تورم اتحادیه اروپا افزایش می یابد، تورم اصلی کاهش می یابد

EUR/USD پس از شکستن از سطح مقاومت 1.1050 در نمودار 4 ساعته سقوط می کند. قیمت بالاتر از این سطح به شدت رد شد، و به خرس‌ها اجازه داد تا با شکستن به زیر 30-SMA، آن را تصاحب کنند. RSI همچنین از 50 عبور کرد که نشان دهنده تغییر در احساسات است.

سرمایه گذاران روی ایالات متحده تمرکز خواهند کرد که گزارش مشاغل را منتشر خواهد کرد. این گزارش تعداد مشاغل آزاد برای استخدام در کشور را نشان می دهد.

تحلیل فنی قیمت EUR/USD: سطح حمایت 1.0949 را به چالش می کشد

تحلیل فنی قیمت EUR/USD
نمودار تحلیل فنی قیمت EUR/USD

رشد کلی قیمت در بین 20 کشوری که از ارز یورو استفاده می کنند در آوریل از 6.9 درصد در ماه قبل به 7.0 درصد افزایش یافت. این مقدار مطابق با آنچه اقتصاددانان پیش بینی کرده بودند بود. با این حال، تمرکز بر تورم اصلی یا زمینه ای در ماه های اخیر بوده است.

اگرچه تورم از دو رقمی شدن در پایان سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما همچنان بسیار بالاست. تورم بالا مستلزم افزایش نرخ دیگری است که اندازه آن هنوز مورد بحث است. سیاست گذاران در بانک مرکزی اروپا نمی توانند بین 25 تا 50 واحد پایه تصمیم بگیرند.

  • تورم در منطقه یورو در ماه گذشته افزایش یافت.
  • منطقه یورو کاهش شگفت انگیزی را در رشد قیمت پایه تجربه کرد.
  • تقاضای اعتبار منطقه یورو به میزان قابل توجهی کاهش یافت.
آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فارکس تایلند هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

آیا شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فارکس اسلامی هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.


منبع: https://www.forexcrunch.com/eur-usd-price-analysis-eu-inflation-rises-core-inflation-falls/

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج