تیم Loprais InstaForex در رأس رالی قرار داشت، اما یک تصادف غم انگیز مانع از کسب پیروزی شد « وبلاگ InstaForex

2if2

اینستا فارکس سال ها از این تیم حمایت کرده است. در این مدت، ما چند چالش را پشت سر گذاشتیم که با موفقیت آنها را حل کردیم.

در شب سال نو، چهل و پنجمین دوره مسابقات رالی افسانه‌ای داکار با یک پیش‌پرداخت 13 کیلومتری در امتداد ساحل دریای سرخ آغاز شد. تیم InstaForex Loprais به راحتی با چالش Prologue روبرو شد. متأسفانه، Praga V4S DKR نتوانست رتبه موردانتظار را در 5 رتبه برتر کسب کند.

حال بیایید چند قسمت مهم رالی را یادآوری کنیم و از موفقیت مراحل تکمیل شده لذت ببریم.

ما معتقدیم که نسخه های بعدی رالی معروف بدون تصادفات غم انگیز پیش می رود و خدمه بار دیگر عملکرد خیره کننده خود را به نمایش خواهند گذاشت.

بیایید آرزو کنیم آلس و خدمه اش از این رویداد تکان دهنده بهبود یابند و با انرژی تازه به راه بروند!

برای شروع، آلس لوپریس، یاروسلاو والتر جونیور و پتر پوکورا از رتبه 55 در رده کامیون ها در رتبه ششم قرار گرفتند. آنها با 0.7 ثانیه به مسابقه‌دهنده هلندی ویکتور ورشتاینن که در جایگاه پنجم قرار گرفت، باختند.

3if2

4if2

با این اوصاف، تیم InstaForex Loprais در هر یک از مراحل میانی نتایج قوی کسب کردند و تا زمان عقب نشینی در جلو بودند.

این مسیر 824 کیلومتری شامل تکه‌های سنگی، رشته‌های شنی و تپه‌هایی شبیه هزارتو بود. خدمه با غلبه بر همه موانع، در این مرحله رتبه سوم را کسب کردند و 14 دقیقه به فاصله کلی خود با مارتین ون در برینک اضافه کردند.

در مرحله بعد شرکت کنندگان به دلیل بارش باران باید مجموعاً 919 کیلومتر مسیر را طی کنند. با این وجود، این تیم مشکلات را پشت سر گذاشت و ششم شد تا به خط پایان رسید، اگرچه در رده بندی کلی رهبری را حفظ کرد.

تیم InstaForex Loprais مراحل 2، 3، و 4 را با وجود چالش‌های مختلف چشم‌انداز و نقص‌های فنی به طور محرمانه به پایان رساند. شرایط آب و هوایی سخت، زمین ناهموار، پنچری لاستیک ها و جریمه ها عملکرد خیره کننده آنها را از مسیر خارج نکردند. این تیم به راحتی بر پیچ و خم مسیرهای صخره ای غلبه کرد و دست برتر را در رده کامیون ها به دست آورد.

مرحله 5 رالی 649 کیلومتر طول داشت. در مسیر، آلس لوپرایس و خدمه‌اش مجبور بودند به شدت با میچل ون دن برینک جوان و پدرش مارتین رقابت کنند. علیرغم یک رقابت تلخ، تیم InstaForex Loprais موفق شد اولین مرحله را به پایان برساند و 16 ثانیه از Martin van der Brink پیشی بگیرد.

1if2

تیم موفقیت خود را در مراحل 7 و 8 تضمین کرد. خدمه مرحله 7 ثانیه را با برتری 2 دقیقه نسبت به نزدیکترین رقبا به پایان رساند. این تیم همچنین در مرحله 8 کار بزرگی انجام داد و به این ترتیب برتری خود را در رده بندی عمومی کسب کرد.

مرحله 9 برای تیم InstaForex Loprais نهایی بود، اما برای سایر شرکت کنندگان مرحله نهایی نبود. کامیون قرمز و مشکی پراگا V4S DKR #508 به مدت 15 دقیقه در وادی پر آب و گل آلود گیر کرد. با این وجود، تیم InstaForex Loprais موفق شد از دیگر کامیون‌ها جدا شود و مرحله نهم را در جایگاه چهارم به پایان رساند و برتری نهایی خود را در رده کامیون‌ها به تقریباً 27 دقیقه افزایش داد.

5if2

این مطلب در جمعه 24 فوریه 2023 ساعت 8:47 صبح منتشر شده است و در زیر رویدادها ثبت شده است. شما می توانید هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. تو می توانی یک پاسخ بگذارید، یا پیگیری از سایت خودتان.


منبع: https://www.instaforex.com/blog/events/instaforex-loprais-team-was-at-the-head-of-the-rally-but-a-tragic-accident-prevented-it-from-scoring-the-victory

آیا شما هم از طرفداران ماجراجویی استقامتی خارج از جاده هستید؟ آیا می خواهید بخشی از این جامعه پر جنب و جوش شوید؟ پیوستن اینستا فارکس تیم لوپریس! در وب سایت رسمی InstaForex ثبت نام کنید و امروز در یک سفر هیجان انگیز شیرجه بزنید! حال و هوای شبیه به یک رویداد اتومبیل رانی را احساس کنید و با دیگر پرنده ها متحد شوید! این فرصت را از دست ندهید! به ما بپیوند فورا!

در مرحله 1 رالی داکار 2023، Praga V4S DKR #508 بدون عرق کردن با دشواری های زمین کنار آمد. با سرعت زیاد، خدمه از مجموعه ای از ماشین های مسابقه و کالسکه ها پیشی گرفتند. در نهایت این تیم دومین نتیجه برتر روز را کسب کرد. آلس لوپرایس، یاروسلاو والتر جونیور و پتر پوکورا با 4 پله صعود در رده دوم جدول رده بندی کلی ایستادند و تنها 5 دقیقه از مارتین مایک پیشرو فاصله داشتند.

“مرحله اول به طرز شگفت آوری سخت بود. موقعیت شروع ما دقیقاً کامل نبود. از همان ابتدا، ما مجبور بودیم با گرد و غبار ناشی از کالسکه ها و اتومبیل ها مقابله کنیم.

تیم InstaForex Loprais با رهبری Ales Loprais در مرحله نهم در رده کامیون ها پیشتاز شد اما مجبور شد شرکت خود را در رالی زودتر متوقف کند. مسابقه دهنده پس از تصادف تصمیم اجباری گرفت.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج