جی پی مورگان در مورد هرگز فقط یک سوسک (تجارت حمل و نقل) – فدرال رزرو نمی تواند همه آنها را متوقف کند

استراتژی متقابل دارایی:

کمی برای فکر کردن از جی پی مورگان در مورد نجات سپرده گذار SVB/Signature.

زمانی که اقتصاد در حال کند شدن است و هزینه های تامین مالی در حال افزایش است، تمام این معاملات حمل و نقل ضمنی یا صریح تحت فشار قرار می گیرند تا باز شوند و منجر به پایان چرخه شوند. ما معتقدیم که در آن مرحله هستیم و در مورد طبقات دارایی پرخطر منفی می‌مانیم.

در حالی که اقدامات فدرال رزرو ریسک این توسعه خاص را کاهش می دهد، ما معتقدیم معاملات حمل و نقل زیادی وجود دارد که تحت فشار قرار می گیرند و متوقف کردن همه آنها ممکن نخواهد بود. معاملات حمل و نقل در طول دوره ای از تامین مالی ارزان مانند آنچه در دهه گذشته داشتیم و به ویژه در دوره QE پس از کووید توسعه می یابد. برای مثال،

  • املاک تجاری برای مدت طولانی تحت فشار اساسی بوده است (کار در خانه، فروش آنلاین و غیره) اما سرمایه گذاری خوبی با نرخ بهره صفر بود.
  • سهام خصوصی و سرمایه مخاطره‌آمیز از طریق مزیت ممتاز ریسک در سرکوب نوسانات بازار به بازار و تأمین مالی نامحدود کم‌هزینه بازده تولید می‌کنند.
  • وام‌های خودرو، وام‌های اهرمی، کارت‌های اعتباری همگی عملکرد خوبی دارند در حالی که بودجه کوتاه‌مدت فراوان است و مصرف‌کنندگان قوی هستند.
  • خرید نامحدود اوراق قرضه بانک ژاپن دارایی های مختلف با بازدهی بالاتر را در سطح جهان تامین می کند و غیره.

به این ترتیب، ما یک شیب تدافعی را در سبد مدل خود حفظ می کنیم و UW خود را در سهام در مقابل افزایش تخصیص نقدی خود در این ماه افزایش می دهیم. بازدهی در پی نابسامانی بازار هفته گذشته به شدت از اوج های اخیر پایین آمد، بنابراین منتظر نقطه ورودی بهتری هستیم تا به مدت زمان اضافه شود. بازگشایی تجارت چین در ماه گذشته متوقف شد، اما ما فکر می‌کنیم تاثیر آن در ماه‌ها/فصل‌های آینده همچنان محسوس خواهد بود و از طریق OW در کالاها/انرژی و سهام EM همچنان در معرض این موضوع هستیم.


منبع: https://www.forexlive.com/centralbank/jp-morgan-on-never-just-one-cockroach-carry-trade-fed-cant-backstop-all-of-em-20230314/

دیروز، فدرال رزرو/FDIC حمایت مالی برای یک تجارت حمل خاص که ثبات بازار را تهدید می کرد، ارائه کرد. خرید اوراق قرضه بلندمدت با بازده بالاتر و تامین مالی با وجوه کوتاه مدت با وارونگی شدید منحنی بازدهی و فشار نزولی بر قیمت دارایی بلندمدت با بازده کار نمی کند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج