تورم چسبنده ممکن است به نرخ های بالاتر نیاز داشته باشد

یک غافلگیری نسبتاً نزولی در یک ماه پیش باعث افزایش خرید اوراق قرضه و فروش دلار با این باور شد که تورم به اوج خود رسیده است. داده‌هایی که در ساعت 1330 به وقت گرینویچ ارائه می‌شود، این پیش‌فرض را مورد آزمایش قرار می‌دهد و تصمیم فدرال رزرو در روز چهارشنبه باید بازخورد فوری سیاست‌گذاران را ارائه دهد.

با نگاهی به نمودار بالا، شاهد معامله قیمت در زیر 30-SMA هستیم. RSI نزدیک به سطح 50 معامله می شود که یک سطح محوری است. شکست زیر 30-SMA نشان دهنده تغییر در احساسات به سمت نزولی است.

سرمایه گذاران به ارقام تورم ایالات متحده توجه خواهند کرد که بعداً امروز منتشر خواهد شد. این امر باعث نوسانات زیادی می شود زیرا سیاست های آینده فدرال رزرو را هدایت می کند.

چشم انداز فنی USD/CAD: خرس ها پس از یک اوج پایین به زیر 30-SMA می رسند

  • سرمایه گذاران منتظر انتشار آمار تورم آمریکا هستند.
  • رئیس بانک مرکزی اعلام کرد که افزایش سریع نرخ بهره بانک شروع به تضعیف اقتصاد کرده است.
  • BoC ممکن است برای مبارزه با تورم چسبنده نیاز به افزایش نرخ های بالاتر داشته باشد.
به گفته او، دشواری حرکت رو به جلو این است که افزایش نرخ‌های بیش از حد، خطر سوق دادن اقتصاد را به «رکودی شدید» به همراه دارد. اگر به اندازه کافی بالا نرود، افزایش قیمت ها همچنان قابل توجه خواهد بود و نگرانی های مربوط به تورم چسبنده را تامین می کند.

رویدادهای کلیدی USD/CAD امروز

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-cad-outlook-sticky-inflation-might-require-higher-rates/

-اگر به معاملات روز فارکس علاقه دارید، راهنمای ما برای شروع را بخوانید.

رئیس بانک کانادا روز دوشنبه اعلام کرد که افزایش سریع نرخ این بانک شروع به تضعیف اقتصاد کرده است. با این حال، حتی اگر بانک بخواهد از رکود جلوگیری کند، این احتمال وجود دارد که تورم چسبنده ممکن است نرخ‌های «به مراتب بالاتر» را ایجاب کند.

آیا به دنبال معاملات خودکار هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

فرماندار تیف مکلم در یک سخنرانی برای مدیران تجاری در ونکوور اظهار داشت که سخت‌گیری «شروع به کار کرده است» اما گسترش آن در سراسر اقتصاد زمان می‌برد.

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال