جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس یکی از بهترین و امنترین پلتفرمها برای تبادل ارز دیجیتال در جهان به شمار میرود. در صرافی و اکسچنج کوینکس تا به امروز ۱۸۲ کوین و یا ارز رمزنگاری شده (ارز دیجیتال) لیست شده و قابل ترید و یا همان قابل خرید و فروش است . سوالی که خیلی از دوستان میپرسند این است که آیا بدون احراز هویت میشود در کوینکس فعالیت کرد؟ این صرافی به طور معمول به عنوان یک اپلیکیشن تلفن همراه نیز موجود است.

البته اگه شما USDT یا همان تتر را بخواهید در بستر Tron و Trc20 انتقال بدهید فی شبکه حدود ۰ است. این همان آدرسی است که وقتی از صرافی های ایرانی دلار خرید میکنید باید به آنها بدهید تا بتونن USDT شما را به آن انتقال بدهند. یعنی به جای اینکه از شما ۱ سنت بابت هر ۱۰ دلار کم کند، این ۱ سنت را از ارز CET کم میکند.در کل کوینکس جزء صرافی هایی است که فی و کارمزد کمتری از تریدرها و معامله گران دریافت میکند. اگه شما بخواهید ارزی به صرافی کوینکس وارد کنید (Deposit) از شما هیچ کارمزدی را دریافت نمیکند.اما اگه بخواهید هر ارزی را از حساب خارج کنید و برداشت بزنید (Withdraw) با توجه به اون رمز ارز از شما مبلغ ناچیزی را دریافت میکند که در اصل این فی شبکه برای انتقال اون رمز ارز است که در تمامی اکسچنجها از جمله خود بایننس هم از شما این مبلغ گرفته میشود و باز هم میگم مبلغ نا چیزی است برای پرداخت فی و کارمزد شبکه.

در جواب باید بگم بله میتونید در این اکسچنج ثبت نام کنید و احراز هویت هم انجام ندهید و خیلی راحت ترید هم انجام دهید. ورود به سایت صرافی کوینکس خیلی راحت است و نیاز به فیلترشکن و دور زدن تحریم ها نیست و شما بدون هیچ مشکلی می توانید به راحتی وارد این صرافی شوید همچنین کارمزد خیلی پایینی در حال حاضر دارد و در حال این است که رتبه اول بین صرافی های ارزدیجیتال را تصرف کند. با وارد کردن قیمت و حجم مورد نیاز برای خرید و فروش سفارش خود را ارسال کنید و این سفارش زمانی درست است که یک سفارش با قیمت مساوی و حجم مناسب وجود داشته باشد که به این عمل match می گویند. در صورتی که نیاز به بررسی کارمزد رمز ارز مورد نظر خود هستید میتوانید به آدرس اینترنتی در این لینک رفته و این مقدار را برای سایر رمز ارزها نیز مشاهده کنید.

یکی از سوالات پر تکرار در مورد صرافی کوینکس این است که ما در روز چه میزان از دارایی خودمون را میتوانیم بدون اینکه در صرافی کوینکس احراز هویت کنیم برداشت بکنیم. در این زمان، به شما یک آدرس داده می شود که می توانید در عملیات پردازش واریز وجه خود از آن استفاده کنید. USDT را جست و جو کنید، گزینه انتقال عادی را انتخاب کرده، نوع شبکه و آدرس گیرنده را نیز وارد کنید و در نهایت با تعیین مقدار برداشت، روی ارسال کلیک نمایید. برای همین هم باید در اکسچنج های ایرانی احراز هویت کنید و از آنها تتر بخرید و به صرافی بایننس و کوینکس انتقال دهید. دریافت میکند.صرافی کوینکس رمز ارز خودش را هم دارد که به اسم CET در خود اکسچنج خرید و فروش میشود. وجود کارمزدهای بالای خرید و فروش در انجام معاملات، در صرافی های داخلی: کارمزد بالای صرافی های داخلی برای بسیاری از تریدرها ناخوشایند است.

در حال حاضر امکانات جدیدی به صرافی کوینکس اضافه شده از جمله می توان به lending یا سپرده گذاری و همچنین امکان خرید ارزهای دیجیتال با انواع کردیت کارت یا کارت های اعتباری از جمله ویزا کارت و مستر کارت اشاره کرد.صرافی کوینکس در ۲ آوریل ۲۰۱۹، سرویسی را که آنها “Accelerator” نامیده اند، راه اندازی کرد این سرویس برای ارتقاء و کمک به پروژه های بلاک چین ساخته شده است که متخصصان بورس اوراق بهادار آن را قابل اعتماد و با کیفیت می دانند. کوینکس از اعتبار یک صرافی مطمئن و قابل صرافی coinex برای ایرانیان اعتماد برخوردار است. در ادامه راهنمای مرحله به مرحله برداشت ارز دیجیتال از Coinex ارائه شده است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج