تورم آمریکا سرسختانه بالاست

در روز پنجشنبه، Tiff Macklem از BoC هشدار داد که بازار کار بسیار تنگ است و اقتصاد همچنان بسیار داغ است زیرا او درها را برای افزایش بیشتر نرخ بهره باز گذاشت.

رویدادهای کلیدی هفته آینده برای USD/CAD

پیش‌بینی هفتگی USD/CAD صعودی است زیرا سرمایه‌گذاران در میان داده‌های مثبت ایالات متحده روی یک فدرال رزرو تهاجمی‌تر شرط می‌بندند.

فراز و نشیب USD/CAD

همچنین در روز پنج‌شنبه دو مقام فدرال‌رزرو اظهارات تندروانه‌ای داشتند و گلدمن ساکس و بانک آمریکا برای سه افزایش دیگر نرخ بهره در سال جاری پیش‌بینی کردند.

در حال حاضر گاوها در کنترل هستند اما با منطقه مقاومت 1.3450-1.3500 روبرو هستند. شکست بالاتر از این سطح احتمالا قیمت را به 1.3701 افزایش می دهد. در غیر این صورت، پشتیبانی 1.3300 را دوباره آزمایش می کند.

پیش بینی فنی هفتگی USD/CAD

نمودار روزانه USD/CAD را در یک حرکت صعودی نشان می‌دهد، زیرا قیمت بالاتر از 22-SMA و RSI بالای 50 معامله می‌شود. این به دنبال جهش از 1.3300، سطح حمایت قوی است. حرکت قبلی نزولی بود زیرا قیمت به 22-SMA به عنوان مقاومت احترام می گذاشت و RSI زیر 50 باقی ماند.

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر

گزارش ایالات متحده که روز جمعه منتشر شد، افزایش سالانه قیمت‌های صادراتی 0.8 درصدی را در مقابل انتظارات برای کاهش 0.2 درصدی نشان داد. بر اساس ارقام منتشر شده در روز پنجشنبه، مطالبات هفتگی مقرری بیکاری کمتر از حد انتظار بوده است، در حالی که قیمت تولیدکننده در ژانویه ماهانه افزایش یافته است. ارقام خرده فروشی منتشر شده در روز چهارشنبه افزایش قابل توجهی را نشان می دهد، در حالی که داده های CPI از روز سه شنبه حاکی از افزایش مداوم تورم است.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب درآمد با فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

  • قیمت صادرات در ایالات متحده سالانه 0.8٪ افزایش یافته است.
  • مطالبات مقرری بیکاری هفتگی کمتر از حد انتظار بود
  • ماکلم از BoC هشدار داد که بازار کار کانادا بسیار تنگ است.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران STP هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

پیش بینی فنی هفتگی USD/CAD

با این حال، حرکات اخیر قیمت USD/CAD کاملاً متلاطم بوده است. قیمت نزدیک به SMA و RSI نزدیک به علامت 50 باقی مانده است. نه خرس‌ها و نه گاوها متعهد نشده‌اند که قیمت را به سطوح فوق‌العاده خرید یا فروش بیش از حد برسانند. این نشانه تثبیت قیمت در یک بازه زمانی بزرگتر است.


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-cad-weekly-forecast-us-inflation-remains-stubbornly-high/

سرمایه گذاران به داده های تورم از کانادا در هفته آینده توجه خواهند کرد که نشان می دهد آیا اقتصاد هنوز داغ است یا خیر. همچنین تمرکز بر داده های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده خواهد بود که ممکن است روند داده های مثبت از این کشور را ادامه دهد.

پیش بینی فنی هفتگی USD/CAD: خریداران با منطقه مقاومت کلیدی روبرو هستند

این جفت ارز هفته‌ای صعودی داشت زیرا داده‌های اقتصادی آمریکا جرقه‌هایی را برانگیخت که فدرال رزرو چقدر نرخ‌های بهره را افزایش می‌دهد.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج