیمت برای انجام کار خود زمان می برد. به یک نمودار در گذشته نگاه کنید و این را خودتان خواهید دید. ادامه دهید و در واقع نگاه کنید، روزها، هفته ها یا ماه ها را بشمارید که برخی از واضح ترین سیگنال های تجاری ظاهر شدند.

معاملات خود را طولانی تر نگه دارید صبور باشیدزمان: تنها بخش نادیده گرفته شده در معاملات. با این حال، زمان آن فرا رسیده است که مسلماً مهمترین عامل در تعیین اینکه آیا یک معامله به برد یا باخت منجر می شود، فرا رسیده است. معامله ای که پس از دو ساعت به دلیل ضرر بسته می شود، اگر آن را برای دو هفته نگه دارید، ممکن است برنده بزرگی باشد. به عنوان انسان، ما مطمئناً ضعیف‌ترین حلقه در هنگام معامله هستیم، زیرا اکثر ما صبر، انضباط و خودکنترلی بسیار کمی داریم، مخصوصاً وقتی صحبت از برگزاری معاملات می‌شود.

برای پول درآوردن عجله نکنید زیرا این فقط طمع است و همانطور که می دانید افراد حریص در نهایت در بازار ضرر می کنند. شما باید خیلی به معاملات و معاملات خود وابسته نشوید و راه اصلی برای انجام این کار کنترل ریسک و استفاده نکردن بیش از حد از حساب معاملاتی خود، بلکه عجله نکردن و معامله بیش از حد است.

سال نو در راه است و به عنوان یکی از تصمیمات تجاری سال نو شما، مطمئن هستم که می خواهید نتایج معاملات خود را بهبود بخشید. در حالی که ممکن است فکر کنید گفتن آن آسان تر از انجام دادن است، در اینجا مهمترین کاری است که می توانید برای بهبود تجارت خود در سال جاری انجام دهید: معاملات خود را برای مدت طولانی تری نگه دارید و کمتر مداخله کنید/به آنها نگاه کنید.

هنگامی که فاصله توقف ضرر را افزایش می دهید، به طور طبیعی زمان لازم برای برگزاری آن معامله را افزایش می دهید، زیرا توقف را خارج از محدوده میانگین روزانه و هفتگی حرکت قیمت قرار می دهید (یا حداقل هدف این است). به عنوان مثال، EURUSD به طور متوسط ​​150 تا 200 پیپ در هفته جابه‌جا می‌شود، بنابراین اگر عرض هدف شما 400 یا 600 پیپ باشد، باید منتظر بمانید و راهی برای حل این مشکل وجود ندارد.

سالن های نخ تیمی 2

از ضررهای توقف گسترده تر استفاده کنید و از مداخله در معاملات خود دست بردارید

سالن های نخ تیمی 3

نتیجه

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با من در اینجا تماس بگیرید.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-trading-strategies/time-single-most-overlooked-component-trading

در اینجا یک مثال آورده شده است: نمودار روزانه نفت خام زیر به ما دو میله پین ​​صعودی روزانه بسیار زیبا را نشان می دهد که تشکیل شده اند. سپس قیمت به مدت چند روز به سمت و سویی خزید تا اینکه به سختی پایین آن پین ها را نقض کرد و سپس به سمت بالا رفت. چه واقعیت بی‌رحمانه‌ای این است که بیشتر معامله‌گرانی که برای مدت طولانی وارد این پین‌ها می‌شوند، درست قبل از افزایش قیمت، به دلیل ضرر در پایین‌ترین سطح میله‌ها متوقف شدند. راه حل؟ فاصله توقف خود را افزایش دهید و آن باخت تبدیل به یک برد می شود. با انتخاب نقطه محکم تر حریص نباشید تا بتوانید اندازه موقعیت خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید، گاو نر و خرس پول در می آورند اما خوک ها توسط بازار سلاخی می شوند. آیا شما یک گاو نر، خرس یا خوک هستید؟

ما این بار به نمودار روزانه NZDUSD نگاه می کنیم و می توانیم سیگنال فروش پین بار نزولی بسیار واضح و آشکار را ببینیم که در نزدیکی سطح مقاومت تشکیل شده است. اکنون، آنچه در اینجا مهم است، سطح مقاومت کلیدی است. شما باید استاپ ضرر خود را فقط فراتر از آن سطح قرار دهید، نه نوار پین را بالا. این به معنای واقعی کلمه تفاوت بین باخت و برد است. توجه داشته باشید که اگر با افزایش 50 درصدی وارد معامله شده اید، پس از آن قیمت ورودی کمی بالاتر رفت و قبل از فروش فقط پین بالا را نقض کرد (اما زیر سطح مقاومت باقی ماند). توجه داشته باشید که باید 20 روز منتظر بمانید تا سود خوبی کسب کنید، اما اگر فقط این معامله را تنظیم کرده و فراموش کنید، به معنای واقعی کلمه هیچ کاری انجام نمی دهید و در عین حال پول در می آورید! آن را سخت تر از آنچه که باید باشد، نکنید!

در این درس، می‌خواهیم چندین تنظیم معاملات روزانه نمودار را بررسی کنیم تا نشان دهیم که چگونه فکر کردن به زمان و نه فقط قیمت، می‌تواند نتایج معاملات شما را بسیار بهبود بخشد. شما باید زمان را به همان اندازه که قیمت معامله ای را که در آن مشاهده می کنید مهم است، شروع کنید. برای مثال، فقط به این دلیل که معامله شما در حال حاضر منفی است (اما به حد ضرر شما نرسیده است) به این معنی نیست که در نهایت به ضرر تمام می شود. ، به دلیل TIME. زمان در بازار دوست شماست، اما بیشتر معامله گران آن را به دشمن تبدیل می کنند.

البته، «چسب» که همه این «انتظار» و «هیچ کاری انجام ندادن» را ممکن می‌سازد، صبر و انضباط است، دو موردی که بسیاری از مردم در عصر ما با ذهنیت «من الان می‌خواهم» با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. تنها زمانی که یک معامله گر تصمیم می گیرد به برنامه خود پایبند باشد و در مواجهه با وسوسه مسیر خود را حفظ کند، یک معامله خوب انجام شده می تواند بازدهی هیولایی به همراه داشته باشد.

اگر می‌خواهید در مورد نحوه معامله با الگوهای قیمتی ساده مانند آنچه در درس امروز و همچنین نحوه مدیریت احساسات و پول خود در بازار انجام می‌دهم اطلاعات بیشتری کسب کنید، دوره تازه به‌روزرسانی شده معاملات قیمتی من را برای آموزش عمیق‌تر بررسی کنید. و آموزش.

اجازه دهید اکنون به نمودار دیگری نگاهی بیندازیم. البته این بار WTI – نفت خام در چارچوب زمانی نمودار روزانه است. این تنظیم تجاری در یک روند نزولی بسیار قوی شکل گرفت. ما دو میله پین ​​نزولی را دریافت کردیم که اگرچه اندازه کوچکی داشتند، اما وزن یک روند بزرگ را پشت سر خود داشتند، بنابراین سیگنال‌ها برای گرفتن خوب بود. با این حال، متوجه خواهید شد که پس از ورود کوتاه مدت، بازار تصمیم به تثبیت و حرکت به سمتی برای 7 روز کامل گرفت تا در نهایت دوباره سقوط کند و سود شما را به همراه داشته باشد. غم انگیز است که بگوییم، اما اکثر معامله گران در این 7 روز همه چیز را به هم ریخته و گیج می کردند، تبدیل شدن به یک برنده بزرگ به احتمال زیاد در معاملات چند بازنده بود.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج